Trecuse o luna de la manevra, simteam cum pe zi ce trece ma inchid tot mai mult in mine. Incepeam sa plang fara motiv, inainte de culcare ma gandeam la "problema" mea si incepeam sa plang in hohote, certurile cu Hardin erau din ce in ce mai dese ceea ce nu ma ajuta deloc. Nu vreau sa fac vre-o drama dar chiar nu ma simteam deloc bine pe interior. Ma simt foarte vulnerabila, slaba, nehotarata, este cea mai oribila perioada din totdeauna. Simt ca problemele mele care nu sunt probleme se transforma in drame. Simt ca sunt responsabila pentru tot raul care vine si ca universul imi plătește datoria. Nu spun ca nu merit tot ce mi se intampla, dar e prea mult. Sunt mult prea slaba pentru asta.
Ziua de azi a inceput cu nervi si sa terminat cu lacrimi.
28 aprilie 2019
Era ora 9 dimineata. Dupa ce am venit de la înviere numai chef sa ma trezesc la 9 nu aveam. Totusi, ma ridic somnoroasa si imi tarasc corpul pana in bucatarie.
-Stii, trebuie sa mergem la biserica
-Iar? Eu clar nu ma duc, am fost aseara
-Termina. Vii si gata.
Am mers in camera si m-am trantit in pat.
-Hai odata Ania imbraca-te? Nu am chef de certuri si nervi.
Dupa inca cateva replici a venit si ma tras din pat.
-Ti-am spus ca vii si gata.
Nevrand sa ma enervez mai tare si sa provoc un scandal si mai mare mi-am aruncat o rochie pe mine. Aratam oribil. Eram definitia urateniei. Ma abtineam sa nu plang de nervi si toate sentimentele pe care le simteam. Ma gandeam la Hardin. El impreuna cu Mel erau singurele persoane care ma puteau face cu adevarat frumoasa. Erau singurele persoane care stiau cum sunt cand rad si cu ochii, nu doar cu gura. Hardin era singura persoana din lume care cu o simpla imbratisare putea sa imi ia orice suparare si sa ma fava sa rad. Era singurul care ma putea aduce la frumusetea " suprema" doar stand langa mine. Cu el eram fericita si impacata. Pe el il vreau de fiecare data cand ma simt trista. Doar ca in ultimul timp.. simt ca ma indepartez de el... Mel este singura fata care stie cand am nevoie sa vorbesc serios sau cand e cazul sa faca o gluma. Intelege cand vreau sa fiu singura si ar face multe pentru mine si pentru Hardin. Si stiu ca daca voi avea nevoie.... va fii mereu acolo... la un telefon distanta.Ajunsa la biserica, simt un sentiment de repulsie fata de tot ce ma inconjoara. Urc in cor si ma asez pe banca. Am inceput sa ma gandesc la toate problemele mele. Ma abtineam sa nu plang, ma simteam ultima persoana de pe pamant. Am incercat sa ma gandesc la altceva dar nu am putut. Am inceput sa lacrimez. De cel putin 3 ori am lacrimat pe toata perioada slujbei. Voiam sa fiu acasa ca sa pot plange in voie. Sa ma descarc asa cum stiu eu.
Se facuse ora 12 insfarsit si am plecat.
Dupa ceteva ore in care nu sa intamplat nimic notabil mami cu tati au plecat in vizita. I-am trimis repede un mesaj lui Hardin. Dupa cateva minute bune a ajuns si el. L-am imbratisat deoarece imi era dor de el. L-am simtit rece. Pentru a 3 orara in ultima luna. Simteam ca nu are nici un sentiment. Ma simteam distanta de el si nu imi placea deloc asta. Dupa catva timp petrecut impreuna au aparut discutii despre fostul meu iubit Elias. Hardin era gelos pe faptul ca eu inca il simpatizez. Desi el nu merita asta. Gelozia asta dura de multe luni. Ne certam des din cauza asta. Si il intelegeam. Dar nu in totalitate.
Ma suna Mel si ma invitase la ea acasa. Il intreb pe Hardin, care este de acor si mergem.
Am inceput sa vorbim sa ne jucam sa ne distram si sa glumim. Pana camd Hardin a provocat-o pe Mel sa sparga un obiect pe care ea mi-l daruise. Desi era un obiect foarte neinsemnat pentru altii... era destul de insemnat pentru mine. Si stiam ca atat Mel car si eu am pus suflet (putin) in acel obiect. L-am rugat pe Hardin sa schimbe provocarea dar el a refuzat. Vrand sa se razbune pe o provocare anterioara. Mel a luat obiectul in mana si a dat cu el de pamant facandu-se tandari. Am vazut pe fata lui Mel tristete si m-am enervat pe Hardin. De atunci, seara sa stricat treptat iremediabil.
-Adevar sau provocare?
-Adevar.
-Bine, ai avut vre-o fantezie cu un baiat de cand suntem impreuna? Hardin ma fixase cu privirea de-a lungulni întrebării . Stiam ca asta nu va duce nicaieri bine.
-Da... de aici a inceput totul.
-Cu cine?
Am stat si m-am uitat la el. Ma abtineam sa nu plang.
-Nu conteaza.
-Cu Elias, asai? Ti-am spus ca inca mai ti la el.
-Il simpatizez. Nu-l iubesc.
-Da sigur....
Discutia a continuat foarte mult. Am inceput sa plang. Dupa multe vorbe aruncate in vant ma luat in brate, ma pupat pe frunte si ma imbratisat. I-am simtit mirosul pielii si pentru prima data. Iminera frica ca as putea sa il pierd. I-am simtit buzele calde in combinatie cu gustul sarat al lacrimilor. Si a fost cel mai cald sarut.L-am vazut cum lupta pentru noi. Cum imi iarta greaseala. Cum accepta ca nu am putit sa trec peste Elias si cum ca inca ma gandesc la el. In momente foarte rare. Dar o fac. Si asta imi displace si mie. Dar nu pot sa fac nimic. Il iubesc pe Hardin. E cel mai extraordinar baiat. E singurul baiat care poate sa imi dea si sa imi ia in acelas timp totul. Vreau ca el sa fie mereu langa mine. Iubesc cand se uita la mine si zambeste. Iubesc mirosul pielii lui. Iubesc cand ma ia in brate, iubesc cand stam si povestim, iubesc sa il vad ca rade. Iubesc totul la el. Dar in acelas timp simt ca il trag in jos. Simt ca el da 100% si eu nu ma pot ridica la standardele lui. Simt ca merita mult mai mult. Hardin este baiatul la care am visat mereu. Are toate calitatile pe care la cautam. Am totul chiar langa mine. Si totusi nu pot sa profit de asta. Nu inteleg de ce nu pot sa ii dau tot. Nu inteleg unde si de ce s-au schimbat lucrurile. Nu stiu unde am inceput sa il pierd. Unde am inceput sa ma sting. Vreau sa primeasca ceea ce are nevoie. Extrem de multa iubire din partea unei fete care sa lupte pentru el asa cum nu am putut sa fac eu. Sa dea 110%. M-am gandit de multe ori sa ii dau drumul, ca sa isi gaseasca fata care sa dea totul pentru el. Dar nu am curajul. Il vreau doar pentru mine. Vreau ca sa ma bucur doar eu de el. Vreau ca doar eu sa il strang in brate, sa il magai, sa ma cert cu el, sa il injur, iar apoi sa il iert. In feleul meu ciudat. Il iubesc. Dar am impresia ca imsunt egoista fata de el. Am impresia ca merita mult mai mult decat pot eu sa ii ofer. Dar nu vreau sa il pierd. Cand eram pe punctul de al lasa sa plece. Nu simteam nimic. Nu simteam durere, nu simteam frica, nu simteam nimic. Am inceput doar sa tremur pe interior. Nu stiu exact din ce cauza, dar asta era tot ce simteam. Plangeam pentru baiatul pe care nu il meritam. Baiatul care ar acepta orice din partea mea pentru fericirea noastra. Stiu ca il doare, stiu ca raspunsul meu la intrebare la durut. Dar daca as putea sa imi opresc sentimentele pentru Elias as face-o fara sa stau pe ganduri. Hardin inseamna mul mai mult. Hardin este prima persoana pe care as vrea sa o vad dimineata si singura cu care as vrea sa petrec seara. Il vreau non stop langa mine fara nici o indoiala. Sper ca intr-o buna zi sa vada cat de special si cat de bun este. Este cea mai buna persoana pe care am intalnito. Acel baiat pentru care orice fata ar lupta. Respectuos, calm, ocrotitor, Iubaret, cu bun simt, smeker, iertator. Tot ce is poate dori o fata intr-un singur corp. El este. Perfectiunea intruchipata. Pentu mine. Doar ca nu il merit.
CITEȘTI
O simpla fata
Teen FictionIn aceasta carte este vorba de o adolescenta de 16 ani care traieste pentru prima data fiorii primei iubiri.Despre viata de liceu si peripețiile placute sau mai putin placute ale vietii sale. Aceasta este povestea mea.