43. Bölüm: "Osmanlı Tokadı"

267 29 47
                                    

Yeniden merhaba!

5K olduk!!! BÜYÜK BİR RAKAM BENİM İÇİN!!! ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK İYİ DE YAZDIĞIM SÖYLENEMEZ!!! 

Bunun şerefine RoWen bölümü yapacağım, zaten RoWen konusunda senanimeveben adlı kullanıcıya söz vermiştim. Çok sevdiğim biridir kendisi, bu ona ithaftır ;3

Tekrar teşekkürler, hadi yb'ye geçelim.

İyi Okumalar~

CUMARTESİ

"Demek... sahne arkasındaki güzel kızıl saçlı abla senin yengen." (Chelia)

"Yep! Bu arada adımı söylemedim sanırım, ben Meredy." (Meredy)

"Yetiştiiiiiiiim!" (Coco)

"Hayır Coco geç kaldın." (Romeo)

"Başka kimse gelmiyorsa, hadi eğlenelim!" (Wendy)

"Tek erkek benim değil mi?" (Romeo)

"Yep!" (Bütün kızlar) Romeo alnını ovalarken arkasından babası koştu ve bağırdı.

"BİRİNİ KENDİME GELİN OLARAK İSTERİM!" (Macao)

"BABA ÇILDIRMA YA HEPSİ ARKADAŞIM!" Romeo'nun dediği şeyle Wendy'nin yüzünü biraz düştü. Meredy ve Chelia bakışırken Coco koşarak Romeo'yu kaptı ve geri geldi.

"Çok hızlıyım ama hepiniz yavaşsınız!" (Coco)

"Coco, en son geldin." (Meredy)

"Ya bana ne bana neee!" (Coco)

"Her neyse, neyle başlıyoruz?" (Chelia)

"Bilmiyorum. Karar vermekte kötüyümdür. Siz karar verin." (Wendy)

"O zaman ben hızlı tren demek istiyorum!" (Chelia)

"Ama ben dönme dolabı diyecektim." (Romeo)

"Bence de dönme dolap." (Wendy)

"Ben hızlı tren diyorum." (Coco) İki taraf birbirine kara aura saçarak bakarken Meredy cebinden para çıkarıp konuştu.

"Yazı-tura atacağız." (Meredy)

"Tura!" (Romeo)

"Yazı!" (Chelia) Tura geldi. Wendy ve Romeo sevinirken Meredy konuştu.

"Ne yapalım, sonra bineriz hızlı trene." (Meredy)

"Aslında şimdi fark ettim de benim için sorun olmaz!" (Coco)

"Öf be. Neyse RoWen shipleyeyim ben de." (Chelia) Romeo yanakları kızararak Chelia'ya döndü.

"C-Chelia! RoWen ne?!" (Romeo)

"Romeo x Wendy." (Chelia) Romeo utançtan kulaklarına kadar kızarırken arkada Wendy burun deliklerini tıkamıştı. Chelia işi kızıştırmak için Romeo'nun yanaklarını sıkmaya başladı.

"Ayyy sen yanakların kızarınca ne kadar SAVUNMASIZ ve SEVİMLİ oluyorsun!" (Chelia)

"Che-Chelia... Bığak..." (Romeo)

"A-ah aynen baksana şunun MASUM MU MASUM yüzüne!" (Meredy) Meredy de sıkmaya başlayınca Coco parmağıyla Wendy'yi gösterip konuştu.

"Wendy-chan kıpkırmızı oldu!" (Coco)

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

"VAY ŞANSIMA TÜKÜREYİM." (Meredy) Dönme dolap durmuştu ve onlar da en üsttelerdi. Wendy ağlamaya (?) başladı.

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin