After

53 6 0
                                    

Vegas-ul era aproape de locul unde avusese loc balul. Zgomotul se auzea limpede din cauza seri linistite de noiembrie.Era prima data cand aveam sa merg intr-un club. Abia asteptam sa ma distrez, sa dansez si sa fac toate nebuniile. Ma bucuram ca e si Nicoll cu mine. Eu si Nicoll am fost intotdeauna prietene. Doar ca nu la fel cum suntem acum. Acum am ajuns sa fim surori. O iubesc si as fi dispusa sa fac multe nebunii pentru ea. Desi era într-un alt liceu si stiam ca asta ne va despărți ma bucuram de prezenta ei pana o aveam. Pe drum ne intalniseram cu o gramada de  prieteni si participanți care ma felicitasera. Curtea Vegasului era foarte draguta. Țin mine ca atunci cand eram mai mica si nu stiam ca este un club. Ma uitam adesea pe poarta "gradinii" si vedeam un loc foarte frumos.Locul era amenajat ca si o terasa de cafenea doar ca era pe un gazon tuns perfect, cu un copacu din beculete pus in mijlocul terasei.Mereu vedeam oameni acolo si mi-am promis ca voi merge si eu odata. Nu ma asteptam ca acel moment sa se intamole chiar acum. Fiind toamna nu arata la fel. Dar tot frumos era. In partea stanga era intrarea spre club. Am coborat treptele.
   Antrenorul le urca, sa oprit ca sa discute cu fata din spatele meu. Denis era una dintre fetele de-a X-a care nu era tocmai cea mai cuminte fata. Se auzisera o gramada de pivesti despre ea. Cum ca la balul de anul trecut fusese cu 4 baieti........ stiti voi. Povesti care le credeam din cauza unor dovezi. Tot ea a facut cateva poze in costumul Evei si i le-a trimis unui baiat. Si videoclipuri satisfacandu-se si multe altele.Revenind.
-Ai grija ce faci anul asta. O avertizase antrenorul.
-Stati linistit ca am grija anul asta. Nu mai fac nimic. Denis radea iar eu mi-am intors capul spre ei. Vedeam pe fata antrenorului ca nu era chiar in apele lui. Ochii ii straluceausi parea cam bine dispus.
Vazandu-mi de drum acolo era un organizator care ma bagase in fata la intrare. Locul era efectiv plin. Nu aveai loc sa arunci un ac. O țineam pe Nicoll de mana ca sa nu o pierd. Locul era construit ca un beci.tavanul era curbat concav iar peretii erau facuti din caraminda. Pe mijloc era ringul de dans iar marginile erau ocupate cu oameni care stateau jos. Aerul era greu de la mirosul de transpiratie. Vazando pe Paula m-am asezat langa ea.
-Cum de nu dansezi? O intreb curioasa.
- Nu prea ma simt in largul meu, tu?
- Nici genul meu nu e sincera sa fiu. Langa ea statea Hardin. Era imbracat intr-o camasa visinie care ii statea foarte bine si pantaloni negri de blugi, parul ii era facut ca deobicei intr-o parte. Nu mai aveai deloc senzatia ca e tigan, arata chiar foarte sexy daca stateau sa il analizezi. E foarte slab si destul bine facut.. Vazand ca ma holbez la el a dat  din cap in forma de salut. Il salut si eu si ma asez intre Paula si Nicoll. Le observam pe Alina si Rebeka cum se desfășurau pe ringul de dans cu doua pahare de tarie in mana. Intre ele era un baiat care sa cam lipea cu partea din fata de fundul Rebekai. Il vedeam si pe Pirs cum dansa pe mese împreună cu prietenul lui. El era cu sticla de Alexander aproape goala in mana
- Nu ai vrea sa iesim afara? intreaba Nicoll. Ma multumesc sa dau din cap in forma de aprobare. Dupa sute de imbrancituri am ajuns insfarsit in aerul curat al noptii. Ne asezasem la una din mesele neocupate. Acolo am fost automat insotite de Al  si unul Cosmin. Cosmin este un cunoscut de-al lui Nicoll. Erau din acelas bloc. Cand era mica Nicoll era îndrăgostită lulea de el. Dar acum ....multe s-au schimbat.Nicoll a plecat impreuna cu Al dupa o fata numita Narcisa.Si uite asa am ramas singura impreuna cu Cosmin. Dupa o conversatie stupida Cosmin sa ridicat si a plecat in club. Uite asa am ramas singura. Pana cand o vad pe Alina cu paharul de tarie in mâna dreapta razand si intrebandu-ma daca nu beau si eu ceva. I-am raspuns ca nu am nevoie si a plecat impleticindu-se inapoi la masa de la care venise. Era o seara destul de friguroasa de noiembrie. Peste careva minute Cosmin se aseaza dinou in fata mea cu  doua pahare de  tequila. Imi intinde un pahare si ma indeamna sa beau. Eu il refuz  si il împing inapoi sub nas. El bea unul si mi-intinde spupnandumi.
-Nu cred ca ai venit la After fara ca macar sa bei un pahar.
- Un pahar nu are cum sa ma afecteze. Asa ca iau paharul din fata lui si il dau pe gat dintr-o inghititura. Bautura era atat de tare si de calda incat imi ardea gatul si ma facea sa ma stramb. Peste mai putin de 30 de sec. Simtream fierbamteala alcoolului in urechi si mi se parea o senzatie foarte placuta. El imi mai intisese si celalat pahar. Il luasem si repetasem faza. Dupa fiecare pahar ma simteam din ce in ce mai bine. Ma simteam puternica si foarte fericita. Parca si Cosmin începea sa arate mai bine.
   Peste  mai multe pahare venise un tip .Cred ca il chema Alin, nu eram prea sigura in acel moment nici cum ma cheama pe mine. Alin asta a inceput sa se bage in vorba cu mine. Eu fiind o dragalasa i-am acceptat avansurile fara sa imi dau seama ca deveneau din ce in ce mai personale si intime.  Alin se apropiase de mine din ce in ce mai mult. Incercam din rasounteri sa ma dau cat mai rapoarte posibil. Alin imi pusese mana pe coapsa mea dreapta si urca incet incet. Eu incercam sa ii dau mana jos dar nu aveam destula putere pentru a ma opune. Eram prea beata. Alin  incercase din ce in ce mai evident sa ma pipaie. Punâdu-mi mana pe bust si pe abdomen. M-am ridicat brusc ca sa scap de el si sa o iau la fuga dar in zadar. Era mai rapid decat mine chiar si beat. Ma prinsesera de mana si ma izbise cu toata forta la peretele din spatele meu. Peretele era rece ca gheața. Simteam cum se scurge ceva umed pe scalp. Alin ma mai daduse odata cu capul de perete astfel incat simteam șiroaie de sange pe tampla.. Nici nu apucasem sa imi revin dupa imobilizarea la perete ca am si primit un pumn in obraz. Simteam gustul metalic al sângelui in gura. Alin imi luasera incheieturile si mi le  intinse  deasupra capului. Cu o mana imi tinea incheieturile iar cu cealalta ma pipaia pe abdomen si pe fata. Vedeam lumea din jur cum se uita fara a face nimic. Capul ma durea ingrozitor. Abea mai vedeam ceva. Incercam sa ma zbat dar degeaba. Alin incepuse sa ma sarute pe gat si sa imi lase mici muscaturi pe umar si gat. Dintr-o dată nu il mai simteam pe Alin peste mine. Atingerea lui disparuse. O voce de baiat se auzea pe toata terasa.
-Hey, am spus sa o lasi in pace!
   Cand am deschis ochii il vedeam pe Hardin cum il prinsese pe Alin de beregata cămăși si tocmai se pregatea sa ii dea un pumn in gura. Alin fiin prea beat pentru o luptă si-o incasase grav. Hardin il lasase sa cada la pamant cu obrazul rosu de la lovitura primită.Hardin isi intoarse privirea catre mine. Vedeam cum se apropie de mine insa ochii mi se intunecasera si deodata nu mai simteam nici o durere.

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum