Robi statea in cealalta parte a scenei. Muzica pornise deja iar emotiile disparusera. Dansul a inceput iar eu ma indreptam spre mijlocul scenei. In momentul acela nu aveam nimic in cap. Nu ma puteam gandi la nimic. Incercam din rasputeri sa imi amintesc urmatorul pas dar in zadar. Corpul meu se misca dupa propriile decizii ca si cum ar avea propria sa minte.
Robi ajunsesera in spatele meu. M-am întors cu fata la el si am inceput sa valsam. Cand m-am uitat spre bulic sa imi caut familia am văzut-o pe mami ca statea cu telefonul ridicat iar sora mea era pe camera. Se uita la mine si parea emotionata. Am inceput sa rad. Ma incuraja.La al doilea refren a trebuit sa il iau pe Robi dupa gat iar el sa ma prinda de glezna si sa faca o piruetă. Dupa ce am atins scena cu picioarele am facut cateva piruete spre public in timp ce Robi ma "prezenta" publicului. Din public o aud pe mama striganduma. Avea vocea disperata. Cred ca ii era frica sa nu cad de pe scena. Am facut cateva "plecaciuni" spre public si spre Robi. In timpul plecaciunilor spre Robi am apucat sa imi trag subtil rochia deoarece imi alunecase putin. Fin fericire doar putin. Cand ultimul si cel mai spectaculos refren a venit am alergat spre Robi. El m-a prins si m-a invartit pe sus. Din pacate balerinul meu imi atarna in piciorul drept. Eu crezand sa sunt sibtula mi-am scuturat piciorul. Balerinul imi cazuse din picior dar din cauza rochiei si a materialului fin am alunecat in bratele lui Robi. In acel moment m-am speriat si eram convinsa ca am stricat tot dansul. Vedeam toti bobocii si organizatorii in culise stand cu mainile la gura si cu fetele stupefiate. In mintea mea era doar teama. Speram din suflet ca nu s-a observat prea tare. Cand Robi m-a lasat jos, din cauza micului meu truc cu pantoful, rochia imi urcase pentru careva secunde pana la burta lasand la vedere boxeri rosi pe care din fericire i-am cumparat si purtat tocmai pentru a nu mi se vedea chilotii. La finalul dansului am facut o plecaciune si m-am dus sa imi recuperez pantoful. Odata intrata in culise, m-am enervat cumplit pentru ca am stricat tot dansul pentru un amarat de pantof. Din acel moment mi-am promis ca nu voi mai dansa incaltata la vre-un alt spectacol. Dansul ne-ar fi adus cu un pas mai aproape de castig iar eu l-am ratat. Mi s-a spus ca ne-am descurcat bine dar stiam ca e o minciuna. Dupa ce si celelalte perechi au dansat. Ne-am schimbat cu totii in hainele pentru final. Eu alesesem o rochie tip printesa pana la jumatatea copselor. Era o rochie pe care predomina albastru-l cu pete albe, la mijloc avea un cordon alb care se lega la spate cu o fundita.
Toti participantii fusesera chemati pe scena.Emotiile pe care le aveam erau de neînchipuit aveam o concurenta destul de de temut. Organizatorii ne multumisera de participarea la acest concurs si ca de obicei incepusera cu ultimele locuri. Premiul 3 il castigasera Alina si partenerul sau, urma locul 2. In mintea mea era doar "Nora, Nora" ea fiind concurenta mea de temut. Prezentatorii au lasat mult timp sa treaca pana la anuntarea numeului. Dupa niste minute infernale.
- Sii pe locul 2 la balul bobocilor estee........ Ania si Robi!!. In acel moment nu cred ca are rost sa va mai spun ca mi-a cazut fata. Eram socata din cauza faptului ca aveam asteptari mari din partea mea si auzisem in pauza dintre probe ca echipa noastra va fii cea castigatoare. Paula a venit cu punga cu cadouri si pamblica cu locul 2. Era foarte fericita. In capul meu era doar " Ai sa-mi bag, de ce esti fericita? Trebuia sa fiu primul loc" nu intelegeam de ce se bucura atat. Ma straduiam sa imi pastrez zambetul de la inceput dar cred ca era evident ca era fals.
Nu cred ca are rost sa spun cine a fost primul loc. Dupa ce am iesit de pe scena a trebuit sa mergem cu torii sa ne luam catrafusele din culise. Era o adevarata harababura. Din senin o zaresc pe Nicoll facandusi loc printre participanti. Impingand pe toti care stateau in fata ei. M-a imbratisat strans m-a felicitat si mi-a soptit ca meritam locul 1. Am zambit si am imbratisato strans. M-a ajutat sa imi adun hainele si am incercat sa ne strecuram printre multime pentru a ajunge in sala. Acolo au fost o gramada de oamenii care au venit sa ma felicite pentru locul primit. Le-am multumit tututror pentru gestul facut. Familia m-a imbratisat si felicitat din suflet.
Dupa ce le-am explicat pe scurt experienta?Nicoll a spus ca trebuie sa plece. Eu am luato de mana.
-Nu pleci. Trebuie sa ramai la After.
-Nu pot, trebuie sa pelc acasa.
-Nici vorba. Da-mi telefonul. Nicoll imi daduse telefonul iar eu ridicasem un deget in semn de scuza. M-am indepartat de ei si am sunat-o pe mama lui Nicoll. Am implorato sa o lase cateva ore. Ea mi-a spus ca o lasa pana la 12. Am acceptat bucuroasa. Nicoll mi-a multumit,mi-am mai imbratisat familia inca o dată si am plecat spre Vegas, locul unde avea loc After-ul.
CITEȘTI
O simpla fata
Teen FictionIn aceasta carte este vorba de o adolescenta de 16 ani care traieste pentru prima data fiorii primei iubiri.Despre viata de liceu si peripețiile placute sau mai putin placute ale vietii sale. Aceasta este povestea mea.