Maine era excursia pe care o asteptam cu nerabdare. Era prima mea excursie peste noapte. Si eram cea mai incantata stiind ca voi sta toata ziua cu Hardin. Trecusera aproape doua luni de la incidentul cu mana. De atunci in fiecare zi ma gandeam ca maine il voi lua de mana. In fiecare zi ma incurajam si ma faceam idioata pentru lasitatea mea. In fiecare zi esuam lamentabil. Imi gaseam tot felul de pretexte. Ba ca e frig, ba ca are ceva in mana ba ca ii este in buzunar. Ba ca nu era momentul potrivit... tot felul de scuze ca sa esuez. Ma gandeam prea mult. Ma uram pentru asta dar... nu aveam de gand sa imi stric buna dispozitie din cauza asta. Aveam de gand sa ma simt bine.
-Nu uita de ghiozdan. Banii ti i-ai luat? Haine de schimb? Pijama?
-Mami, nu am nevoie de pijama. Nu o sa dorm.
-Cum adica nu dormi? Intreba tati putin stresat.
-Simplu, nimeni nu o sa doarma. Fiti seriosi.
-Bine, ai de toate? Mancarea ar trebui sa iti ajunga.
-Mami, am mancare pe o luna. Ghiozdanul imi era plin de mancare si dulciuri.
-Hai sa nu intarzii. Si, sa ai grija.Ii pupasem pe obraz si ii imbratisasem pe amandoi.Toata lumea se inghesuia. Toata lumea voia sa fie primul in autocar ca sa prinda vel mai bun loc. Hardin nu era de gasit asa ca m-am gandit sa ocup un loc la mijlod. Acolo era cel mai bine.
-Ania! Vocea lui Hardin se auzi undeva din spatele meu. Statea pe partea de geam. Ma asezasem langa el. Era imbracat cu un tricou gri si o geaca de blugi peste. Parul ii era dat cu gel si ii statea absolut oribil. Era pentru prima data cad parul chiar ii statea oribil. Nu il mai vazusem cu parul asa.
-Trebuie sa se uste. Stai calma ca nu o sa arate asa toata ziua. M-am linistit la auzul vorbelor sale.
-Eu... aaam. Ok. Am ras stanjenita.
-Mi-e somn.
-Pai, daca vrei mai dormi putin.
-Da ți-ai aflat. Mai tarziu.
-Ok.
Desi trecusera doua luni de cand suntem impreuna si patru de cand vorbim relatia noastra se dezvolta al naibii de greu. Din vina mea.
Orele trcusera destul de greu. Stateam pe telefon, vorbeam cu Hardin, si citeam. Hardin isi pusese mana pe piciorul meu. L-am luat de mana si m-am impins putin in el punandu-mi capul pe umarul lui. Era atat de comod. Era singurul loc in care voiam sa fiu. Desi era foarte inconfortabil dupa 5 min. Ma durea ceafa si soldul. nu voiam sa ma misc nici in ruptul capului. Bineinteles ca la un momendat durerea sa amplificat si am cedat. Am ajuns la Alba Iulia unde vizitam cetatea. Era frumos. Nu am prea multe de spus. Ne-am plimbat si am vazut unele lucruri la care nu eram prea atenta. Este frumos sa te plimbi pe acolo dar... nu ar fi primul loc pe care as vrea sa il vizitez in Romania.-Bine copii, am ajuns la motel. Cheile de la camere sunt in usi. Va rog sa fiti civilizati si sa nu uitati ca vom intra in camere. Asa ca fiti decenti.
- Uare unde vom sta? Andreea era fata cu care trebuia sa stau in camere. Era cea mai linistita fata din scoala. Era fix opusil meu. Nu ii placea atentia, nu era glumeata, era suparacioasa, cuminte. Deloc genul meu.
-Cred ca in cabana aia, spun eu aratand cu degetul spre o cabanuta. Motelul "Dona" era un motel de toata rusinea. Camerele erau rasfirate peste tot prin incinta. Erau foarte nenumerice. Era destul de curat ce era drept. Am despachetat si ne-am adunat cu totii la masa. Mancarea era aceptabila. Servirea era buna. Hardin statea la o alta masa cu negru. Genial.
Dupa masa au inceput tururile prin toate camerele ca sa vedem cum arata. Si schimburile de camere.Ne-am intalnit cu o fata din a x-a. Si ne-am inteles bine desi nu o cunosteam. Am pierdut timpul cu ea. Si am hotarat sa merg in camera lui Hardin si negru. Am batut la usa si incercam sa nu ma mai simt asa de fraiera. Hardin deschise usa si scoase capul.
-Hei, spun eu timida.
-Hai, intra.
In mana avea un pahar cu o substanta inchisa la culoare.
-Bea, imi intinse paharul. Il mirosisem.
-E vin. Dar sa nu spui.
-Ok... am baut. Avea un gust dulce si bun. Era cam tare pentru mine si am tusit. Se simtea sa este vin de casa. Hardin a facut ochii mari si a ras.
-Nu cred ca tusesti de la atat. L-am lovit din gluma peste umar. Negru isi facuse apraitia din baie. Era imbracat lejer in pantaloni de trening si un tricou gri.
- Acolo e vin? Intreb eu aratand cu degetul spre un flacon de fanta de struguri de 2 l.
-Nu , acolo e suc, spus e negru asezandu-se pe pat.
-A, ok. Pana acum ma distrez de minune, spun eu sarcastic.
-Ai rabdare. Spuse negru cu o voce "malefica"
-Mda.. am luat paharul de vin din mana lui Hardin su l-am baut pe tot. Hardin se uita la mine surprins.
-Pai, cand incepe "petrecerea" sa ma chemati.
Am deschis usa si am plecat in camera mea. M-am pregatit pentru seara si i-am scris lui Hardin.
-Hey, suntem in camera 17. Hai si tu.
Am stat putin pe ganduri si am plecat. Am invitato si pe Andreea dar a refuzat. Socant.
Am intrat in camera si eram putin surprinsa de cata lume se afla acolo.
CITEȘTI
O simpla fata
Teen FictionIn aceasta carte este vorba de o adolescenta de 16 ani care traieste pentru prima data fiorii primei iubiri.Despre viata de liceu si peripețiile placute sau mai putin placute ale vietii sale. Aceasta este povestea mea.