Merhaba!
Medyayı internette gezinirken buldum. Hoşuma gitti ben de koydum~♥
Neyse, hikayeye geçelim.
İyi Okumalar~
Gray Fullbuster
"Yahu bu internet kafe bu kadar uzakta mıydı??" (Gray)
"Aşkım seni taşıyayım mı~♥"
"Auv hayatım, hiç gerek yok zahmet etmene~♥♥" (Gray)
"A hadi ama taşıyayı-" (Jellal)
"YAHU BİR SUSUN GERİZEKALILAR! Gajeel, arasana Natsu'yu, çok açım yemek yapmamışsa eğer onu yerim."
"Tamam." deyip telefonunu çıkardı Gajeel. Biraz bekledi. Bekledi. Sonra telefonu kulağından indirip tekrar koydu. Bekledi. Bekledi. Yine indirdi. Üçüncü kez sinirle denedi. Açıldı ve o da bizi eğlendirmek için hoparlöre aldı.
"ULAN GERİZEKALI NEDEN AÇMIYORSUN?!"
"Alo, siz kimsiniz acaba?" Bu ses... Natsu'nun değil.
"Kimsin lan sen?!"
"Siz bu telefonun sahibinin nesi oluyorsunuz?"
"Arkadaşı. B-bir şey mi oldu?"
"Bu evde birlikte mi yaşıyorsunuz?"
"SORUMA CEVAP VER LAN!"
"Bu evde nedeni belirsiz bir şekilde yangın çıktı. Tüm kapılar ve camlar dıştan kilitlenmişti. İçerde bir genç bulundu. İki tane de kedi. Şimdi, bu evde birlikte mi yaşıyorsunu-" Gajeel telefonu yere düşürdü. Hepimiz donakalmıştık. Sonra Jellal bağırdı.
"NE DURUYORUZ LAN KOŞSANIZA!"
Eve ulaştık. Herkes bir noktada toplanmıştı. Birden bir ses duyuldu.
"EVLAT DAYAN! NEFES AL, İÇİNE ÇEK! GİTME!" O yere koştuk. Her tarafı kirlenmiş, yanıklarla dolu baygın bir Natsu... Laxus bağırdı.
"NATSU?! NE OLDU SANA!" Sanki cevap verecek de...
Az önce bağıran adam konuştu.
"Sakin olun! Ambulans gelir birazdan, merak etmeyin, arkadaşınız kurtulacak!"
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
"Hesaplamalarımıza göre en az üç saat yangında kalmış. Ama ölmemesi takdire şayan. Her neyse, ciğerleri büyük zarar görmüş. Ama merak etmeyin, o kurtulacak. Sadece bir süre astım spreyi kullanması gerekiyor. Sürekli ve şiddetli öksürme biraz sürebilir, bu yüzden onun yanından ayrılmayın. Su ve ilacını öksürürken kendisi alması çok da mümkün görünmüyor. Unutmayın, yanından ayrılmayın ve çok çalıştırmayın. Enerji tüketirse nefesi tıkanabilir."
"Sağ olun doktor bey." dedi Jellal durmadan aynı şeyleri tekrarlayan doktora. Doktor gidince bize döndü ve konuştu.
"Çocuklar, ona nefes alma konusunu anlatmayalım derim ben. Yemek yapmak istediği zaman 'Kendini çok yormaman gerek.' falan diyelim. Biliyorsunuz, Natsu çok çabuk korkuyor."
"Aye sir..." (Gray)
"Tamam." (Laxus)
"Dışardan mı yiyeceğiz yani?" dedi Gajeel. Hepimiz başımızı sallayarak onayladık. Birden Natsu'nun odasına bir hemşire girdi ve ağzına oksijen maskesini taktı. Sonra dışarı çıktı ve bize dönüp konuştu.
"Efendim, hasta uyandığı zaman ziyaret edebilirsiniz."
Jellal Fernandes (Saat 00.32)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanfictionUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...