Merhabalar!
Medya beni öl-dür-dü.
Ultra mega NaLu patlaması bu kamplı 10 bölümde olacak! Geri sayım yapacağım!
Son 10!
Bu arada Jubi ve Gray ekimde sevgili oldu, onlar şu an mart ayındalar. Zaman atlaması yıani.
Hadi hikayeye geçelim.
İyi Okumalar~
Lucy Heartfilia
"Kalk lan artık saman süpürge." Yastığı kafama bastırdım. Anırıyordum.
"NATSU BANA BÜYÜYÜNCE EVLENELİM DEDİ. BANA DEDİ. BANA. SANA DEĞİL JUVİA. BANA DEDİ."
"Yazık sakat galiba." Juvia'nın dediğiyle kafamı mavi kafalı öküze çevirdim. O kim olabilir? JUVİA.
"Juvia'nın sevgilisi daş gibi lan, Natsu da maşallah daş ama o Juvia'nın Shipper Yamağı Ortağı. Yani Juvia asla aranıza girmez!" Dediğiyle göz devirdim. O sırada odama kafasında tava, elinde döner bıçağı, ayaklarında kova olan Erza daldı ve derinden gelen bir sesle böğürdü.
"Luuuuu-cyyyyyyyyyyyyyy..!"
"KALKIYORUM ERZA-SAMA." Yataktan tepinerek kalktım. Lavaboya koştum ama Levy her sabahki gibi yine mallık yaparak kapı pervazına çarpıyor, geri gidiyor, tekrar çarpıyordu.
"Merhaba yün topu~"
"Ya sabır! Sen kapı pervazına çarpıp çarpıp ne yaptığını zannediyorsun?"
"Gajeel benim aşkım seni yün topu! O yün toplarını değil toplu iğneleri seviyor!"
"Ben Natsu Fan Kulübü'nün sesiyim bir kere! Sakin ol kızım ya! Çekil şuradan!" Levy'yi omzuma aldım ve kenara attım. Levy, sırtını ağaca sürterek kaşıyan ayı gibi duvara sürtünürken lavaboya girdim ama kafama tuvalet kağıdı atıldı. Ardından da Mira'nın sesi.
"Natsu Fan Kulübü'nün sesine ne oldu Lucy?" (Mira)
"Kafasına tuvalet kağıdı yedi..." Yavaşça ayağa kalktım. Ama başımı yine sert bir şeye çarptım.
Juvia'nın elindeki tavada yüzümün kalıbı çıkmıştı. Juvia işaret parmağını çenesine dayayarak tavayla bakıştı.
"Belki de dünyanın en şişko yumurtası pişecek bu tavada." (Juvia)
"LAN."
"BOŞ YAPMAYIN LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!" Erza'nın sesi ile ikimiz de titredik. Mira lavabodan hiçbir şey olmamış gibi çıktı. Elindeki gazeteyi kolunun altına sıkıştırdı. Sonra tek gözünü açıp sırıttı.
"Ben muhteşem sevgilime kahvaltı hazırlayacağım." (Mira)
"İyi de burada değiller ki-" (Juvia) Cam kırıldı. Ardından da Laxus'un sesi.
"Gerizekalı sakura beyinli! Cam öyle mi kırılır?! Bak böyle kırılır!" Bir cam daha kırıldı. Benim gözüm seğirmekte seviye atlarken Jellal'in sesi geldi.
"Bakın çocuklar, sadece yumrukla olmaz. Bir de tekmeyle deneyin, bakın..." Bir cam diğerlerinden daha büyük bir sesle kırıldı. Elim ayağım titriyordu. Kızlar da kıpırdamıyordu. Gray'in sesi geldi.
"Nasıl kırarsanız kırın ama aslı bu!" Aynı anda iki cam kırıldı. Juvia konuştu.
"Bizim evde bu kadar cam var mıydı?" Başımı titreyerek iki yana salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanfictionUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...