Maine era marea zi a balului.Eram putin emotionata de ziua de maine. Azi erau ultimele repetitii si trebuia sa iasa totul perfect. Daaar..... bineinteles ca nu sa intamplat.Toti participantii se aflasera in culise. Odata venit randul nostru am intrat pe scena si ne-am prezentat. A urmat proba dansului unde bineinteles ca ne-am incurcat si acolo din cauza ca uitaseram pasul urmator. Eram nervoasa si putin stresata din cauza esecului.Ajunsa acasa ii povestisem totul mamei care era si ea emtionata pentru mine. Ii era frica sa nu am emotii pe ziua de maine si imi luase niste pastile ce calmare.
Venise si ziua balului. Am mers acasa la Paula ca sa repetam putin inainte de plecarea ca coafor. Ea fiind exigenta, m-a pus sa repet prezentarea,dansul si cantecul de trei ori fiecare. Dupa aceasta ultima repetitie ne-am pregatit sa mergem la programarile de machiaj si par.
Ajunsa acolo prima programare a fost la machiaj A durat in jur de 15m tot machiajul. Fata care ma machia era blonda inalta si destul de draguta, era recunoscuta in oras pentru salonul ei de manichiura si machiaj.Urmasera programatea la par unde odata ajunsa acolo mai erau doua participante la bal. Pe fotoliu era Alina care arata foarte frumos cu parul gata facut si machiata. Pe scaunul de coafor se aflase o fata cu parul drept. Imi luase cateva clipe sa imi dau seama ca aceea fata era defapt colega mea de banca. Machiajul o facea sa para foarte matura pentru fata si inaltimea ei. Chiar era de nerecunoscut.
Dupa un timp, venise si randul meu sa ma asez pe acel scaun.
-Cum vrei sa iti fac parul?
-Asa. Spun eu aratatndu-i modelilul dorit .Marina imi povestise ca si ea a facut parte din consiliul de anul trecut. Imi povestise despre pile si toate cele.M-a intrebat pana si de miss popularitate, ceea ce ma facut sa ma gandesc instant la certurile care au fost, scandalurile si toate alea. In noaptea in care s-au postat pozele, eram super incantata. Eram printre primele trei. Viturile se adunasera repede in favoarea Alinei. Dar nici eu nu eram mai prejos. Alina era in fata mea. Ea spunea ca nu a vrut sub nici o forma sa castige acest titlu. Pana cand am aflat si de ce. Asa ca a incercat cu orice pret sa nu castige titlul. Si-a facut o gramada de conturi false. Ea impreuna cu prietenii din gasca ei au facut conturi false pentru a-mi da like-uri. Eu la randul meu am facut cate conturi false am putut dar era degeaba. Imi epuizasem numarul de conturi permise asa ca nu mai aveam ce sa fac in legatura cu asta.La un moment dat a postat o poza in care spunea ca da ador la persoanele care ii scriu in privat. Vazant postarea aia am pus-o pe colega mea de b aca sa ma ajute. Fiinca ea avea un cont fals. Eu o consideram prietena. Daar se pare ca ea era mult mai buna prietena cu Alina. Asa ca ma juca pe la spate. Partea buna a fost ca de atunci si pana in prezent mi-am dat seama incet incet de personalitatea ei. Ceea ce cred ca m-a deranjat cel mai mult a fost ca la inceputul anului am spus ca o sa o votam pe Naty ca sa castige si sa nu aiba sanse la titlul de Miss boboc. Dar lucrurile se pare ca s-au schimbat cand " participantele" au vazut cat de bine ne iese totul. Asa ca au incercat cu orice pret sa ma "descalifice". Lucru care il regret cel mai tare este prostia pe care am facut-o. Ne-am stricat o prietenie pentru un concurs stupid.
Gandindu-ma la toate astea i-am raspuns ca au fost multe conflicte intre participanti. M-am multumit sa nu ii dau detalii deoarece nu prea avea rost. Ajunsa la sala unde avea sa se desfasoare balul unul dintre organizatori isi intrebase o colega.
- Hei, cine-i asta.Fata se uitase la mine si rase.
-Nu o mai cunosti deja? E Ania.
-Ea? nu te-am recunoscut, imi spuse el uitandu-se mirat la mine. Am inceput sa rad in sinea mea. Mie nu mi se parea o schimbare foarte radicala.
Lumea incepusera sa se adune in sala. Toti participantii ajunsesera si eram cu totii in culise ingramadindu-ne si incercand sa ne schimbam in hainele de prezentare.
Sala era plina ochi de oamneii. Pana si marginile erau pline . Plina de rude, elevi ,profesori si persoane care au venit sa rada de noi. Care au venit sa ne analizeze fiecare greseala.Dupa ce toti am fost gata schimbati care mai de care in fel si fel de costume care aveau rolul de a ne reprezenta "tara". Costumele noastre erau relativ simple si dragalase. Aveam o rochie din tiul rosie cu floricele galbene pe ea. Rochia imi ajungea pana la jumatatea coapselor. Venea la pachet cu o camasa alba plina cu floricele rosii si mori de vat facut din hartie maro iar in picioare aveam o oereche de tenisi rosi cu ciucurasi lipiti pe siret. Erau orecum oantofii lui tinkerbell .Robert era imbracat intr-o camasa alba care era si ea la randul ei plina cu mori de vat. Iar pe spatele lui era scris OLANDA. Odata ce toata lumea era pregatita. Spectacolul incepusera. Prezentatorii urcasera pe scena. Noi, bobocii, eram toti aliniati dupa numarul de cupluri. Fiind numarul 8 mai durase pana sa intru pe scena. Emotiile incepusera sa apara cu pasi mici. Totii eram emotionati. Unii chiar incepusera sa si planga din cauza emotiilor, altii isi faceau vant cu mainile, altii se plimbasera stresati. Organizatorii si profesorii incercasera sa ii linisteasca spunandule ca nu au de ce sa isi faca griji. Eu insa nu eram asa de emotionata. Poate din cauza pastilei. Eu incepusem sa dansez si sa cant impreuna cu Alina si unca o fata. Asta a fost felul nostru de a trece peste emotii.Dupa ce prezentatorii terminasera de rostit numele sponsorizatorilor acestui bal, a fost chemata prima pereche in scena.
CITEȘTI
O simpla fata
Teen FictionIn aceasta carte este vorba de o adolescenta de 16 ani care traieste pentru prima data fiorii primei iubiri.Despre viata de liceu si peripețiile placute sau mai putin placute ale vietii sale. Aceasta este povestea mea.