Аби:Хей! По-добре ли си?
Дилън:Не съвсем...
Дилън:... Майка ми... Съобщи ми една "хубава" новина. 😖
Аби:... Нещо лошо ли е?
Дилън:Честно казано не знам..... Иака да отида на обяд с нея и"бъдещият ѝ съпруг" за да изберем дата за сватбата им.
Аби:Това е хубаво?
Дилън:Няма нищо хубаво! 😒
Аби:Напротив! Тя иска да се посъветва и с теб.
Аби:Интересува се от мнението ти.
Дилън:Ако беше така нямаше да се среща с този.
Аби:Дилън.! Има ли и друга причина да не харесваш този човек.
Дилън:.... Тя иска да го замени.
Аби:Баща ти ли.?
Дилън:... Да.
Аби:Защо мислиш, че иска да го замени.?
Дилън:Не знам. Казва ми колко е добър с нея. Че ще свикна бързо с него.Сякаш наистина ще го приеме за мой баща.
Аби:Как почина той?
Аби:Баща ти... Ако не ти се говори за това не ми казвай. Няма да се обидя или нещо подобно....
Дилън:В катастрофа. Още го помня. Преди години излезе сутрин, отивайки на работа както винаги. Но този път не се върна, Аби. Чаках го, но не го направи.
Дилън:Обадиха се на майка ми и ѝ казаха нещо. Тя просто се срина пред мен. Каза ми, че е на по-добро място. Кое място е по-добро ако не си с децата си когато те имат нужда от теб?
Аби:Съжалявам....
Дилън:Ясно е, че няма да свиквам с онзи. Не искам да имам нищо общо с него, но това прави майка ми щастлива и аз нямам правото да ѝ отнемам това.
Аби:Гордея се с теб, Дил! Това е много мило от твоя страна... Майка ти ще бъде щастлива от избора ти.
Дилън: Най-вероятно... Но не мисля, че съм готов да обсъждам това все още. Не мисля, че ще издържа.
Дилън:Може би е малко странно, но... Ще ме придружиш ли на срещата?
Дилън: Искам да се видим!
YOU ARE READING
Texting with?
FanfictionАби:Радвам се, че си такъв! Все пак ако, човек е безгрешен нямаше да се познаваме... И може би, нямаше да бъдем приятели. ...:Ние приятели ли сме?. Аби:... Да?