Ma simteam atat de usoara precum un fulg. Pana cand mi-am dat seama ca mă aflasem pe patul lui Hardin. Dinou. Ma ridicasem in fund fara sa inteleg ce sa intamplat.In jur nu era nimeni. Ma dau jos din pat si ma incalt cu papucii de langa pat. Deschid usa de la camera ca sa il caut pe Hardin. Mergeam dealungul holului si o luasem la stanga. Am coborat treptele una cate una si ajunsesem in sufragerie. Locul asta era imens. Hardin era in spatele barului de la bucatarie. Cred ca pregatea micul dejun. M-ma sezat pe scaunul din fata barului si l-am salutat.
-Hey, 'neata, cum te simti?
-Am, bine, cred. Ce sa intamplat?Dinou.
-Ai lesinat in baie. Incepe sa ma ingrijoreze starea ta.
-Sunt ok. Doar ca, nu sunt prea obijnuita cu mahmureala plus atacurile emotionale. Mai ales ca am probleme cu inima....
-Ah, inteleg.
Era imbracat in aceleas haine. Asa ma facea sa ma întreb cat trecusera de la lesin.
-Din fericire ai fost inconstienta doar o ora, spuse el parca citindu-mi gandurile. Asa ca ti-am facut un senvis cu branza, varza,salam si mustar. Sper sa-ti placa.
-Mersi, intind mana ca sa iau farfuria si sa ma pun sa mananc.
-Ce ai patit la mâna? Pe mana dreapta aveam o vanataie. Imi atinsesem vanataia cu cealalta mana si o apasam usor. Simteam cum durerea radiaza de fiecare data cand o apasam. Imi amintisem mainile lui Alin cum imi strangea puternic bratele.
-A, cred ca e de la...
-Inteleg, spuse Hardin ridicand o mana in semn de tacere.
Dupa ce mancasem senvisul acela delicios. Am mers in camera impreuna cu el.
-Unde mi-e telefonul?
-In spatele tau.
Imi iau telefonul si il deblochez. Pe ecranul telefonului aparusera o gramada de mesaje si apeluri nepreluate. Formez numarul mamei si o apelez. Depa cateva secunde raspunsera
-Ania? Tu esti? Esti bine? Ii simteam ingrijorarea din voce.
-Da mami sunt bine. Vin si eu acasa imediat. Voi lua un taxi in cam o ora. Nu iti face grij. Iti povestesc acasa.
-Bine draga mea, ai grija de tine. Te iubim pa.
Convorbirea se incheiase. Hardin statea in fata mea si ma privea.
-Stii poate nu ar fi cea mai buna decizie sa ii spui despre.... Alin si....
-Mda.. poate ca ai dreptate. Voi inventa eu ceva. Oricum mersi mult de tot pentru ospitalitate. Am sa ma duc sa ma imbrac si voi pleca.
-Ok, sigur nu ai nevoie de ajutor? Ma intorc catre el si ii observ surasul. Ii zambesc si eu si ies din camera. Ajunsa in baie imi iau rochia pe mine. Hardin era in fata usi si ma astepta.
-Ti-am luat toate lucrurile din camera. Poftim. Imi intinse geanta telefonul si pantofii
-Mersi. Pai, poate ne mai intalnim. Iti multumesc inca odata. De aici in colo ma descurc. Un zambet ii aparusera pe fata.
-Tu chiar crezi ca te las singura?
- Cum adica, spun cu o voce de nelamurire. Nu prea intelegeam la ce se referă.
- Ai lesinat in baie. Nu vreau sa imi asum riscul de a lesina si pe strada.
Am inceput sa radem in cor.Imi puse mana dupa spate si ma impingea usor.
- La ce profil esti? Intreba Hardin pentru a faca conversatie.
-La filologie, Tu?
-La mate-info.
-Esti clasa a XII-a corect?
-Mda. Apropo, felicitari pentru locul obținut. Aproape Miss boboc.
-Mda, invarte cutitul in rana. Mersi oricum. Ne uitam unul la celalat. Avea un zambet fermecător.
-Hey, daca te face sa te simti mai bine ai fost cea mai frumoasa dintre toti participantii.
-Pf, da sigur. Spun eu incepand sa rad. Hai sa nu exageram cu chestia asta. Au fost si fete mai frumoase deatat.
-Vorbesc serios, esti foarte draguta. Iubitului tau sigur nu ii e rusine cu tine, spuse el cu un zambet larg pe fata.
-Nu am iubit. Si, multumesc de compliment.
Ajungand in statie imi scot telefonul pentru a suna firma mea preferata de taxi. Dupa ce rezolv cu comanda. Ma intorc catre Hardin si il surpind studiindu-ma din cap pana in picioare.Cand vede ca ma uit la el isi muta privirea rusinat.Pentru a schimba subiectul, ma intrebasera unde stau.
-De ce vrei sa sti? Ma prefac eu suspicioasa
El incepe sa zameasca si sa isi ridice mainile in semn de predare. Taxiu ajunse iar eu imi luasem ramas bun de la Hardin si ii multumisem inca odata. Urcaseram in taxi si incepuseram sa ma gandesc la tot felul de lucruri. La ce s-a intamplat. Si la ce se va intampla de acum incolo. Uare se vor auzi povesti prin liceu? Uare Alin si-a primit pedeapsa meritata? Tot felul de intrebari nebunesti."Imi pare rau de ultimele capitole dar nu prea am inspiratie. Sper sa imi revin si sa va aduc amanunte picante despre relatia dintre Harsin si Ania. Poate relatia lor va avansa sau poate va interveni ceva sau cineva intre ei. Poate va aparea un intrus neasteptat. Oricum ma ajuta daca apasati butonul de vot. Papa"
CITEȘTI
O simpla fata
Teen FictionIn aceasta carte este vorba de o adolescenta de 16 ani care traieste pentru prima data fiorii primei iubiri.Despre viata de liceu si peripețiile placute sau mai putin placute ale vietii sale. Aceasta este povestea mea.