«25»

127 21 0
                                    

Всички седяха и гледаха вцепенено.

Особено Джимин. Не знаеше какво се случва.

Юнги още се чудеше какво по дяволите бе направил.

Той бе от типа хора, които правят всичко на момента, без да предвиждат особено последствията.

Винаги си имаше едно на ум какво може да стане.

В момента очакваше един стабилен шамар, но не получи такъв.

Часовникът тиктакаше така болезнено. Всеки удар пронизваше сърцето на Мин.

Тишината, напрежението..

Убиваха го отвсякъде.

В момента съжаляваше за това, което бе направил.

С какъв акъл трябваше да го целува?

Тънката линия слюнка, която ги свързваше, бе премахната отдавна.

Погледите им пронизваха душата на другия.

Чернокосият се чувстваше зле, че прибърза, а Парк че отвърна.

Но честно казано, няма какво да лъжат себе си, хареса им.

Естествено нямаше да си го признаят де!

- Кхъм - направи се, че си почивства гърлото Сокджин - Джиминах в кухнята съм ти оставил бисквити, специално от майка ти.

Усмивката на русокосият засия, но преди да се усети, покрай него минаха, поправка профучаха светкавично бързо, Намджун и Чонгкук.

- Говеда такива, само да сте ги докоснали. - ядосано се развика и тръгна, опитвайки да се успокои.

Юнги въздиша тежко като не отлепяше поглед от задника на певеца.

- Хей - потупа го по рамото някой отзад - Няма нищо лошо да се обичате, даже е много хубаво. Разсейва Чими от негативните емоции.

Ким се усмихна перверзно и го разтърси.

- Ах спри - премахна ръката от себе си и се обърна - Аз не обичам това надуто копеле. - изсумтя момчето.

- И сам не си повярва - извъртя очи Джин.

Мин леко се изчерви за спомена от преди малко, но за да не получи още подигравки реши да потърси някаква стая, където да остане сам.

Затръшна вратата и отиде в банята, където изплакна лицето си, уж да премахне малко от червинината си.

Безуспешно.

Уви, в такива моменти наистина не харесваше цвета на кожата си.

- Ким Сокджин да не се казвам, ако не се съберат тези идиоти. - каза уверено, по-скоро на себе си, и си отхапа малко от бисквитката в ръката му.

-----------

Честно вече наистина не знам на къде върви тази история..

Reversed songs {Yoonmin}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang