След като Дилън ми писа, накара сънят ми да изчезне съвсем. Какво имаше предвид под това, че се е влюбил в мен? Това толкова просто изречение се оказа толкова сложно за асимилация....
Тъй като не успях да заспя до сутринта реших най-накрая да му пиша...
Аби:Какво? Дилън?
Дилън:...
Аби:Дилън! Отговори ми!
Seen
Аби:Какво значи това?
Дилън:Виж Аби... Сложно е...
Мисли, че не знам ли?
Аби:Кое му е сложното? Искам просто да ми обясниш... Защо го написа?
Дилън:... Аз... Съжалявам.
Какво? Съжалява?
Аби:Какво имаш в предвид под това "съжалявам"?
Дилън:Ние.. Аз и приятелите ми. Излизахме вечерта и пихме. Може да каже, че изпих доста. Бях пиян и не мислех трезво. Съжалявам не исках да....
Аби:Значи не мислиш нищо от това което написа?
Дилън:Точно така. Бях ръководен от алкохола. Още веднъж съжалявам. Не изпитвам "това"....
Аби:Добре. Разбрах.. Ще ти пиша по-късно. Чао.
Дори не изчаках отговорът му. Затворих чата и скрих лицето в шепите си. Защо плача? Може би защото се влюбих в него. Но той не изпитва същото. Дори се извини, че го е написал. Бил е пиян. Как дори си помислих, че е възможно?
Легнах на леглото си и заплаках тихо. Плаках, плаках, но не ми улекна. Все още ме болеше. Излъгах майка си, че не ми е добре. До някъде е истината, не обичам да лъжа семейството си. Имам по-голям брат и сестра които до сега много ми помагаха и ме защитаваха, но никой не може да ме защити от това. Разбиха сърцето ми...
Искам да му се разсърдя, но не мога. Той не е виновен, че не се е влюбил в мен.. Както аз в него. Мисли ме само за приятел. Просто приятел.?
YOU ARE READING
Texting with?
FanfictionАби:Радвам се, че си такъв! Все пак ако, човек е безгрешен нямаше да се познаваме... И може би, нямаше да бъдем приятели. ...:Ние приятели ли сме?. Аби:... Да?