Prima zi

125 9 0
                                    

Iata ca venise si festivitatea.Venisem impreuna cu Melesandre. Desi nu o suportam, eram vecine si trebuia sa ma prefac ca o suport. Cand eram minci,  eu si Melesandre eram cele mai bune prietene. Nimic nu ne-ar fi despartit. Ne jucam impreuna cu pausile,-desi ea imi rodea toate papusile la maini si la picioare-Eram mereu pe afară cu ea cu sora ei si cu Clyde. Clyde era vecinul nostru si totodata finul meu. Toti patru formam un grup destul de unit, pana cand sora Melesandrei si Clyde au plecat la liceu. De atunci rămăseseră doar eu si Melesandre. Dar, intre timp ne-am schimbat si nu ne mai agream la fel una pe alta, dupa o gramada de certuri inutile, iatane din nou impreuna in aceasi clasa.
   Clasa incepura sa se umple de elevi. Aveam noroc ca majoritatea colegilor ii cunosteam deja. M-am asezat langa Danusia, o fata din clasa A. Nu o prea cunosteam avand in vedere ca eu am fost in B, asa ca am spus sa incerc. Avand in vedere ca toate locurile erau ocupate, nu prea aveam de ales.
   Dupa cateva minute sosise si noua noastra diriginta. Se prezentase ca fiin profesoara de limba engleza si ne spusese unul din acele discursuri interminabile. Este o femeie mica de statura, blonda, slaba si tare simpatica  .
    Dupa ce am facut prezentarile am mers in curtea scolii pe careul cu numarul clasei noastre. Directoare ne-a urat bun venit in liceu si si-a continuat interminabilul discurs despre invatatura, disciplina bla, bla.
Odata ajunsa acasa imi pregateam entuziasmata ghiozdanul pe maine.Imi placea la nebunie senzatia noului an scolar. Cu pregatirea caietelor si a tuturor rechizitelor.

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum