15

1K 74 2
                                    

Аби:Хей, Дил!😊

Аби:Какво правиш?😊😊

Дилън:Нищо.

Аби:... Добре ли си?🙁

Дилън:Да.

Аби:Сигурен ли си? 😕

Аби:Не ми изглеждаш добре.... Криеш ли нещо? 🙁

Дилън:И да крия, може би не те засяга!

Аби:Какво? 😐😐😐

Аби:Защо се държиш така? Това, че не ти е ден не значи, че трябва да се държиш като задник!

Дилън:Просто не ми е ден...

Аби:И мен ли обвиняваш за това? 😣

Дилън:Съжалявам... Тези дни са най-депресиращите дни от живота ми. Всяка година едно и също...

Аби:... Нещо лошо ли е станало?

Дилън:Няма значение. Едва ли ти се слуша за проблемите на едно пораснало дете.

Аби:Ами ако ми се? 🤔

Аби:Хайде, Дил! Доверие ли ми нямаш?

Дилън:Какво? Не, разбира се че ти имам доверие!

Аби:А тогава какво?

Дилън: Не искам да ме помислиш за ревльо...

Аби:Няма. Обещавам ти! 😇

Дилън:Преди няколко години на този ден почина един много важен за мен човек.

Аби:Оу... Съжалявам, Дил!

Дилън:Не е твоя вината! Аз съжалявам, че си изкарвам лошия ден на теб... Просто той наистина ми липсва.

Аби:.. Баща ти?

Дилън:Да... Всяка сутрин когато тръгваше за работа идваше при мен и ме караше да отида на училище. Бях доста не послушно дете както ти казах вече. Винаги когато правех пакости, той не ми се ядосваше. Не ме наказваше.

Дилън:Той се разочароваше! Това е по-гадно и от наказание. Винаги бих избрал наказание от майка си, от колкото да разочаровам него.

Дилън:Дори доста често от както почина си мисля... Разочаровам ли го по някакъв начин.? Ако сега беше жив дали щеше да се гордее с мен?

Аби:Баща ти е бил добър човек.! Сега разбирам от кого си го наследил.

Дилън:Благодаря ти, Аби!

Аби:Трябва да тръгвам. Ще ти пиша после.

Дилън: Добре...

Аби:Само още нещо!

Аби:Сигурна съм, че той се гордее с теб!

Дилън:Благодаря ти! За всичко!

Дилън:До после, Аби!

Аби:До после, Дилън!

Texting with? Where stories live. Discover now