La limita

15 3 0
                                    

Au trecut saptamani bune in care eu si Hardin nu am vorbit deloc despre despartire. Ne comportam ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Saptamani in care m-am gandit mai bine la ceea ce inseamna el pentru mine. Asa ca, pentru a revenii la vremurile bune...ne-am decis sa facem o "manevra".

-Hey, ai mei nu sunt acasa. Ai putea sa vii dimineata la mine.
-Ar fii ok, dar dimineata esti obosit....si plictisitor. Ma plang eu.
-Da...si cu erectie mare. Spune el razand. Am inceput sa rad la subtilitatea lui.
-Bine, da 20 de minute ii cam putin.
-Ce ora ai de la 8?
-Franceza. Oooo asa n-am chef!
-Pai... atunci hai la mine de dimineata si mergem doar la a doua ora, ce spui?
-Aaaaaaaa, nu stiu... cum ar fi daca as veni cu tati la 6?
-Bine. Hai ca ma duc

Stateam intinsi pe nisip intinsi. Capul meu era pe pieptul lui. Soarele era fierbinte si imi acoperea fiecare centimetru de piele. Hardin se juca cu parul meu si ma mangaia pe spate.
-As putea muri asa, spuse Hardin pupandu-ma pe frunte.
-Mda, si eu, spun cufundandu-ma mai mult in pieptul lui.
-Trebuie sa iti spun ceva.., il simt incordandu-se si ma ridic uitandu-ma la el.
Hardin deschise gura sa vorbeasca. Din gura lui suna o melodie enervanta.
   Ma foiesc in pat si deschid ochii.
-Ooof, la naiba. Spun enervandu-ma pe alarma care suna pe noptiera. Am respins alarma si m-am ridicat somnoroasa din pat. Eram nervoasa pe visul care a fost intrerupt de alarma asta nenorocita.
   Ma tarasc pana la baie unde imi fac rutina de dimineata. Fac repede un dus si ma imbrac in pantaloni si tricou negru. Imi prind repede parul in coada si ma dau pe graba cu rimel si fond de ten.
  Merg repede in bucatarie si il vad pe tati ca "sta pe telefon".
-Sunt gata.
-Mai ai timp. Numai la 6 si 10 mergem. Ma uit la ceas si era 5: 50. Imi pun ghiozdanul pe masa si ma asez pe scaun.
   Dupa ce au trecut cele 20 de minute ma indrept spre masina si ma asez pe scaunul din fata.

Este o adevarata placere sa te trezesti la ora 5 ca sa vezi cum rasare soarele sa auzi păsărele si sa simti cel mai proaspat aer. Ajung la Hardin si imi arunc ghiozdanul pe bangheta.
-Neata.
-Buna. Incep sa ma dezbrac ramanand doar in lenjerie. Hardin se uita curios la mine.
-Ce? E ora 6. Putem sta in pat pana atunci.
-De acord.
Imi asez hainele pe spatarul scaunului si ma bag in pat.
  Hardin se aseaza langa mine si ma ia in brate. Mainile lui erau atat de delicate. Iubesc sa ii simt pielea pe pielea mea.
   Dupa cateva momente intime  ne trantim in pat si ne-am uitat unul la altul istoviti. Fata lui Hardin se schimba automat in spaima.
-Tati!
Aud bataile in usa si sar repede din pat. Nu tin minte cum am ajuns langa scaunul unde imi erau hainele. Mi-am luat repede hainele pe mine.  Mi-am refacut parul, am facut repede patul si am apucat repede prezervativul de pe noptiera.
-Gata?
-Da
Hardin era imbracat cu primele haine cazute la mana. M-am asezat repede pe scaun in fata calculatorului. Nu sesizasem cat de tare tremur. Imi tremurau mainile foarte rau. Picioarele imi erau ca de jeleu si inima bubuia mai sa iasa din piept.
   Dupa 15 minute in care asteptam sa ma calmez tatal lui Hardin plecase. M-am uitat urat la el si am inceput sa il lovesc in umar si in picioare.
-Magarule! Esti prost? Cum pula ta sa nu stii ca vine? Daca nu inchideai usa!
Hardin radea si se ferea de loviturile mele.
-Aaau, spuse el razand. De ce ma lovesti?
-Tu esti prost?!
-Da nu sa intamplat nimic.
- Ce prost esti, spun razand.
 
Ziua sa desfasurat normal gandindu-ma cum ar fi daca usa nu era inchisa.

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum