Nu e cum credeam ca va fii

69 8 0
                                    

Era o adevarata tevatura in culise. Toti se agitau, cu totii eram emotionati.Nu stiam senzatia, nu stiam pana atunci cat de aspru poate sa fie publicul, si toate aceste necunoscute iti dadeau emotii. Oricat de acomodat ai fii cu scena. Odata ce prima pereche intrasera in scena, melodia se orpise iar Rebeca incepura sa-si spuna poezia. Odata terminat era randul partenerului ei la prezentare. Dupa terminarea prezentarilor cuplul participant isi luasera ramas bun de la public pana la urmatoarea proba. Melodia incepuse dinou. Era randul perechii cu numarul 2 sa intre pe scena. Cu totii ii asaltam pe Rebeca si partenerul ei. "Cum a fost?",  " se vede publicul?"," v-ati incurcat la pasi?",  tot felul de intrebari.
- Nu e cum credeam ca va fii.Nici macar nu se vede tot publicul. Partea din spate e complet neagra,  se vad doar cei din primul rand. Ii suuuper, abia astept sa intru dinou, ii o senzatie de fericire absoluta si toate emotiile iti dispar, spuse ea entuziasmata. Era evident ca era plina de energie si fericire. Ochii ii sclipeau de incantare. Perechile treceau una cate una si venise si randul perechii cu numatul 7. Fata din aceea pereche imi era colega de clasa. Era si este cea mai detestata dintre toti colegii. Nimeni nu o suporta prin felul ei prostesc de-a fii. Adica sunt sigura ca fiecare dintre voi aveti acel coleg. Oricum, revenind. Amalia era pe scena si incerca din răsputeri sa isi aminteasca poezia. Incercasera de 2 ori. Prezentatirii cerusera aplauze pentru a o incuraja. Ceea ce ma surprindea era ca Amalia era foarte tare de gura prin clasa si toate alea..... dar aici pe scena.... se pare ca isi pierduse acest talent.
Intr-un fel isi spuse poezia facusera formula de incheiere si iesise de pe scena. Eu si Robi eram emotionati stiind ca noi urmam. Prezentatorii ne-au chemat pe scena. Robi era in partea cealalta de scena. Am pasit deodata pe scena si emotiile se evaporasera instant. Nu simteam nimc altceva decat  fericire. In momentul acela nu imi era frica de nimic. Robi si cu mine ne-am luat de mana cand am ajuns in mijloc. Apoi am pasit impreuna pana la microfoane. Melodia se oprise, prezentatorul baiat statea lanaga mine si imi tinea microfonul in dreptul gurii. Era adevarat,  se vedeau doar primele randuri, daca ma uitam in spate nu vedei nimic altceva decat negru, imi cautasem familia din priviri. Nu i-am vazut nicaieri. In schim am vazut sala cat era de plina. Erau o multime de oamenii stransi la gramada pentru  a vedea niste biboci cum incearca sa nu se faca de rusine.In timp ce ma prezentam il vazusem pe profesorul de geografie cum se uita la mine si privirea lui ma incuraja. Dupa ce si Robi isi terminasera poezia. Ne-am reîntâlnit la mijloc m-am rotit si m-am lasat pe spate( precum in dansurile romantice). Apoi ne-am luat de mana si am parasit scena. Eram foarte nerabdatoare sa reintru in scena. Senzatia de pe scena era uimitoare. Te facea parca sa te simti puternic. Cel mai ciudat cred ca era acel moment cant trebuia sa te dezbraci in fata atâtor necunoscuti. Eu fiind o persoana pudica imi era greu. Dar prin nu stiu ce minune Faptul ca ma vedeau necunoscuti schimbandu-ma imi era fix ultima problema.Mai ales ca nici naiba nu te baga in seama. Nimeni nu era curios ca tu stateai aproape dezbracat acolo. Urmatoare proba era proba surpriza. Asa ca alesesem o pereche de pantaloni albastrii de bluci si o bluza simpla bagata in pantaloni. Dupa o gramada de timp in care trebuia sa ii vezi pe altii cum se streseaza cu aceasta proba, partea  cam neplacuta era ca faptul ca trebuia sa astepti cam mult dupa toate cele 13 perechi si dupa micul spectacol al claselor de-a XI a.
Prima data au fost chemati perechile de la 1 la 8. Prima pereche  primisera un balon unflat dat cu spuma de ras. Treaba lor era sa rada acel balon fara sa se sparga. Amandoi reusisera sa nu sparga nici un balon. Perechea 2 aveau de facut o poezie de dragoste unul celuilalt. Nici unu nu trecusera aceasta proba.Perechea cu numarul 3 avusesera de  dansat vals cu o matura. A fost unul dintre cele mai amuzante probe  deoarece fata numai vlas nu a dansat. Baiatul fiind timid.... va dati seama ca nu a iesit prea bine. Perechile treceau, problele curgeau si ajunsesera si la noi intr-un final. Noi primisem provocarea de a sta spate in spate si de a ne lega. Proba pare destul de simpla. Pana va spun ca a trebui sa trecem si printre mici obstacole. Acesteea fiind   jaloane si galeti. Nu mi se parea atat de greu pana cand a trebuit sa o fac. Imi paruse bine ca mi-am luat pantaloni la proba asta.Odata legati am sesizat ca nu aveam aceeasi inaltime si nici greutate. Ceea ce complicase mult proba.Dupa cateva incercari de sincronizare. Robi m-a luat efectiv pe sus. S-a aplecat in față exact cat sa nu mai ajung eu cu picioarele pe podea. Publicul vazand asta au inceput sa rada. Dupa ce Robi terminase proba ma lasase insfârșit jos. Ma durea tare zona burtii deoarece funia era cam subtire si... va puteti imagina. Dupa ce am ajuns in culise si m-am schimbat pentru  proba de dans aveam o frumoasa dunga rosie pe zona burtii. Urma proba mult asteptata. O asteptam cu nerabdare fiindca pregatisem un dans extraordinar. Eram imbracata intr-o rochie rosie destul de scurta pentru un dans ca al nostru dar. Venisem pregatita cu o pereche de boxeri asortatii cu rochia. Singurul defect care avea sa ma inspaimante extrem de tare era ca rochia nu avea bretele acea doar o simpla banda care sa impiedice alunecarea. Dar stiin ca dansul nostru nu era foarte "bland" imi era frica ca nu raman in sutien pe scena.Totii bobocii isi repetasera pasii. Cu totii eram emotionatii din cauza asta.Ne era frica sa nu uitam vre-un pas. Sa nu ne incurcam si sa sfarsim a fii barba liceului.
Dupa un timp venise si momentul de care ne speriaseram toti. Primele 7 perechi se descurcasera foarte bine si spuneau ca este exact aceeasi energie pozitivă ca la inceput. Era randul nostru. Eram foarte emotionata.Pacat ca nu anticipasem ce o sa se intample...

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum