Ma ridic repede din pat si imi trag repede hainele pe mine.
-Ce faci?
-Merg acasa, ce ti se pare ca fac. O sa ii spun ca am fost la Mel. Alta idee nu am. Telefonul lui Hardin incepu sa vibreze pe masa.
-Cine ii?
-Cine crezi?
-Damil
-Nu. Ce sa ii spui. Las-o asa. O scot eu cumva la capat.
-Damil, o sa se enerveze si mai tare.
-Termina. Stiu eu ce fac. O sa isi ia ura pe tine.
-Damil odata Ania!
I-am aruncat telefonul iar el a raspuns.
-Alo, avea vocea ragusita de la somn ceea ce era un plus.
- Nu, eu acum m-am trezit ....stati ca o sun si eu. Hardin inchise convorbirea si se uita panicat la mine. Te cauta, du-te repede acasa.
-Nu am bai. Ia de la mine. Se ridicase din pat si imi arunca banii. L-am sarutat repede si am sunat la taxi. Am alunecat pur si simplu pe scari. Fugeam ca o descreierata si o sunam pe Mel. Am urcat in primul taxi. I-am spus repede locatia si a pornit.
Ii scriam disperata la Mel. Ea nu intelegea despre ce era vorba.
-Te grabesti? E o urgenta?
-Da, spun eu catre taximetrist. El a accelerat ( tot respectul) si a intrat in cursa. Cand a luat curba catre casa mea am vazut masina alor mei si m-am aplecat repede in fata facandu-ma ca am scapat ceva.Am ajuns la Mel i-am aruncat banii soferului si am sarit repede gardul. Nu imi pasa deloc ce credea soferul. Eram setata sa ajung cat mai repede.
-Ce sa intamplat? Nu am inteles nimic. Explica-mi
-Hai in bucatarie. Mel era inca in pijamale. A facut o cafea si ma intrebat despre ce e vorba.
I-am explicat tot si am cedat. Nu ma mai puteam abtine deloc. Am inceput sa plang in hohote si ma tot intrebam cat de proasta am putut fii. Telefonul imi suna dinou. Era mami. Mi-am dres vocea si am raspuns.
-Da? De ce m-ati sunat atat?
-Unde esti?
-La Mel.
-La ora asta? Ce cauti la ea? Unde ai fost toata noaptea?
-Acasa. Mo sunat pe la 5 sa vin la ea. Si eu nu dormeam si m-am dus.
-Aha, vorbim noi acasa.
-Ok.. am inchis telefonul si am inceput sa plang dinou.
-Mama cum ti-ai schimbat vocea. Spuse Mel razand. Am inceput sa radem amandoua.
-A fost crdibil?
-Foarte.
Era ora 7. Trebuia sa ma duc la scoala dar nu aveam nici un chef. Eram prea absorbita de peoblemle mele.Orele au trecut infernal de greu. Multi colegi ma intrebasera ce am, de ce sun asa trista. Toti veneau cu argumentele lor. Ba ca m-am certat cu Hardin, Ba ca sunt insarcinata, ba ca bla bla. Fix de ei nu imi pasa. In pauzele in care ma vedeam cu Hardin planuiam minciuni. Si ma abtineam din toate fortele mele sa nu plng ca un copil. In ultima ora eram extrem de speriata,ma tot uitam la ceas si ma rugam sa se opreasca timpul.
Dupa ore am mers la Hardin.
-Esti ok? Ma tot intreba.
-Da, ii probelma mea si trebe sa mi-o asum cumva.
-Nu ii doar problema ta. Avem aceiasi vina. Nu ti-o mai asuma atat. Probelema ii ca toata cade pe umeri tai.
Stateam si ma gandeam intruna la momentul cand va trebui sa discut cu ei. Stateam nemiscata si absorbita in gandurile mele.
Era momentul cand trebuia sa merg in singurul loc de pe pamant in care nu imi doream. Am urcat in bus si m-am asezat langa Luci.
-Hei, ce-i cu tine? De ce esti suparata?
-O sa imi treaca.
-Sper, tu nu esti asa de obicei.
-Mda... mai avem si zile dinastea.Am ajuns acasa cu inima cat un purice. Voiam sa fug oriunde alt undeva decat sa ii vad pe ai mei. Faptul ca aveam si asa o relatie de toata jena cu ei nu ma ajuta deloc. Am intrat in casa si spre norocul meu nu era nimeni pe hol. Am mers in camera si m-am schimbat. Pe hol se auzeau pasi. Era tati. Minunat.
-Hey, ai ajuns?
-Mda... parea super normal. Pana cand ma intrebat unde am fost. I-am turuit minviuna si mi-am sustinuto. Ca stii ca ma sunat Mel la 5 si plangea si am spus ca hai sa ma duc pana la ea ca sa o inveselesc si dimineata am mers in bucatarie si mi-am lasat telefonul la ea in camera si bla bla. Cea mai ipocrita minciuna. Dar alta nu aveam.
-Aha, dupa cateva contraziceri l-am convins, cred, si am respirat usurata ca am scapat. Pe dracu. Imi suna iar telefonul
-Da
- Unde ai fost aseara? Intreba soramea nervoasa. I-am spus si ei mincouna si am sustinut-o pana in panzele albe.
-Aha, si cu postarea aia de pe insta la ora 4 ce ii? Si mergi cu ghiozdan la Mel?
De unde cacat stie ca am avut ghiozdan? Ai de capu meu.
-Ma uitam la serial inainte sa ma sune, spun eu repede. Da de unde ai scos faza cu ghiozdanu?
-La's ca stiu eu.
Dupa cateva vorbe am adus-o de partea mea. Acum mai trebuia sa o conving pe mami si totul s-ar fi rezolvat. Asta era cea mai grea parte.
CITEȘTI
O simpla fata
Teen FictionIn aceasta carte este vorba de o adolescenta de 16 ani care traieste pentru prima data fiorii primei iubiri.Despre viata de liceu si peripețiile placute sau mai putin placute ale vietii sale. Aceasta este povestea mea.