30 Decembrie

17 4 0
                                    

-Ania!
-Da!
-Hey, spuse Denis, te-ai supara tare daca as merge la piscina cu Cata si cu viitori nasi? Spuse in timp ce se asezase langa mine. Automat in mintea mea "diabolica" mi-a venit un mod de a o santaja.... ca sa bemeficiez si eu din toata treaba asta.
-Normal ca nu, doar daca... ma duci si pe mine in oras.
   Denis se uita la mine si radea, nu sa asteptat la asta.
-Bine dar... ce vrei sa faci?
-E, de parca nu ai stii. Se uita lung la mine si da din cap.
-Bine, dar nu cumva sa faci ceva, ai grija.
-Ok, dar sa nu-i spui lui mami.
-Sa fii gata in 20 de m.
   Demis  iesi din camera mea. Am aruncat cartea la picioarele pautului si am deschis repede dulapul. Nu aveam nici cea mai mica idee cu ce sa ma imbrac. Hardin nu stia ca vin si nici nu voiam sa ii spun, asa ca nu puteam sa-i cer sfatul. M-am dus repede la baie si am inceput sa ma epilez, sa ma dau cu gel de dus si sa ma spal pe dinți.
   Mi-am luat o pereche de blugi si un hanorac albastru, mi-am prins parul coc si m-am incaltat.
    Denis era deja in bucatarie si ma astepta.
-Gata, sunt gata.
-Bine. Cata nu a ajuns inca.
-Ok. Cat stati?
-Nu stiu, doua, trei ore... cam asa.Am dat din cap si i-am trimis un mesaj lui Hardin.
"Hey, ce faci? Tot singurel?"  Trebuia sa ma asigur ca parintii lui nu sunt acasa ca sa evit un moment jenant. "Da, tu ce faci?" "Pe acasa, nimic interesant.Iti scriu imediat😊😘"
-Haide, a ajuns. Mi-am luat geaca de pe scaun si am plecat.

-Sa ai grija... te sun cand venim. Ne vedem la benzinarie. Pa.
-Ok,ok.Pa. Inchisem usa mașinii  si ma uitam la fereastra camerei lui.
   Becul din camera lui era deschis. Era ora 11:36. Am urcat repede treptele si am batut la usa. Dupa doua minute in care am asteptat. L-am sunat, i-am scris dar la nimic nu raspundea. Deja ma simteam prost, stateam de cinci minute in fata uși si  nici un raspuns. Stateam cu telefonul in mana si ma uitam la bulinuta de la mesaje asteptand sa imi apara seen-ul.
  Bulinuta coborâ iar el deschise usa insfarsit. Se uita nedumerit la mine. Ma pofti in casa si eu radeam de fata lui. Era surprins.
-Ce cauti aici? Parca erai acasa
-Eram, m-am aruncat in patul lui si ma uitam la el cum incerca sa iti revina. Ce? Nu te bucuri sa ma vezi?
-Ba da, doar ca m-ai luat asa...pe nepregatite.

-Te gandesti vreodata la ce vei deveni in viata? Sau la felul cum vei muri sau la ce te asteapta maine?
-Nu.
   Hardin nu era genul omului profumd. El nu prea gamdeste in viitor, el traieste clipa si atat. Eu in schimb statea pe pieptul lui, ma uitam la tavanul alb si ma gandeam la o multime de lucruri. Si unul dintre ele ma speria si iesea in evidenta. Mi-am spus de multe ori " traieste clipa, nu te gandi, doar fa-o" si acum era momentul sa o fac fara sa  gandesc prea mult. Asa ca m-am intors cu fata la el si l-am intrebat.
-Auzi, tu nu vrei mai mult? Se simteau emotiile din vocea mea, dar incercam sa le stapanesc cat de bine pot.
-In ce sens? Se uita la mine si zambi. Stia la ce ma refer dar voia sa ma intimideze.
-Stii la ce vreau sa ma refer, spun in timp ce ii pun mana pe umflatura din pantaloni.
   El mi-a raspuns cu zambetul pe buze.
-Du-te dupa el daca vrei, stii unde este.
  Nu pot sa cred ca intinde coarda atat de tare. El voia mult mai mult decat mine, si tot eu trebuia sa ma duc. Imi era jena, dar, m-am uitat la el si mi-am luat inima în dinti si am mers la birou, mi-am bagat mana in recipientul in care le tinea  si am scos unul. I l-am aruncat pe piept.
-De aici te deacurci tu.
   Sa uitat la mine si imi cerceta fata... nu pot sa cred ca chiar urmeaza sa fac asta. El a luat prezervativul si la pus pe mobila. Nu intelegeam ce vrea sa faca. Sa apropiat de mine si ma sarutat. Stangace, timida si emotionata i-am raspuns la saut. El imi dadea incet tricoul, sutienul, pantalonii... Respiram din ce in ce mai greu din cauza emotiilor si a excitatiei. Hardin mă patrundea cu degetele si ma saruta pe gat. La un moment dat sa indepartat si am deschis ochii ca sa vad ce face. Isi punea prezervativul, arata ciudat si dominant in lumina slaba a calculatorului. Sa aplecat spre mine si ma intrebat daca sunt sigura, i-am raspuns repede ca sunt doar ca sa nu imi dau timp de gandire... El sa apropiat de mine, ma sarutat si a inceput sa ma patrunda incet. Simteam un disconfort apasator. Am strans putin din ochii si apoi i-am deschis repede. Nu voiam sa creada ca ma doare.
-Cum e?
-Bine, mint eu, era dureros  si ciudat. Dar nu voiam ca el sa stie... ma incurajam singura ca va trece si va venii si placerea... dar m-am inselat.
   Dupa cateva mișcări de dute-vino durerea si disconfortul se diminuasera simtitor si incepuse sa apara o senzatie ciudata. Era ca si o caldura venita din interior spre exterior, imi aparu pielea de gaina si incepusem sa transpir. Dupa ce Hardin ajunse la orgasm isi scoase prezervativul si ii facu nod.
-Cum e? Te-a durut?
-Putin disconfort. A fost si placut si rau in acelas timp.
-Aha, las, ca o sa fie mai bine...
-Mda. Vreau ceva de baut.
   Hardin se uita ciudat la mine in timp ce isi lua pantalonii.
-Vreau Jack.
-E cam tare pentru tine nu crezi?
-Am mai baut, si mi-a placut.
-Ok.. dar il amesteci cu cola.
-Ok, Hardin pregatise doua pahare de Jack cu cola. Am luat o inghititura din bautura si a fost oribil. Nu imi aminteam asa gustul. Am inceput sa ma instramb si sa ma cutremur dar am continuat sa beau. Hardin se râdea de reactia mea la alcool. Dupa cam o jumatate de ora am luat amandoi decizia sa o mai facem odata. A fost putin mai bine dar tot exista disconfortul. Dupa ce am terminat, ca niste copii handicapati ce suntem am spalat prezervativul si l-am unflat ca un balon. Ajunsese un balon imens iar noi ne jucam cu el prin camera ca si doi retardati. Ne jucam cu un prezervativ unflat. Nu suntem normali. Stateam si ne radeam de noi si de prostia noastra. Dar ne-am distrat. Dupa ce sa spart ma sunt Denis si mi-a spus sa merg la benzinarie. Ne-am imbracat si am parcurs un drum lung pana la benzinarie unde am povestit de seara asta si am ras impreuna.
-Stii, cand am venit, nu ma asteptam deloc ca o sa facem asta.
- E ciudat ca nu a curs deloc sange... sigur erai virgina? Intreba Hardin razand.
-Bai, nu stiu, daca nu ma violat cineva in somn atunci da, eram.
  -Fuai, la 15 ani? Scandalos, mi-ar fii rusine. L-am lovit pe Hardin in umar si am ras amandoi.
Ajunsi la Petrom, m-am intalnit cu Denis si Cata, l-am imbratisat pe Hardin si am urcat in masina.
-Cum a fost?
-Bine. Ma gandeam intruna la ceea ce facusem si la faptul ca sexul este extrem de supra estimat.
    Ajunsa acasa am inceput sa scriu in jurnal. La sfarsitul povestirii am improvizat un plic si am pus prezervativul pe care l.am folosit prima data.( Stiu, ciudățel)




O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum