65. Bölüm: "Hazırlık"

222 22 24
                                    

Merhabalar!

Medyamız bayaaaaaa minnoş ^w^

Maalesef Jerza yok ;-; Ama olsun Elfever da efso ship ^^

Son 1!

Hadi yb'ye geçelim.

İyi Okumalar~

Yazar Cupcake

Mirajane arkalarından el salladı. Gözden kayboldukları anda aniden otoriter oldu ve soğuk bir sesle konuştu.

"NaLu hazırlıkları. Hemen." Herkes korka korka bir işin ucundan tutarken en önemli görev tabii ki de Juvia, Mira ve Chelia'daydı. Görevleri ise;

Geleceği planlamak.

"Pekala hanımlar. İlk olarak çocukları ne olacak??" (Mirajane)

"Kız!"

"Adı ne olacak??" (Mirajane)

"Nashi!"

"Güzel, güzel... Peki ya düğün pastası neyli olacak??" (Mirajane)

"ÇİLEKLİİİ!" Aniden araya dalan Erza'ya ölümcül bakışlar atan shipperlar, kızın geldiği gibi gerisin geri gitmesine neden oldu.

.

Erza saçlarını parmaklarının arasından geçirirken kucağında 10 kadar konfeti ile yanından geçen Mavis'i durdurup sordu.

"Sensei, neden Jellal'i de onlarla yolladınız? Çünkü hayvan leşlerine karşı, LEŞLERE KARŞI, pek de hoş tepkiler vereceğini sanmıyoru-"

"Geçmiş, geçmişte kalır, Erza. Kötü geçmiş, her şeyi kaydetmene rağmen sadece birkaç kere açıp baktığın bir ders defteri gibidir. Bunu unutma, hem, senin de pek hoş bir geçmişin yok, biliyorsun. Ama kocaman kırmızı bir süngeri geçmişe yapıştırdın ve sildin geçtin. Jellal neden yapamasın?" Erza'ya bir süre soran bir anne edasıyla baktı, sonra bir şarkı mırıldanarak uzaklaştı.

Erza Mavis'in dediklerini, sonra onun ve diğer sekizinin yanında sürekli gülen -genelde ağlayan- sevgilisini düşündü. Sonra gülümsedi ve ellerini beline koyup komutlar yağdırmaya başladı.

"Coco! Wendy! Romeo! Pankart nasıl gidiyor??"

"Erza-nee! Pankartı yapacak kumaşımız olmadığı için biz de yere jel yazmaya karar verdik!" (Romeo)

"Evet, Erza-san, böylesi daha hoş durur diye düşündük." (Wendy)

"Hayır Erza! Onlara bakma, fikri ben buldum Uendi çaldı!" (Coco)

"Aferin Coco!" Coco memnuniyetle gülümsedi. Wendy ve Romeo uğultuyla ağlarken Erza konuştu.

"Darısı başınıza, RoWen!"

"ERZA-NEESAN!!"

.

Laxus elinde biri pembe biri kırmızı iki kurdeleyle, Evergreen ve Freed ile tartışıyordu.

"Muhteşem Ben diyor ki, KIRMIZI!" (Laxus)

"Yahu YEŞİL AS YEŞİL YEŞİL!" (Evergreen)

"Aynen Laxus, yeşil!" (Freed)

"YEŞİL KURDELE Mİ VAR LAN?!" Laxus eliyle başını sıvazlarken elindeki pembe kurdele yere düştü.

"Arkası yeşilmiş!" (Freed)

"Vay, bunu beklemiyordum." (Laxus)

"Bir dakika!" Evergreen bağırdı.

"ELFMAN!"

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin