29. Bölüm: "İyi Geceler, Err-zaa-nee-san!~❤"

399 36 114
                                    

Herkese tekrardan merhaba Okur-chanlar! Boynum tutuldu kafamı sağa çeviremiyorum 😅 

Bu medya aslında benim çektiğim bir screenshot. ShipperHoshi adlı kullanıcının Fairy Tail Academy kitabının medyalarından biri. Kitabı okuyun ben okurken gözlerimden yaş geldi.

Yalnız bence başlamalıyız.

Bunu yapmalıyız.

Herkese Iyi Okimular~~

Juvia Lockser

"Daha ne tür sadistçe planlarınız var Juvia-sama? Yani onun üzerinde uygulayacağınız?" (Levy)

"Juvia henüz bulamadı ama efsane şeyler var emin olabilirsin." dedim gülücük atarak. Levy göz devirdi. Ben de devirdim ve elimdeki kaşığı içinde 1 kg kadar kısır olan tabağa daldırdım ve koca bir kaşık dolusu kısırı onun ağzına sokmaya hazırlandım. Levy'nin değil.

"Juvia ağzınızı açmanızı rica ediyor." (Juvia)

"Juviağ beğim ağım doğu noğur duğh artığğ!" (Juvia benim ağzım dolu nolur dur artık!)

"Juvia asla durmayacak Gray-sama. Bunu bilin ve ağlayın." deyip kaşığı ağzına soktum.

Çalıştım.

Sokamadım.

Galiba haklı.

Bu kadar yeter.

Gray-sama'yı çözmem gerekiyor.

Ipleri çözdüm. Kolları falan da kızarmıştı.

Ya ben kıyamam ama!

"JUVIA ÇOK ÖZÜR DILIYOR GRAY-SAMA JUVIA SIZE KIYAMAZ UHUHU JUVIA ÇOK ÜZGÜN!"

"Bana kıyamadığın belli oluyor..." dedi Gray-sama.

Harikasın Juvia çocuklarının babası karısından nefret ediyor. "Seninle evleneceğime taşla evleneydim!" diyor.

"HAYIIIIR JUVİA BUNA DAYANAMAZZZZ!" (Juvia)

"Neye dayanamazsın? Sıcağa mı?" (Gray)

"Gray, kıyafetlerin..." (Jellal)

"NE?!! TAM DA BIRAKTIM DERKEN!!" diye bağırdı Gray-sama. Ben salyalarımı akıtarak resmen 'Ben buradayım!' diye bağıran baklavalarını dikizlerken Cupy bağırdı.

"Al Gray! Benim kıyafetlerim." (Cupy)

"Hâlâ iyi insanlar olduğunu bilmek ne güzel... BIR SANIYE YOKSA SEN..!" (Gray)

"Hayır salak. Yedek kıyafetlerim. Ve Gajeel, ellerinin arasındaki delikten bana baktığını hepimiz biliyoruz." Gajeel yanakları kızararak bağırdı.

"ÖYLE BIR ŞEY YOK!!!!" (Gajeel)

"Gel bakim sen bi benimle gel şöyle a-ah korkmak olmaz ama." (Levy)

"N-ne yapacaksın bana?" (Gajeel)

"Terbiye vereceğim." (Levy) Aklıma Levy'nin Gajeel'in bacaklarını burnuna doğru ittirirken kollarını iç bacak bölgesine düğüm yaptığı bir sahne geldi. Ve yutkundum.

"HİKAYENİ ANLATACAĞIM GAJEEEEEEEEEL!"

Lucy Heartfilia

"Yahu ben kendimi anlarım da, senin neden telefonunun şarjın bitti?"

"Ehehe, şey..." Beraber çektiğimiz bütün fotoğraflarda onun suratına bıyık çizdiğimi söylesem bırak affetmeyi üstüne bir de o mutfakta anlattığım utanç verici anıyı okula yayar bu.

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin