Ziua urmatoare

24 4 0
                                    

-Ania! Iti suna telefonul! Exclama mama din bucatarie.
-Vin imediat! Strig eu din baie.
   M-am sters pe fata si am mers repede spre telefon. Era Mel.
-Ce vrei?
-Nu imi pasa ce faci, in momentul asta iti misti fundu ala lenes si vii la mine. Trebuie sa stiu tot. Fiecare detaliu. Spuse ea entuziasmata.  Am inceput sa rad de nerabdarea cu care vorbea
-Mel, sunt inca in pijamale si mie lene. Dar promit sa iti povestesc tot cand ma mai trezesc putin.
-Tu nu ai auzit ce am spus?! NU IMI PASA! TRECI INCOACE SAU JUR CA O PATESTI.
-Mel, nu am chef.
-Da?! Ok!. Mel inchise telefonul si sunt ferm convinsa ca l-a si aruncat pe pat nervoasa.
   Oricum, tot ce vreau astazi sa fac e sa citesc si sa lenevesc.
   Nici bine nu m-am asezat pe pat ca usa camerei se deschide brusc si intra Mel val vartej si sare peste mine.
-Nenorocito, cum poti sa imi faci una ca asta? Stii ca mor de nerabdare si tu ma chinui.
-Ok, in primul rand vreau sa te dai jos de  pe mine. Ma doare picioarul.
   Nebuna statea peste mine la propriu iar fata ei era la cativa centimetri de a mea.
  -Ok. Doar... spune mai repede.V.... v-ați traso? Intreba Mel curioasa si cu o fata nerabdatoare.
-Meel, spun eu suparata. Taci! Nu, doamne nu. Am 15. Nu crezi ca e  cam devreme?
-Imediat 16. Si ce? Nu mai conteaza varsta.
-Mel, stii bine ca nu vreau sa fiu ca si curvele clasei noastre.  Si... mi se pare cam devreme.
-Haide Ania! Nu cred. A fost sansa voastra. Chiar nu ti-ai imaginat niciodata cum o faceti?
-Meel, termina, spun eu spunandu-mi mainile la ochi si incercand sa imi alung imaginile din minte.
-Nu ti-ai imaginat niciodata cum e atunce? Cum te penetrează cu degetele? Sau cu....
-Meeel! TACI, spun arauncand perna in ea. TACI! Am sarit pe ea si i-am acoperit fata cu perna.
- ok ok. Atunci povesteste-mi.
-Bine. Pentru inceput. Sunt inca virgina. Dupa ce au plecat părinți am mers repede sa ma schimb.....
  Dupa ce i-am povestit lui Mel intamplarea. A stat putin pe ganduri. Am apreciat ca nu ma intrerupt deloc doar cateva chitaieli si rasete.
- Nu pot sa cred ca l-ai refuzat! Tu vezi cum arata? Doamne ce proasta esti.
-Mel. Esti dusa rau. Tu daca vezi o pula si lesini. Si spui de mine.
   Mel e genul de fata care vrea sa para dura dar nu e. Stiu sigur ca e inca virgina fara sa o intreb.
-Ba. Nuuuu. Spuse ea in mod exagerat.
-Ba da. Te-ai inrosi toata si ai lesina. Mel in pat rostogolindu-ma. Am inceput sa radem amandou si sa ii mai spun detalii despre relatia mea cu Hardin care incepe sa evolueze.

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum