Prima noapte...

33 5 0
                                    

  Erau doar colegi de-ai lui Hardin. Ii cunosteam pe toti dar tot era putin ciudat. Era o camera cu trei patruri. Doua la perete si unu la geam. Hardin statea pe patul din dreapta impreuna cu Ionut. Fetele Danusia si Alisia stateau pe patul din stanga cu doamna de desen Ioana. Mai multi baieti stateau pe patul de la geam si mancau prostii.
-Heee, ia uite cine a venit.... spuse Ionut.
-Taci ma, spuse Hardin lovindul din joaca. Hardin sa dat ca sa imi faca loc. Denisa( proasta liceului) intrase pe usa cu un strigat de bucurie. Venise insotita de Cris.  Eu si Hardin ne tineam de mana si amandoi stateam in pozitii cam incolode. Dar niciunul nu voia sa se miste.

Dupa cateva ore de discutii. Ioana venise cu ideea sa ne jucam adevar si provocare. Cu totii acceptaseram. Negru primise provocarea de a scrie cu partea din fata a bazinului. Pe perete "Te iubesc" Ionut trebuia sa scrie cu fundul numerele de la 1 la 10.  Eu si Hardin  nu alegeam provocare din simplul fapt ca era previzibil ca ne va pune sa ne sarutam. Iar noi eram departe rau de acel pas. Abia ce ma obisnuiseram sa ma prind de mana cu el. Voiam sa aleg provocare deoarece dadeam dovada de lasitate. Si imi placeau provocarile. Dar nu asta. Alesesem provocare si dupa cum ma asteptam Ioana spuse.
-Daca tot sunteti impreuna, demonstrati, vreau sa vad un pupic.
Cred ca ma intosisem toata. Dar il pupasem pe Hardin. Era genul de pupic care il primeai pe obraz. Doar ca fusese pe buze. Bineinteles ca nu sa mai jucat nimeni dupa asta.

  Peste inca cateva ore Ioana plecase la culcare impreuna cu Danusia si Alisia.  Baietii plecasera care pe u de iar eu am ramas singura cu Hardin.
  Prin nu stiu ce soarta a lumii am ajuns sa stam amandoi in pat.  Desi  eram total imbracati, voiam mai mult decat un simplu stat. Nu ma refer neaparat la sex. Simteam cum corpul lui ma cheama. Ma gemuiam in el si voiam mai mult. Simteam nevoia sa il sarut. Dar imi era prea rusine sa fac asta. Stateam pe abdomenul lui. Era cel mai confostabil loc din lume. Il imbratisam strans si nu ma puteam satura. Pulsatiile incepeau sa apara si pareau din ce in ce mai puternice. Il voiam. Dar nu il puteam avea. Momentul a fost intrerupt de doi baieti care intrasera in camera.
-Hei, nu l-ati vazut pe Șincai?
-Nu. Spuse Hardin.
Baietii inchisera usa si eu ma linistisem.
-Iti dai seama ce pot interpreta?
-Stai calma, se vede ca aveam haine.
  Ma intorsesem cu spatele la Hardin iar acesta ma luase in barate. Ma strangea tare iar eu ma impingeam in el cat de adanc puteam. Voiam sa sar pe el si sa il strang pana nu mai avea aer. Simteam o nevoie disperata de mai mult. 
Ionut intrase in  camera si se trantise in pat nervos.
-Ce ai frate? Intrebase Hardin curios?
-Da-le naibii de lucruri. Prostii astia nu isi pot tine pula in pantaloni. Petre cu Anca si-o trag in camera si Claudiu  cu Denisa in spatele hotelului. Iar Ioana plange din cauza lor. Pana mea. Nu si-o pot tine in pantaloni o noapte. Sa vezi   că maine se lasa scandal.
-Macar sa isi ia un prezervativ. Cu 10 lei o rezolvat.
-Bine ca stii, ma bag si eu in seama. Hardin si Ionut au inceput sa rada si asa sa asternut linistea.
  Dupa un timp am adormit.

Ma trezisem cu vezica plina. Mai aveam putin si imi dadeam drumul in pat. Era sase dimineata. La ora șapte trebuia sa fim in sala de mese. M-am dat incet jos din pat ca sa nu ii trezesc pe baieti  si am mers la baie.  Dupa ce am iesit Hardin statea la marginea patului frecandu-se la ochi. Era absolut adorbil. Ionut disparuse.
-De ce te-ai trezit asa devreme?
-La sapte trebuie sa fim la masa. Si trebuie sa imi strang lucrurile. Asa ca trezeste-te si hai sa mergem.

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum