Petrecerea (2)

34 4 0
                                    

Toata lumea se aflase pe "ringul de dans" -defapt era o  camera destul de spatioasa. Muzica era data foarte tare iar Maia, Ionut si Lora -o fata venita mai tarziu-. Fetele incercau sa faca atmosfera. M-as fi dus si eu dar imi era putin rusine din cauza ca nu stiam sa dansez. Stateam pe canapea si ma uitam la ei. Hardin statea in cealalta parte a canapelei si vorbea cu Daniel(cv), se radeau de o poza. Gabril dansase cu Lora. Lora era in fata lui Gabril frecandu-se de el. Gabril statea cu mainile pe sus, apoi le ducea in jos pe fundul si coapsele ei. Lora era deja beata. Ii starluceau ochii  mai ceva ca Las Vegas-ul si se clatina tare. Paula si Laur dansau.
   Dupa cateva melodii si pahare golite. Laurentiu a venit la mine si m-a scos la dans. Am dansat cu el vals. Nu eram eu cea mai buna dansatoare dar pot sa spun ca ma descurc destul de bine. Ma dureau picioarele de la atata dansat si obrajii de la atata zambit. Eram fericita si plină de viata. Ma simteam destul de în largul meu. Dansul luase sfarsit. Dar nu de tot, deoarece începuseră alte melodii si intrasem înstărit in spiritul petrecerii. Eram cot la cot cu fetele si nici macar nu imi prea pasa de cum arat cand damsez. Voiam sa ma simt bine si o facusem. Gabril  venise in spatele meu si începuse sa se frece de mine. Acceptasem provocarea si ma conformasem. Nu mai dansasem in felul acesta. Era ceva nou.
   Trecuse o ora de cand tot dansam. Ma mai uitam la Hardin din cand in cand si speram sa vina sa ma invite la dans. Bineinteles ca nu se intamplase.  La un momentdat observasem ca Lora, Gabril si Ionut disparusera. Ma indreptam spre masa cu băuturi. Acolo era Paula si Hardin care vorbeau. M-am asezat pe locul meu si am pus mana pe sticla cu suc.
-Fi serioasa. Fa-ti de cap. Bea niste vin. Spuse Paula.
-Nu stiu, am baut cam mult pentru mine.
Hardin se uita  la mine si zambea. Imi întinse sticla de vin si imi spuse ca aia e cea mai slaba bautura. Am acceptat cu un zambet iar Paula imi puse in pahar vinul. Avea o culoare foarte închisă. Am luat paharul si l-am dus la gura . Bausem putin si am inceput sa ma strâmb.
-Nu cred. Hardin radea de mine. E cel mai slab. Nu cred ca te strâmbi asa la el.
-Nu e chiar asa slab precum   susți. Spun râzând. Cred ca mi se urcase putin alcoolul la cap deoarece radeam cam mult si fara sens.  Telefonul începuse sa vibreze. Poza lui tati aparusera pe ecran. Am raspuns si mi-am cerut iertare de la Paula si Hardin.
   M-am dus după portretele care despărțea cele doua camere.
-Ceau, ce faci?
-Vorbeam cu Paula. Si după ma duc la dans.
-Da? Te distrezi?
-Da, e supeeeer fain. Spun eu prelungind cuvintle si razand.
-Aha, cum spui, la cât sa vin dupa tine.
  Ii spusesem ideea de a ramane la Paula peste noapte dar bineinteles ca refuzase. Șocant. Dupa conversatie. M-am asezat la masa. Alex mi-a trimis trei mesaje in grupul cu Nicoll. Mesajele spuneau ca cica deja sunt praf la ora asta si ca nu o sa ajung pe picioarele mele acasa. Alex este o fire batjocoritoare intr-un sens glumet. Am prins   gluma si i-am raspuns ca încă stau bine pe picioare si că nu am baut prea mult.  Ii înșirasem băuturile consumate si pentru a nu gresi la scris m-am holbat la sticla de jack daniels. Sticla era la un metru depărtare dar literele erau in ceata. Incercam sa imi focalizez privirea dar nimic. Nu outeam sa citesc cuvintele. Dupa cateva incercari reusiseram sa descifraz.
  -Ce căutați aici? Vocea Paulei ma desconcentrase. Dupa cateva secunde ii vedeam pe Gabril si Ionut cu cămășile desfacute coborând scările. Erau morți de beti. Paula era în spatele lor.
-Ce sa întâmplat?
-I-am găsit in camera mea stand in pat. Paula era frustrată. Eu am inceput să rad. Imaginea cu ei doi imi apăruse in minte. Era destul de amuzant.
  Daniel si Raul se aflaseră în birou. Am mers si eu să văd ce fac. Ei râdeau de ceva gluma probabil.
-Moce, daca ne gaseai dezbracati? Spuse Raul.
-Mi-ar fi facut o deosebita placere. Ii intorc eu replica.
   Peste cateva minute intrasera si Hardin cu Paula, Maia, Amelia si toti invitații. Eu stateam rezemata de mobila. Laur statea pe brațul unui fotoliu Hardin statea pe jos cu o perna alba sub cap Amalia langa mine Maia langa Amalia Daniel in fotoliu iar Raul  între Daniel si Hardin. Paula era in spatele Maiei. Hotărâse sa ne jucam adevar si provocare. Sticla se invartea in mijlocul nostru. Capacul sticlei era provocat iar fundul provoca. Dupa cateva provocari pe care le avuse Amelia. Una dintre ele fiind sa deseneze cu fundul numele ei. Sticla se invartise si am ajuns sa fiu provocată de catre Daniel.  El stătea oarecum dezinteresat de situatie si se gandea.
-Hâââm, te provoc sa....

O simpla fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum