30 liulie( 1 part)

25 8 0
                                    

Dupa primul sarut nu s-au intamplat prea multe. Lucruri obijnuite. Mers la scoala vorbit cu Mel. Am mai iesit pe la cafenea. Nimic iesit din comun. Pana....azi.
Ziua de azi, este una dintre cele mai riscante si nebunesti seri pe care cred ca le-am avut. Mi-am asumat o gramada de riscuri si a meritat. De cand am aflat ca mami si tati au de gand sa plece la o nunta sambata seara. Am tot planificat si rasplanificat cu Hardin seara asta.
Pentru inceput. Mami, tati Deni si iubitul ei Cata. Au fost invitati la o nunta. M-au întrebat daca vreau sa ma duc si eu, dar eu am refuzat, pe baza pretextului ca nu am partener. Nu voiam sa ma plictisesc la masa toata seara si sa ii vad pe altii cum se distreaza. Eram genul de persoana care atunci cand da de o petrecere isi da si sufletul pe ringul de dans. Ar fi fost un chin pentru mine sa stau la masa. Asa ca am refuzat. Ai mei au foat de acord. Doar ca ce nu stiuau ei era ca eu nu aveam sa stau acasa in seara precedenta. Eu si Hardin planuisem de mult timp sa ne vedem. Aveam cam sapte ore la dispozitie si nu aveam de gand sa le ratez. Ne planuisem initial sa vina el la mine. Dar dupa ce ne-am gandit mai bine. Am cazut de acord ca era mult mai bine sa vada ca nu sunt eu acasa decat sa il prinda pe el la noi. Asa ca am stabilit sa merg eu la el. Cand i-am spus lui Nicoll de planul nostru. A spus ca suntem nebuni si ca nu ar trebui sa o fac. O stiam bine pe Nicoll si stiam ca nu ar fi in stare nici intro 1000 de ani sa faca asta. Nu ar risca niciodata. Nu ar face nimic fara stirea alor ei. Dar eu nu eram asa. Deloc. Imi placea sa risc. Am ignorat sfaturile ei si mi-am continuat planurile.
Totul a decurs normal pana cand Cata a sunato pe Deni spunandu-i ca trebuie sa mearga in Oradea urgent. Am discutat cu Denisa si a fost deacord sa ma lase in Tasnad ca sa ma vad cu Hardin. Era perfect. Mai castigasem niste ore in plus. Nu putea fi mai bine.
Am ajuns in oras si m-am intalnit cu Hardin in parcul de langa muzeu. Am vorbit am ras, si am discutat despre ce vom face deseara. Am convenit sa luam o pizza cu porumb si sa mergem sa imi arate unde este barajul. Nu fusesem niciodata si auzisem ca este foarte frumos pe timp de seara. Denisa ma sunase pentru a stabili locul intalnirii. Imi luasem la revedere de la Hardin si am plecat spre locul intalniri.
Cand am urcat in masina Denisa si Cata( iubitul ei) au inceput sa faca misto de mine si de Hardin
-V-ati giugiulit bine? Întrebă Cata razand.
-Ce ati facut? Interveni Denisa cu o voce jucausa.
-Nimic, doar am vorbit.
-V-ati sarutat pana acum? I treba Cata
-Da, spun eu timid. Nu imi placea sa vorbesc despre asta deoarece ma rusinasem. Stiind cu a decurs relatia noastra. Eram de 6 luni impreuna si abia de ne sarutasem.
-Taci si condu, spun eu hotarata incrucisandu-mi mainile la piept.
-Da hai nu te suparaaaa. Spuse Cata batjocoritor. Stiu ca ma iubeeesti.
Nu ma puteam supara pe el. Imi era foarte drag. As fi vrut un frate mai mare ca el. Este amuzant si protector cand trebuie.
Ajunsi acasa mami si tati erau deja imbracati. Tati era stresat din cauza intarzierii.
-Ati intarziat. Deja trebuia sa fi pornit.
-Calmeaza-te, interveni mami pe la spatele lui. O sa ajungem la timp.
-Acum merg sa ma schimb si putem merge.
Mama era îmbrăcată intr-o rochie roz inchis pana la genunchi mulata. Mama nu era cea mai slaba feleie din lume dar nici foarte grasa. Era rotunjica dar avea un avantaj mare. Este foarte bine dezvoltata si astfel nu se vede marimea burtii. Tati in schimb este un om foarte inalt si corpolent. Era imbracat intr-un costum negru cu o camasa alba cu cravata neagra. Aratau foarte bine impreuna. Denisa li se alaturase in scurt timp. Era imbracata intro roghie pana in pamant roz pal iar Cata intr-un costum negru. Clasic. Am fugit repede in camera pentru a ma schimba in niste iegarii si un tricou gri. Imi luasem halatul pe mine si imi infasurasem un prosop in jurul gatului pentru a nu lasa sa se vada ca aveam haine pe dedesupt. Toti erau pe hol asteptand ca Denisa sa isi ia geanta. Ma uitam la ei si zambeam. Imi era drag sa ii vad asa. Fericiti. Dar abia asteptam sa plece ca sa pot sa plec si eu. Vazand ca ma holbez la ei, tati venise spre mine cu un zambet. Am inceptu sa ma panichezi. Eram convinsa ca isi daduse seama ca mint si ca am haine pe dedesubt. Nu stiam cum sa reactionez asa ca am stat pur si simplu. El sa apropiat de mine si m-a pupat pe frunte.
-Sa nu iti para rau ce nu vii. Ne întoarcem repede. Promit.
-Fiti seriosi. Nu am vrut sa merg doar ca sa stau. O sa fiu bine. O sa inchid usile si o sa dau o petrecere. Spun eu incercand sa par detașată.
-Ok, noapte buna. Sa scoti cheia din usa ca sa putem intra. Papa.
-Pa.
Vazand masina cum se indeparteaza am inceput sa ma panichez putin. Mi-am aruncat halatul pe pat, am inchis toate usile dar am lasat cheia in broasca pentru a fi sigura ca nu ajung ei mai repede. M-am spalat repede pe dinti si mi-am indesat periuta in sutien. Mi-am luat banii si telefonul si am sarit pe fereastra. Eram atat de panicata incat a trebuit sa stau doua minute ca sa ma linistesc si sa imi aduc aminte ce aveam de facut. Am potrivit geamul astfel incat sa nu se vada ca este deschis. Si am sunat la taxi. In toate aceste zile in care planificasem plecarea uitasem de un singur lucru. Bunicu. Uitasem complet de el. Exista o sansa de una la un milion sa apara deodata cu taxiul. Sa ma prinda si sa ma parasca. Eram dea dreptul coplesita de emotii. Imi simteam pulsatiile sangelui in gat. Inima imi batea nebuneste iar eu nu stiam cum sa ma calmez. Taxiul parcase in fata casei. Bunicul nu aparuse. Totul era bine pana aici. Prima parte era rezolvata. Odata ce m-am asezat pe bancheta din fata si ii spusesem adresa. Observasem ca tocul percuție iesise din sutien si se vedea. Jenata si incercand sa par subtila am apasat tocul astfel incat sa pun la loc periuta in sutienul meu.

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum