22. Bölüm: "Kankan mı Sevgilin mi?"

472 44 93
                                    

Merhaba arkadaşlar, pek de mutlu değilim şu an. Zor bir dönemden geçiyorum ve beni şu an hayata bağlayan tek şey sizin bana yaptığınız komik yorumlar.

Medyaya yorum yok. Bıktım neden manyaklık kanımda var benim? Seçtiğim medyaya bak ya of Allah'ım sen bana akıl fikir eyle yarabbim! (Siz: Sonunda doğru konuştun!)

Çok geçmeden ve delirmeden yb'ye geçmeden önce... Yorum yapmaktan çekinmeyin. 19. bölüme yapılan yorumları okurken sandalyeden düştüm ;3

Bu yüzden lütfen, yorum yapın ama kırıcı olmasın. Anlayışla karşılamanızı umuyorum...

İyi Okumalar~


Erza ve Levy (Levy McGarden)

"Oh be! Sonunda çıktık mağaradan!" diye bağırdım. Temiz hava çok iyi gelmişti. Erza konuştu.

"Nerede bu salaklar ya?" Sonra Jellal'i aradı. Hatırladım.

"Kırmızı Paçavra seni, onlar mağarada! İnternet çekmez ki!" (Levy)

"İYAAAAAAH NEDEEEEEEEEEEEEEN?!" (Erza)

Gajeel ve Jellal (Jellal Fernandes)

"Sağ adım... Sol adım... Hopla!" (Gajeel)

"Sağ adım... Sol adım... Hopla!" (Jellal)

"Aferin evlat hızlı öğreniyorsun!" (Gajeel)

"Sağ ol!" dedim. Kırık kristalleri bale yaparak aşıyorduk. Evet bildiğiniz bale. Ama işe yarıyordu.

Kaygan alanı aşıp odadan çıktık. Derin bir nefes verdim. Gajeel konuştu.

"Aaah, şükürler olsun!" Boşluğa bakarak konuştum.

"Bu mezara kadar aramızda kalacak."

"Evet kesinlikle..." (Gajeel)

Lucy ve Juvia (Lucy Heartfilia)

"Natsu seni seviyor~" (Juvia)

"Natsu beni seviyor~" (Lucy)

"Natsu seni seviyooor~" (Juvia)

"Gray seni seviyor~" (Lucy)

"Gray-sama Juvia'yı seviyor~" (Juvia)

"Gray seni seviyooor~" (Lucy)

"Natsu seni seviyor~" (Juvia)

"Natsu beni seviyor~" (Lucy)

"Natsu seni seviyooor~" (Juvia) Bizi geçin biz hala aynı durumdayız.

Natsu ve Gray (Gray Fullbuster) 

"Onlar neden alkışladılar?" (Natsu)

"Bilmiyorum. Çinliler işte. Sürprizlerle dolular." Birden Natsu burnunu havaya dikip havayı koklamaya başladı. Ellerimi yumruk yapıp heyecanla bağırdım.

"Hadi! Kokla oğlum!" Natsu göz devirdi.

İlerideki duvarın arkasından renkli ışıklar geliyordu. Duvarın arkasına saklanarak arkasına baktık. Mirajane ve Laxus ateş böceklerini izliyordu. Ben kahkahayı basacaktım ama Natsu'nun gözlerindeki huzuru gördüm. Fısıldadı.

"Daha çaylakken ilk shipimin gerçek olması... Ah, bu çok güzel..." Gülümseyip kulağına fısıldadım.

"Fotoğraflarını çekelim mi?" 

"Olur!" dedi. Ancak...

Flaş açık kalmıştı. Patladığı anda kaçıştık. Çok korkunçtu zaten iki şeytanın beraber olması yetmiyormuş gibi!

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin