Mesajul

23 4 0
                                    

-Hoooo, ma dor toate. Spun eu in timp ce ma ttantesc in pat.
-Tu te plangi? Dar eu care fac drumu asta de 2 ori pe luna? Ce sa spun?
Denisa aruncase ghiozdanele pe canapea si valiza o lasase pe jos.
-Vreau masaj. Spun eu prelungit.
-Viseaza.
-Esti naspa.

Dupa ce am despachetat si am mersi la Silvi sa luam pacjetele si de acolo. Se facuse seara. Ne tolaniseram amandoua in pat si ne uitam la Insula iubiri. Un serial sau ceva de genul asta. Foarte retardat din punctul meu de vedere. Dar lui Deni ii placea iar eu oricum eram cu ochii in telefon. Asa ca, nu ma prea interesa. Popcornul era intre noi si amandoua aveam cate un pahar de pepsi in mana.  Imi placea mult sa stau in preajma ei cand eram singure. Ne intelegeam destul de bine.
   Facebook-ul deja incepea sa ma enerveze. Aproape nimeni nu mai posteaza poze. Numai prosti de mm-uri. Dar stateam pe el doar pentru videoclipurile amuzante. Era un videoclip cu câțiva caini
Huscky care se jucau si erau de-a dreptul adorabili. Mi-am luat putin inima-n dinti si i l-am trimis lui Hardin. Ii mai trimisesem videoclipuri "din greseala"  dar videoclipul acesta il trimisesem din cauză ca stiam ca iubeste aceasta rasa de caini. Reactia lui la mesaj era.
-"Din greseala?" Am zambit si i-am spus ca nu.
-" Te superi daca iti scriu cand ajung acasa😊"
-Nu.
  Asta cred ca era doar o forma draguta de a lui sa spuna. Du-te naibi. Speram sa deschidem un subiect si sa fim macar prieteni dat se pare ca daca ai refuzat pe cineva.... nu mai ai sanse. Ii povestisem lui Nicoll de conversatie si imi spusese sa stau linistita ca nu imi va mai scrie. Fapt care ma facut sa rad de "incurajariele" ei.

-Dupa o ora de insula iubiti, popcorn si pepsi. Facebook-ul ma obosea. Drumul de 5 ore cu autocarul nu era cea mai placuta experiența de azi si eram putin cam pfost dispusa.
Telefonul imi bazai pe burta si deblocasem telefonul plictisita. Cand am vazut ca Hardin imi scrisese am deschis ochii larg ca sa vad mai bine si m-am ridicat brusc in sezut.
-Ho tu, ce bai ai? Spuse Denisa
-Taci, mi-a scris!
-Heidin?
-HARDIN, spun eu raspicat si deranjata  ca i-a gresit numele.
-Deranjez?
-Nu, niciodata. Ai sa-mi bag, o sa creada  ca sunt disperata. Ce a fost in capul meu sa spun asta... 
-Cum de mi-ai trimis videoclip?
Dupa ce i-am explicat am inceput sa vorbim despre filme despre animale despre o mulțime de lucruri bucurandu-ma ca vorbeste cu mine. Ma simteam ciudat. Nu imi placea ca reactionez asa de....bucuroasa la mesajele lui. Era ciudat sa sar pe telefon de fiecare data cand  primeam o notificare sperand ca imi scrisese.
-Pot sa te intreb ceva? Scrise Hardin
-Orice.
-Imi poti explica asta😊? Mai jos erau niste ss-uri cu o conversatie.
   Ma imbujorasem automat de rusine.  Inima imi batea nebuneste si cred ca facusem "infart" cand vazusem ca erau ss-uri cu conversatia dintre el si Deni. Imi venea sa ma arunc pe geam. Am ramas cu telefonul in mana nestiind ce sa ii raspund.
In poze erau mesaje intre ei doi in care Deni ii spuse ca imi place de el si ca atunci cand vine vorba de el ma luminez la fata si toate cela si Hardin spune ca "ne-am certat si ca nu prea mai este despre ce sa discutam" iar Denisa. Ca o" buna "si " scumpică " sora ce imi este i-a dat numarul meu de tefon si i-a spus sa mai incerce ca are sanse mari. Cand am citit imi venea sa mor. Voiam sa se crape podeaua si sa fiu tarata in iad.
- Nimic?  Ma lasi asa, in seen.
-Ce ai vrea sa spun. Habar nu aveam de astea.
-Ok, atunci sa nici nu ii spui. Ramane intre noi doi
-Imi vine sa mor de rusine.
-De ce? Mi se pare dragut, oarecum.
-Mi-e rusine pentru ca ti-a povestit despre asta si ca sa bagat intre "relatia" noastra. Si ca a spus ca te plac cand de fapt nu era treaba ei.
-Stai calma. E ok.
-De aia nu mi-ai cerut numarul de telfon? Il aveai deja
-😂😂😂 m-ai prins.
   Dupa ce mi-a trecut "infartul" si rusinea am continuat sa vorbim pana cand sa facut ora 3 dimineata si ne-am urat "Noapte buna " si ne-am culcat. Am luat perna si am stranso in brate de fericire. Am adormit cu ea la piept si am visat cu el.
A doua zi dimineata m-am trezit plina de energie si cu zambetul pe buze.

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum