31. Bölüm: "Zervis Balayı"

327 32 88
                                    

Bizimkiler labirentte boğuşurken Magnolia'da neler oluyor görmüştük. Peki hiç düşündünüz mü?

HAWAII'DE NELER OLUYOR?

Bu bölümde en sevdiğimiz yardımcı shiplerden genç evli çiftimiz Zervis, balayılarının 5. günlerini nasıl geçirdiler onu göreceğiz.

*medya efso diyorum başka bir şey demiyorum.*

Lisanna, Elfman, Evergreen, Freed, Kinana, Bickslow, Cobra ve Meredy'nin bir gününü gördük.

Natsu, Lucy, Gray, Juvia, Gajeel, Levy, Laxus, Mirajane, Jellal ve Erza'yı da öğrendik.

E Gray'in geçmişi ile acı ve kedere sürüklendik.

Artık gülme zamanı! Zervis Hawaii'de ne yaptı?

İşte bu bölümde bunu öğreneceğiz!

İyi Okumalar~

Mavis Dragneel (kyaa Dragneel!)  

"RHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHHHH!!!"

"NE?!! NOLUYOR BE?!!" (Zeref)

"Ne oldu aşkım? Neyden korktun?" (Mavis)

"O... o ses senden mi çıktı?" (Zeref)

"Ne sesi? Sadece esnedim. Ben çok narinimdir!" (Mavis)

"Be-belli oluyor..." dedi Zeref. İyi de ben çok narinim!

Gece ondan önce yatmıştım. Ancak sabah üzerinde tişört olmadığını gördüm.

Sabahın köründe gökten inmiş gibi duran kocamın mütüşmel (kelime için sağ ol @ShipperHoshi ;3) karın kaslarıyla uyanmaktan daha güzel ne olabilir? TABİİ Kİ DE HİÇBİR ŞEY.

"Ah, her neyse, günaydın." dedi ve dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. Ben de yanağından öptüm.

Yataktan kalktım ve dolaptan kıyafetlerimi seçip konuştum.

"Zeref, ben duş alacağım." Başıyla onayladı. Sonra yatağa geri yatıp yatağın yanındaki komodinin üzerindeki telefonunu aldı ve- sonra ne yaptı bilmiyorum duşa girdim.

Duştan çıktığımda yürüyemiyordum. Neden bilmiyorum. Her sabah oluyor.

Ben saçlarım yüzümü Samara misali kapatırken üzerimde havluyla banyodan çıkınca Zeref çığlık atmaya başladı.

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!! SAMARA SAÇLARINI UZATIP MODAYA UYARAK SAÇINI SARIYA BOYATMIIIIIIŞ!" (Zeref)

"Hayatım saçmalama benim!" (Mavis)

"Mavis?! Ah, kalbime iniyordu..!" (Zeref)

"Kalbin bende güvende sen merak etme!" deyip göz kırptım. Tabii ki de görmedi. Çok tatlış romantik bir an olabilirdi ama tabii ki de harika saçlarım buna engel oldu.

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

"Mavis, saçlarını kestirmelisin artık!" (Zeref)

"Ama aşkım ben saçlarımı çok seviyorum." (Mavis)

"Anladım biliyorum senin o bukleli saçlarına aşığım ben de ama..." Masanın üzerindeki saç yığınını göstererek bağırdı.

"Aşkım bu ne?! Saçların yerde sürünmesin diye yemek masasına konulur mu?! Bir saniye, saçlarına menemen bulaşmış." (Zeref)

"GİTTİ GÜZELİM SAÇLARIM!" (Mavis)

"GİTTİ GÜZELİM MENEMEN!" (Zeref)

"Sen şimdi menemene mi takıldın?" (Mavis)

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin