Merhaba! Yb geldi!
Multiyi zaten bir çok yerde görmüşsünüzdür.
Her neyse, yeni bölüme gecelum!
İyi okumalar~
Natsu Dragneel
"UYANIN LAN GERİZEKALILAR!" Sabahları bizi çok seven (!) sevgili arkadaşım Laxus'un o rahatlatıcı (!) bateri solosu -tencere ve sopayla- ve o nazik mi nazik (!) sesi ile uyanmaktan daha güzel ne olabilir ki?
Yatağımda doğruldum. Daha doğrusu doğrulduğumu sandım. Yumuşak, nefes alan ve yüksek bir şeyin üzerindeydim. Kafamı kaldırıp neyin üzerinde yattığıma baktım ve bu... Gray'in durmadan inip kalkan göğsüydü! Neden?! Nasıl?! Nasıl geldiniz odama?!!
Korkuyla yerimden sıçradım. Birden Laxus'un bağırışını duydum.
"JELLAL NEREDE?! ODASINDA DEĞİL!" Bu da anca Jellal'i umursasın ya... Hani bize ders çalıştırıyor ya...
"Burada uyukluyorlar yetiş Laxus ağübeeeeee!!!" diye bağırdım parmağımla üçlüyü gösterirken.
Laxus bir elinde kepçe, diğer elinde tavayla geldi. Hey ben onunla yumurta yapacağım!
Derin bir nefes verdi ve konuştu.
"Eğer hayatta olmasalardı seni camdan sallandırırdım Natsu..."
"Auv, her zamanki gibi çok merhametlisiniz (!) Laxus efendimisssss..." dedim tıslayarak. Göz devirdi ve 'Sen bir gerizekalısın.' bakışlarından attı. Sonra kafama dank etti.
"NİYE BEN SALLANDIRILIYORUM?!"
"Çünkü onları yemiş olabilirdin. Neyse, zaten bir hafta sonra okul başlıyor. Erken kalkmaya alışmanız gerek." dedi odama yönelirken. Ben de arkasından gittim. Mütüşmel bir manzara yığını vardı.
En altta Gajeel, onun üzerinde Jellal, onun üzerinde Gray, ve onun üzerinde de... Bırrr... Ben!
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
"Gray, tuzu uzatsana." (Laxus)
"Aye sir!" deyip tuz ve karabiberle hokkabazlık yapmaya başladı. Ben karnımı tuta tuta gülerken konuştum.
"Sana da anca şaklabanlık yakışır!"
"En azından yeteneğim var!" deyip tuz ve karabiberi suratıma attı Gray. Bunun üzerine konuştum.
"Bunu sen istedin..!" Elime geçen ilk şey bir avuç salatalık oldu. Aldığım gibi suratına attım. Jellal işaret parmağı havada hala mal gibi öğüt veriyordu.
"Yavrum evladım güzelim çocuğum! Nimettir onlar atılma-"
"Jellal bir sus ya!" deyip yanımdaki domatesi onun ağzına attım. Gözlerini kapatıp domatesi yuttu. Sonra psikopat sırıtışını yaptı. Gözlerini açınca gözleri parlıyordu. Konuştu.
"Bunu sen istedin Natsu..." Dün yaptığım patates püresini avuçladı. Ve suratıma doğru attı. Ama o sırada Gajeel 'Yeter bu kadar!' diye kavgayı durdurmak için aramıza girdiğinden, püre direk onun suratına geldi. Eliyle yüzünü sıvazlayıp tek seferde püreyi yere attı ve bağırdı.
"ŞİMDİ BU KAVGAYI DURDURACAĞIM!" Eline binbir zorlukla yaptığım sarımsaklı ekmeklerden beş tane alıp bana att- atamadı. Laxus'u kalkan olarak kullandım. Laxus'u. Kalkan. Olarak. Kullandım.
ALLAH'IM, SANA GELİYORUM!
Derdim eğer Laxus sinirlenseydi. Onun yerine ağzıyla beş ekmeği de yakaladı ve çıtırtılar eşliğinde çiğnemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanficUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...