39. Bölüm: "ŞOV ZAMANI!"

349 33 114
                                    

BUGÜN BÜYÜK GÜN. HADİ YB'YE GEÇELİM.

(Bu arada kalın yazılı olanlar sunucular, kendi aralarındaki konuşmalar italik, normal yazılılar da gösteri sırasında olanlar)

İyi Okumalar~

Natsu sahneye çıkmıştı ve yine mikrofonla uğraşıyordu. Levy göz devirdi ve Natsu'nun elindeki mikrofonu ayarlayıp eline verdi. Natsu mikrofona üfleyip konuştu.

"Herkese merhaba Fairy Tail!"

Alkış tufanı koparken Natsu alkışların dinmesini bekledi.

"Siz küçüklerimiz ve yaşıt olduğumuz arkadaşlarımız için, 12-F sınıfı olarak bir gösteri düzenlemek istedik. Tabii ki bu konuda bize Lamia Scale, Blue Pegasus, Zentopia Akademisi ve Sabertooth liselerinden gelen arkadaşlarımız ve hocalarımız da çok yardımcı oldular. Onlar için de bir alkış alalım!"

Herkes alkışlarken Ichiya ve Chelia el salladılar. Natsu gülümserken Levy mikrofonu aldı ve konuştu.

"Gösterimize, gerçek yeteneğin çift yumurta ikizleri Mary ve Hughes 'ın Amerikan dans figürleri ile başlıyoruz! İyi seyirler!"

Sahne arkasına gittiler. Lucy Plue'yu okşarken Cana Lisanna'yı geriyordu. Mary ve Hughes takım elbiseler giyinmişlerdi, kafalarına fötr şapkalarını takarken Cana bağırdı.

"HEEEEY SAKIN BENİ UTANDIRMAYIIIN!" (Cana)

"Hai!" (Mary)

"Merak etme Alberona o iş bizde!" (Hughes)

Hughes ve Mary sahneye çıktı. Derin bir nefes aldılar. Michael Jackson'ın başlayan şarkısı ile birbirlerine baktılar ve aynı anda aynı hareketleri yapmaya başladılar.

(Dansları bu, anlatırken biraz değiştirdim)

Fairy Tail Lisesi'nin öğrencileri gördükleri Michael Jackson dansına çıldırıyorlardı. Vücudunu öyle oynatmak cidden zor olmalıydı. Üstelik Mary ve Hughes bu dansları aynı anda yapıyorlardı.

"İnanılmazlar!" dedi Levy. Cana Lisanna'yı gererken konuştu. "Tabii ki! Onlar benim öğrencilerim!"

Mary ve Hughes robot gibi hareket ettiler. Sonra kafalarındaki fötr şapkaları öğrencilerin arasına attılar. Ve o efsane an geldi.

Michael Jackson gibi geri geri yürüdüler!

Öğrenciler çığlık çığlığa videoya alırken Mary ve Hughes nefes nefese kalmıştı. El ele tutuşup selam verdiler ve sahneden indiler.

"Harikaydınız! Dansınız muazzamdı! Nasıl bu kadar efsane olabildiniz?! GERÇEK YETENEEEEEK!" (Natsu)

"Natsu, hadi, biz çıkıyoruz." (Levy)

Natsu ve Levy sahneye çıktılar. Natsu mikrofonu alıp bağırdı.

"Bu muazzam gösteri için Mary ve Hughes ikizlerine çok teşekkür ediyoruz." (Natsu)

"Bu çılgın başlangıçtan sonra biraz da dinginliğe ne dersiniz? Sırada bembeyaz saçlarıyla adeta kuğu gibi dans eden okulumuzun balerini Lisanna Strauss!" (Levy)

"YÜZÜMÜ KARA ÇIKARMA SENİ BOŞUNA GERMEDİM!" (Cana)

"Güven bana Cana!" (Lisanna)

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin