Merhabalar!
Elli bin üç yüz altmış iki zibilyon yıl sonra geldim. Sonunda minnoş bir ilham geldi.
Geriye bir ship kaldı; NaLu. Onun planlamasını kız kardeşimle yapıyoruz. O da pek yakın ;3
Medyaya yorum yok. Neden? Çünkü resim, bilgisayarımda "Ya Yerim Ben Çiji Ama" diye kayıtlı huıheısks.
Bu bölüm bugün doğum günü olan PotterHarry45e ithaftır.
Hadi yb'ye geçelim.
İyi Okumalar~
Yazar Cupcake
Jerza
"Naku ne saçma isim bea..." Jellal'in dediğiyle Erza kaşlarını çattı.
"Ne demek Naku saçma bir isim? Çok sevinmiştin!" (Erza) Jellal poker face olurken Erza o günü anlatmaya başladı.
Levy ve Gajeel Rüyayı Gördükten 2 Gün Sonra...
"Erza!"
"Jellal!" Aynı anda konuştular. Parkta buluşmaya karar vermişlerdi. Çoğu şeyi aynı anda yapıyorlardı. Erza gülümsedi ve banka oturdu. Onu izleyen safir saçlı sevgilisine oturmasını işaret etti. Jellal gülümseyip yanına oturdu.
Erza başını sevgilisinin boyun girintisine yasladı. Bu pozisyonda tatilde boynu tutulduğundan beri durmamıştı.
Kollarını sevgilisinin koluna sardı. Jellal omzuna dökülen parlak kırmızı saçlara hayranlıkla baktı. Kendini dünyanın en şanslı insanı sayıyordu. Ama bunu Erza'ya söylese muhtemelen bir ton laf yerdi. Neden?
Erza "Hayır ne şanslı benim!" diye tuttururdu.
Jellal aniden bir aydınlanma yaşadı, neden geldiğini hatırladı ve konuştu.
"Erza-"
"Jellal." Jellal yine gülümsedi. Ve sözü Erza'ya verdi.
"Levy rüyasında çocuğumuzun adını görmüş!" Jellal de aynı şeyi söyleyeceği için şaşırmamıştı ama sevgilisinin mutlu olması için konuştu.
"Valla mı? Kız mı erkek mi?? Adı ne olacakmış??" Erza sevinçle gülümsedi.
"Muhtemelen erkek olacakmış ve adı da Naku olacakmış!" Jellal bunu da biliyordu ama yine de bunu sevgilisinin ağzından duymak onu ayrı mutlu etmişti. Kolunu kırmızı saçlı kızın omzuna attı ve kızı kendisine çekti.
"O haldeee, çocuğumuzun şerefine içelim!" Elindeki alışveriş çantasından ayran çıkardı. Erza'ya verdi, kendisi de aldı. Birbirlerine sarılırlarken ayranlarını içtiler.
Şimdik
"Daha manalı bir isim lazım, meselaaaa... Reiki!" Jellal gözleri parlayarak Reiki dediği zaman Erza kıkırdadı.
"Reiki de bence Naku'dan daha iyi, hadi çocuğumuzun ismini rüyalarında gören GaLe'nin yüzüne ismi değiştirdiğimizi vuralım." Oturdukları havuz kenarından kalktılar. O sırada da Gruvia içeri giriyordu. Erza eliyle sessiz olmasını işaret etti ve makarnaların arkasına saklandılar.
Gray ve Juvia el ele tutuşmuş havuzun kenarına gidiyordu. Erza videoya almaya başladı. Mira bayılacaktı.
Gruvia
Gray ve Juvia havuzun kenarına oturup ayaklarını suya soktular. Juvia kıpkırmızı yanaklarla bağırdı.
"Gray-samaaaaaaaa~" (Juvia)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanficUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...