3. Bölüm: "LUCYYYĞ! JUVİA AÇ!!"

1K 73 87
                                    

Merhaba!

Medyanın şirinliği ❤❤❤

Neyse, çok sıkmadan yeni bölüme geçeceğim.

İyi Okumalar~

Levy McGarden (Bir hafta sonra, okul günü sabah)

"Adiler! Kardeşlerini korumaya çalışan o zavallıları darp etmişler!" dedi Erza elindeki gazeteyi hunharca parçalarken. Juvia biraz sakinleşmesi için pastasına çatalını batırıp Erza'ya doğru uçak sesi çıkararak sürdü çatalı. Erza da top görmüş köpek gibi dilini dışarı çıkarıp çatalı kaptı Juvia'nın eli ile birlikte.

Juvia hafif (!) bir çığlık attı.

"JUVİA ERZA'YA BARBAR OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİ! ERZA JUVİA'NIN ELİNİ YİYOR!! JUVİA'YA YARDIM EDİN!!! LUCY JUVİA'YA YARDIM ET!!!!"

"Juvia, Lucy'nin işi var." dedi Lucy Juvia'yı taklit ederek. Sonra çatalını domatese batırdı. Erza da sonunda Juvia'nın elini bıraktı ve Juvia da elini yıkamaya gitti.

Önümdeki karpuzdan bir parça alıp keyifle ağzıma attım. Erza çilekli keki ne kadar seviyorsa ben de meyveyi o kadar seviyordum.

Birden kapı çaldı. Mira masayı adeta ters çevirerek kapıya koştu ve bağırdı.

"Geldi! Geldi!"

"Kim geldi Mirajane?" (Erza)

"Lisanna geldi!" Lisanna Mira'nın küçük kız kardeşiydi. Onun tıpkısının aynısıydı. Sadece saçları kısaydı.

İçeri gelince hepimize öpücük attı. Sonra ablasının ellerini tuttu ve lenny face yaparak konuştu.

"Ever ve Elf-niichan'ın arasında bir şey var..."

"Detaylar. Hemen."

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Okul zamanı geldi. Formaları giyindik ve okula gittik...

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Okula vardık. Yanımıza Kinana geldi ve konuştu.

"Merhaba kızlar. Müdür tüm okulu konferans salonunda görmek istiyor." Acaba ne olmuştu?

Salonda her zamanki tanıdık yüzler vardı. Ancak sahnede gazetede yüzü çıkan o beş saldırgan duruyordu! Okulda mı yakalanmışlardı?!

Kızlara baktım. Hepsi şaşırmıştı ancak Juvia ve Lisanna... Kızarmış yüzlerle sahneye bakıyorlardı. Gözlerimle baktıkları yeri takip ettim; saldırganlardan Gray Fullbuster ve Natsu Dragneel'e bakıyorlardı. Elimi gözlerinin üzerinde salladım. O zaman kendilerine geldiler. Lisanna kafasını iki yana salladı, Juvia ise ellerini birleştirip göğsüne koyarak bağırdı.

"GRAY-SAMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!" Sahneye uçtu ve Gray'in koluna yapıştı. Gray ise şok yaşıyordu. Natsu karnını tuta tuta gülerken Lisanna da onun koluna yapıştı.

"Natsu, merhaba!"

"Lisanna!" Sarıldılar. Sarıldılar!

Mira hemen sahneye gidip Lisanna'yı omzundan çekerek arkasına aldı ve sert bir sesle konuştu.

"Natsu Dragneel! Sen kız kardeşime ne cüretle sarılırsın?!"

"Haa, sen Mirajane olmalısın. Lisanna hep bahsederdi. Shipper'dın sanırım." (Natsu)

"Bakın görün ezikler, ünlü olmuşum!" dedi Mira elini göğsüne koyup. Natsu elini uzattı ve konuştu.

"Şey, ben Natsu. Sanırım o haberden tanıyorsun ama biz bunu tamamen istek dışı yaptık. Neden beş anormal liseli bizden büyükleri dövelim ki? Hem Gray kızı taciz etmedi, o çarptı. Geri geri yürürken. Bak şuradaki pikachu var ya, bize her daim 'Gerizekalı' der ama o gün 'Salak' deyince onu uzaylı sandık, o da kendini korurken kıza çarptı, sadece sırtı çarptı ama manyak kız bastı çığlığı. Anladın mı?"

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin