- O doamne, scuze, sunt atât de paranoica.
-Ai crezut ca am vrut sa profit de tine? Nu as dace asta niciodata, nimanui.
-Sunt o proasta, dooamneee, mi-e atat de rusine.
-Nu ai de ce. E ok
- Deci, ce spuneai de mâine?
- Pai daca sa iti aduc bratara la scoala.
-E ok. Poti in pauza mare?
-Perfect. Ținem legatura
-Ok, scuze inca o data
-Stai calma. Papa
-Pa
Inchisem telefonul si ma trantisem pe spate. Uitandu-ma la tavan ma gandeam cat de proasta pot sa fiu.Nu pot sa cred ca l-am acuzat de așa ceva si a reactionat asa de bine. Eu as fi reactionat mai rau. O sun pe Melesandre si o invit la mine. Ea imi spune ca vine imediat. Stiind ca va dura ceva până va venii- Mereu face asa, spune ca ajunge imediat si întârzie cu orele- m-am pus sa imi fac un senvis si mi-am pregatiti ghiozdanul pe maine.
-Nu cred ca a facut asa ceva. Vocea lui Mal se auzi deodata.Nici nu auzisem cand intrase in camera.
-Stii, ai fi putut sa bati. Poate eram dezbracata
-Oh, mai taci de parca ar fi prima data.
Oricat de ciudat ar părea, e adevarat. Cand eram mai mici eu si Mal faceam multe lucruri ciudate.
-Ok, ce sa intamplat?
-Nemernicul ma inseala. O sa vada el. Adica uita-te la ea. Imi intinse telefonul si pe ecran era o fata cu părul blond putin mai plinuta decat Mel dar ce-i drept e chiar fumoasa.
-E ok.
-Ea e... o scorpie. Iar el e un magar pentru că a facut asta. O sa io coc eu. Vede el.
Mi-ar placea sa cred ca e doar o amenintare in vânt dar stiam ca nu va fi. Mel are o personalitate foarte vulcanica. E de treaba, pana o calci pe coada. Odata calcata... se transforma intr-un deavol impielitat. Sper sa nu intre in belele.
-Ma auzi? Vocea ei imi intrerupse gandirile.
-Da zi.
-Ai ceva de mancare?
- Pe bune? Intreb eu ridicand o spranceana. Iar nu ai ce manaca acasa. Eu te-am sunat ca sa iti spun cum m-am facut de rusine si tu...
-Ce ai facut? Spuse Mel cu o privire care indica setea de barfe
-Am acuzat un baiat ca vrea sa profite de mine.
-Ooooo, detalii. Se așezaseră mai bine pe scaun si isi indrepta toata atentia asupra mea
Dupa ce i-am povestit si arătat conversația. Si dupa ce a râs copios pe seama mea. Spuse.
-Vai ce proasta esti.!
-Stiu ok? Mi-e rusine sa mai dau ochii cu el maine.
-Pai, trebuie. Si dupa experienta ta cu... after. Nu ar trebui sa fie chiar asa de greu.
-Tocmai ce l-am amenintat si acuzat.Cum naiba sa nu fie greu si jenant si...
-Pai mergi, iei bratara si pa.
-Mda, foarte simplu.
Dupa ce am bârfit pe fata fara nume din poza si pe prietenul lui Mel. Am trecut la barfitul colegilor de clasa. Si din poveste in poveste. Din amintire in amintirea ca de obicei am pierdut noțiunea timpului.
Dupa plecarea lui Mel. Am facut un dus si am mancat. Intre timp ma gandeam cum sa ma îmbrac ziua urmatoare. Dupa o lunga perioada de timp si o mie de haine. Am ales înstărit o pereche de blugi albastri si un maieu predominant alb si cu ramificatii albastre. Era una dintre tinutele mele preferate. Dupa toate astea am sunato pe Nicol si am tot vorbit despre nimicuri. Despre cum e la scoala ei. Barfe neimportante de la scoala mea. Planuri pentru a ne intalni. Tot felul de chestii pana când conversatia noastra ajunsese la 4 ore. pe la ora 23 am binevoit sa ma bag in pat si sa dorm. Am adormit instantaneu.
CITEȘTI
O simpla fata
Teen FictionIn aceasta carte este vorba de o adolescenta de 16 ani care traieste pentru prima data fiorii primei iubiri.Despre viata de liceu si peripețiile placute sau mai putin placute ale vietii sale. Aceasta este povestea mea.