30 iulie( part 3)

21 5 0
                                    

  Pentru prima data in viata mea de adolescenta ma aflam in fata unui baiat fara haine in partea de sus. Desi eram putin jenata de burta mea. Nu imi pasa foarte tare. Hardin ma privea pofticios. Isi pusese mainile in jurul sanilor mei si ii mangaia cu atingerile sale fine. M-am aplecat pentru al saruta pe buze si pe gat. Hardin isi modificasera pozitia astfel incat nu mai stateam peste el ci sub el. Ma mangaia pe piele si ma saruta pe gat. Din pacate nu mai simteam aceasi senzatie. Nu mi se mai facea pielea de gaina la respiratia lui. El ma saruta incet si apasat in timp ce mainile lui imi mangaiau pieptul si coapsele. La un moment dat mainile lui Hardin au coborat putin cam prea jos pe abdomen. I-am prins repede mana pentru al impiedica sa ma atinga in locul cel mai intim. M-am retras incet de sub el.
-Te cam grabesti. Am 15 ani. Ai uitat?
-Deci, nu vrei sa ma lasi?spuse el uitandu-se in ochii mei.
  Imi era frica ca daca aveam sa spun "nu" avea sa ma lase balta a doua zi. Iar daca spuneam "da" aveam sa ma simt oribil. Am cantarit asta putin in minte si am pus mai sus sentimentele mele decat ale lui.
-Nu. Am spus hotarat.
-Ok. Spuse el zambind. Luandusi mana dintre picioarele mele si punandumi-o pe fata. Macar am asta. Hardin ma sarutase si ma stransese in brate. Inima a incetat sa nu mai bata haotic si m-am lasat dinou purtata de val. Am inceput sa il sarut si eu mai adanc si mai apăsat. Hardin imi sarutase buzele apoi coborand incet, incet catre gat, apoi catre sani. Imi luase sanii in mainile lui atente si imi sarutasera sfarcurile. Senzatia era foarte placuta dar nu la fel cum ma asteptam.
  Dupa inca o ora de " pipaieli". Se facuse ora doisprezece si momentul in care trebuia sa plec. Hardin l-a sunat pe negru sa vina in timp ce eu imi cautam sutienul. Tricoul lui Hardin statea atarnat pe bara din fier a patului, asa ca m-am intins sa il iau si  l-am tras peste mine. Hardin ma privea curios.
-E al meu acum. Am spus zambind victorios. Hardin imi aruncase cel mai dragut zambet si isi luase alt tricou din dulap.
  Negru sosisera iar eu si Hardin nu eram pregatiti sa ne luam ramas bun  dar a trebuit. Am coborat jos unde era parcata masina si am pornit.
Eu stateam in fara iar Hardin era in spate. Eram putin stresata din cauza parintilor dar in afara de asta era totul perfect.
   Ajunsi acasa am coborat din masina si i-am invitat pe baieti. Am sarit geamul pentru a putea deschide usa si ai invita sa intre. Baietii ramasesera uimiti de marimea holului care ocupa majoritatea casei. I-am condus in camera mea care la fel, era destul de spatioasa.  Hardin si negru atmirau uimiti marimea casei si a camerei. Le-am adus cate un pahar de suc si le-am prezentat casa. Dupa o ora de discutii parintii inca nu au ajuns si Hardin si negru isi faceau griji din cauza asta. Au spus ca ar fi timpul sa plece. Dupa ce i-am convins sa mai stea putin, ei au venit cu conditia ca vor sta dar in masina. Am acceptat si astfel am mai castigat inca doua ore de stat cu Hardin.
   Dupa ce baietii plecasera pe la ora 3:30. M-am hotarat sa fac un dus. Cand am intrat sub jetul de apa. Am inceput sa simt mirosul lui Hardin pe pielea mea. Imi aminteam de atingerile lui, de sarutarile lasate pe pielea mea.
  Dupa terminarea dusului m-am pus in pat linistita de faptul ca nu fusesem prinsa.
   Parintii ajunsesera acasa abia la 5.
 

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum