1 mai

28 5 0
                                    

Trecusera doua luni de la excursie. Eu si Hardin eram la fel. Aproape nimic nu se schimbaseră. Inafara de micile riscuri care au început sa apara. De fiecare data cand tati nu era acasa ramâneam dupa ore ca sa stau cu Hardin. Ba la cafenea, ba la cofetarie, ba prin parcuri. Dupa ore mergeam in parcul din centru si ne asezam pe o banca si incepeam sa povestim si sa radem.
-Nu cred ca ai facut asta,  rase Hardin
-Ba da... cat de proasta pot sa fiu? Intrebam eu razand.
   Ii povestisem lui Hardin cum am cazut de pe banca.
  Elias imi luase telfonu de pe banca iar eu ma smucisem sa il iau din mana pentru a nu vedea pozele din galerie. Robi m-a prins de dupa umeri si ma tinea strans. Eu ca o "supereroina" m-am crezut in filmele cu Jackie Chan. M-am lasat putin pe spate si mi-am ridicat picioarele pentru al lovi pe Elias astfel facandul sa imi lase telefonul. Daaarr... cum era de asteptat. Nu imi iesise si astfel aterizasem  pe spate iar genunchii imi ajunsesera la fata. In acel moment ma gandeam la hainele si parul meu si la cat de murdar trebuie sa fie pe jos. Au inceput cu totii sa rada si sa ma intrebe ce am vrut sa fac.... nu le-am explicat nimic si am inceput sa rad in hohote.  Dupa ce m-am calmat am realizat ca puteam sa dau cu capul in coltul de la banca sau in picioarele ei si sa lesin sau sa imi sparg capul. Surprinzator era faptul ca nu ma durea nimic dar... totusi. A fost o cazatura memorabila.
  Hardin radea pe nesaturate si imi spunea ca nu sunt intreaga la cap.
   Dupa o ora jumatate era timpul sa plec catre microbus.
Hardin ma conducea de fiecare data. Am urcat in microbus si am apelato pe Nicol.
-Hei, de facem de 1 mai?
-Habar nu am. La ce te-ai gandit?
-Sunt singura acasa si ati putea veni la mine si sa facem grătare si toate cele.
-Nu stiu... ar fi super. Ai vorbit cu negru?
-Da. Ei vin cu masina iar tu vi cu taicatau mai repede.
-Ok. Sa facem o lista si sa ne organizam putin. Avem cinci zile la dispozitie.
-Ok, trebue sa plec. Pa.
-Ok... pa.
   Nicol inchise telefonul. Ziua trecuse repede. Imi facusem teleme, am vorbit cu Hardin si am adormit.

   A doua zi lista era deja facut. Urma doar sa mearga baietii sa cumpere cele scrise si gata.

-Taaaaaatiiii, unde esti? Grabeste-te.
-Vin acum. Putina rabdare.
-Off, vezi ca am luat eu cheile. A dat din cap in semn de aprobare si am iesit din casa. Afara era o zi calda. Eram imbracata in iegari si un tricou gri.  Asteptam cu nerabdare sa ajung la Nicol. Am intrat in masina si mi-am pus ghiozdanul la picioare. Tati venisera dupa un minut si pornise motorul.
   Urcam cate doua trepte odata. Am ajuns in fata usii si am batut hotarata. Nicol a deschis cu un zambet si ma smucit in apartament.
-Insfarsit. Ok ajuta-ma sa strang hainele astea si dupa mergem.
-Bunicii tai sunt de acord?
-Normal. Abia asteapta. Acum hai.
  M-am pus si am strans hainele si le-am inghesuit in dulap. Telefonul lui Nicol suna si ea raspunsesem cu un zambet larg pe fata. Ok coboram.
  In  trei minute eram in fata blocului asteptan masina bunicului lui Nicol. Un claxon ne facuse sa tresarim si am vazut masina rosie mult asteptata.
-Hei fetelor. Unde atata graba? Intrebase bunicul lui Nicol.
- La distractie. Unde alt  undeva.
Bunicul lui Nicol era super de treaba. Era foarte glumet si sprinten. In drum spre casa am cantat peste radio impreuna cu bunicul lui Nicol. Ne-am distrat de minune.
   Eu cu Nicol am pregatit repede carnea pentru gratar astfel incat sa le fie mai usor baietilor. Bineinteles ca ne-a mai sfatuit si bunica lui Nicol cum sa procedam cu condimentele.
Baietii ajusera dupa o ora. Nico si negru se simteau in largul lor. Insa mie si lui Hardin ne lua ceva sa ne obisnuim unul cu celelalt. Baietii s-au pus direct pe treaba. Dupa ce au potrivit discul si gratarul Hardin a mers sa crape lemne iar negru in bucatarie cu Nicol.
  Ma simteam putin in plus. Fiecare parea sa aiba treaba numai eu nu aveam habar ce sa fac. Asa ca m-am dus sa stau cu Hardin in tinm ce creapa lemne. Era imbracat cu un tricou visiniu cu negru si in bluci negrii. La brau avea o camasa in carouri legata. Arata absolut sexy. As putea sta toata ziua sa ma uit la el.
Venise si momentul in care ne asezam la masa. Mancarea a fost foarte buna.
   Dupa ce am povestit putin ne-am retras sub un nuc. Acolo am jucat carti si am inceput sa radem de tot felul de barfe si zvonuri.
   Ma aflam in bratele lui Hardin iar Nicol in ale lui negru. Negru si Nicol se jucau, gadilinduse unul pe altul iar Hardin ma chinuai cu respiratia lui pe gatul meu. Era placut sa simt cum mi se face pielea de gaina de la atingerea lui. Imi lasa mici sauturi pe gat si asta ma facea sa mi se faca toata pielea de gaina in cel mai rau fel cu putinta. Nu ma mai putem concentra pe aproape nimic si aproape ca nu imi pasa de existenta lui Nicol si a lui negru.
  Nu durase prea mult caci se lalase intunericul. Si eram nevoiti sa ne retragem in casa. Am intrat in camea  de oaspeti si ne-am asezat cu totii in pat. Hormonii se faceau simtiti in atmosfera. Intinsi pe pat. Negru era ridicat deasupra lui Nicol si se sarutau cu pasiune. Eu cu Hardin stateam mefacand nimic de genul asta. Nu ajunseseram inca la acel pas. Desi amandoi il voiam. Asa ca  ma multumeam stand pe pieptul lui. Simteam ca respiratia i se acceperase. Negru si Nicol mai ca se urcasera unul peste altul. Negru era foarte excitat si sunt convinsa ca si Nico simtea caldura si dorinta dintre picioare. Momentul fiind  întrerupt de telefonul meu care vibra deasupra capului. Era Denisa care imi spunea ca in douazeci de minute ne inalni. Am inceput sa ne strangem lucrurile. Negru si Nicol au iesit din camera. Cand am data sa ies pe usa am simtit o mana calda care ma intoarce. Hardin se uitase la mine bland. Corpurile noastra s-au apropiat incet iar Hardin intelegand mesajul ma luase de dupa urechi si ma sarutase. Era un sarut cald. Bland si sincer. Deodata sarutul a devenit mai rapid si adancit.
-ne e cam foame nu crezi?
Vorbele lui ma-u scos din vraja sarutului si m-am uitat la el. Intr-o fractiune de secuna ma aflam in mijlocul holului si imi cautam bagajele. Odata iesiti pe poarta imi dau seama ca eram in papuci. Asa ca m-am intors.
-Vezi sa nu-ti uiti chilotii, a strigat bunicul lui Nicol dupa mine. Vazand cat de zapacita sunt. Am inceput sa radem cu totii. Toti patru eram pe drumul care duce afara din sat. Negru il sunasera pe tatal lui ca sa vina dupa ei. Denisa trebuia sa apara din moment in moment iar Nicol tinea neaparat sa ne conduca. Eu si Hardin mergeam incet si ne tineam de mana.
-Uare cand o sa mai avem ocazia?
- O sa mai fie.
Audiul negru al lui Cata aparuse pe sosea. Am deschis usa si mi-am luat larevedere de Hardin.
 
 

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum