Son

325 16 48
                                    

7 Ay Önce...

"Aaaaah..." Bitmek bilmeyen evrakları masasından belki de 10. defa itti. Sonra ellerini kafasının arkasında bağladı ve gözlerini kapatıp biraz dinlenmeye çalıştı.

Ta ki telefonu çalana dek.

"Aaaaah..." diye yerinde doğruldu. Arayan kişinin Cora olduğunu görünce abla azarı yememek için telefonu açtı ve konuştu.

"Alo, Cora?"

"La-Laxus..." Gelen hıçkırık sesiyle yerinde dikleşti.

"Ne oldu Cora?"

"İlk kez ilk çalışta açtın!" Önünde kalan evraklara odaklanırken göz devirdi. O sırada bahçede Natsu'yu dinledikleri her hallerinden belli olan Gray ve Levy'yi gördü.

Çok da umurunda değildi ya neyse.

Cora burnunu çekti ve konuşmaya devam etti.

"Aslında, ağlamamın nedeni b-bu değil..." Evraklara yazı ve imza atmakla meşgulken telefonu omzu ile kulağı arasında sabitledi ve bir evrakı aramaya başladı. 

"Hı hı, dinliyorum."

"B-biliyorsun ki Fairy Tail eskiyor..." Üzerine alınmıştı.

"Devam et."

"Ve, veliler bu durumdan baya şikayetçi. Belki sen bilmiyorsun ama, 2 gün önce, cuma günü bir öğrencinin üzerine bir moloz düşmüş. Ölmemiş ama başından yaralanmış." Gözleri irileşti.

"Hangi öğrenci?!"

"Luke mu ne." 

"Eee??"

"Veliler bize haber vermeden Fairy Tail'i yıkması için bir şirketle anlaşmış ve Fairy Tail'in bulunduğu araziye ve çevresinin birazına sahip olan adamı bu yıkım konusunda ikna etmişler." Dilini yutmuş gibiydi. 

Cora, kardeşi yerine koyduğu adamın yüzündeki ifadeyi tahmin edebiliyordu, resmen yüreğine hançerler saplanarak sözlerine yenilerini ekledi.

"Ve, sana hiçbir şekilde danışmadan okulu yıkmaya gelecek bu şirket. Bir şekilde hem arazi sahibini, hem de şirketi ikna etmemiz gerekiyor! Elinde hangi boktan evrak varsa hepsini boş ver ve birazdan mesaj atacağım numaraya mesaj yaz!" 

"Ta-tamam..." Telefon kapandı. 3 dakika sonra da numarayı gönderdi Cora. Üzüntü ve sinirden titreyen parmaklarıyla mesaj yazmaya başladı...

----------

Laxus, 40 Yaşındaydı.

15 sene boyunca, dedesinden kalan binayı kurtarmaya çalışmıştı. Ama olmamıştı, davayı veliler kazanmıştı. 

Neymiş efendim daha fazla öğrenci zarar görmesinmiş.

Oysa haberleri yoktu ki, Laxus onlardan gelen aidatları biriktiriyor, bir sene sonra yapacağı restorasyona hazırlanıyordu.

Mirajane, 40 Yaşındaydı.

Kocasının üzüntüsü ona geçmişti. Hiçbir şekilde onu güldüremiyordu. Ship görünce kafayı yiyordu evet ama yine de asla eski enerjiyi bulamıyordu kendinde. Yaşlanmış hissediyordu.

Okulun kaybı Laxus'tan sonra en çok onu etkilemişti.

Okul onun, bütün shiplerini barındıran yuvasıydı.

Nova, 16 Yaşındaydı.

Okulunun zorbasıydı. Annesinin enerji ve gücünü, babasının egosu ve hakaret yeteneğini almıştı. 

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin