Merhaba!!
Medya Jellal ve Natsu'ya cilve yapan iki salak!
Miza ve Kaya! Kaya'nın tatlı yüzüne kanmayın, sadece Natsu olmayınca böyle oluyor. Natsu olsa o hoooo!
Neyse, bu bölümde hafif Jerza ve NaLu var.
Hikayeye geçelim.
İyi Okumalar~
Erza Scarlet
Jellal gittiği zaman Juvia'nın saçını çektim ve bağırdım.
"SEN NE CÜRETLE ONA 'YİKİŞİKLİ BİYİFİNDİ' DERSİN?!"
"BU JUVİA'NIN SUÇU DEĞİL! JUVİA SADECE KARŞILIK VERMEK İSTEDİ! AYRICA JUVİA ZATEN AŞIK!" Bunun üzerine sakinleştim.
Jellal isteklerimizi getirdi. Kekimi verirken ağzında bir tebessüm vardı. Bu beni de gülümsetti.
Dirseğimi masaya dayadım ve yanağımı avucumun içine alıp onu izlemeye başladım.
Birden dükkana biri pembe biri turuncu saçlı iki kız girdi. Bizim yan masaya oturdular. Ben de dinlemeye başladım.
Jellal Fernandes
Aha geldiler yine.
Elimdeki not defterimi sıkıca kavradım ve rahatsız bir nefes verip masaya ilerledim.
"Hoşgeldiniz, ne isterdiniz efendim?"
"Ben senin efendinim şu an, değil mi?" (Miza)
"E-evet..." (Jellal)
"O zaman, bir sandviç. Ama eti sen ol." Fesat ya.
Yutkundum ve konuştum.
"Bir adet sandviç..." Miza kaşlarını çattı. Ben de gülümsemedim, öylece baktım.
Kaya ellerini ovuşturup konuştu.
"Bırr, buz gibi. Şimdi bir Natsu olsa da içsem..."
"Sıcak çikolata... Tamam, yazdım. Ama efendim, yaz mevsimindeyiz."
"O zaman, zaten Natsu'nun içindeymişiz..." (Hani Natsu yaz demek ya)
Benim ve Natsu'nun hakkında böyle konuşmaları beni çok rahatsız ediyordu.
Birden Miza iki bileğimi de kavrayıp çekt- çekemedi. Biri elini göğsüme koyup durdurdu. Scarlet...
Scarlet Miza'ya çok öfkeli bakışlar atıyordu. Sinirle sırıtıp konuştu.
"Bir garsona yaptığın bu muamele de ne?"
"Sana ne Kızıl Paspas?"
"Bana kendinden bahsetme."
"Ben siparişlerinizi getireyim." deyip hınçla bileklerimi çektim. O da bu nedenle öne düştü. Mutfağa giderken Scarlet'e dönüp elimle '👌' işareti yapıp mırıldandım.
"Sağ ol Scarlet..."
Akşam
Erza Scarlet
"Ay bana teşekkür etti!" diye bağırdı. Yüzüm saçımdan beterdi ve ellerimin arasındaydı.
Levy elindeki kitabı kenara koydu ve konuştu.
"Erza, neden sana Scarlet diyor biliyor musun?"
"Hayır. Neden?"
"Çünkü saçların hoşuna gitmiş. Sana bu nedenle 'Scarlet' diyor. Belli değil mi?" Bunu demesiyle daha da kızardım. Saçlarımı seviyor, ha... Ben de siyaha boyatmayı planlıyordum. Artık boyatmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanficUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...