43

752 69 6
                                    

Аби:Искам да те попитам нещо.

Дилън:.. Добре.

Аби:Знам, че не искаш да ми кажеш защо ти и Брит сте били заедно, но може ли поне да разбера причината.

Дилън:Аби...

Аби:Моля те, Дилън.

Дилън:Защо искаш да разбереш толкова много? Доверие ли ми нямаш?

Аби:А ти защо не искаш да ми кажеш? Не става въпрос за доверие!

Дилън:Онзи ден... Не ми беше много... Майка ми се омъжи за онзи.

Аби:... Това ли е причината?

Дилън: Да.

Дилън:Говорих с майка ми да поканя и теб на сватбата, но... Сигурен съм, че онзи има нещо общо с отказа ѝ.

Аби:Оу. 😐

Дилън:Съжалявам, просто това ми дойде в повече. Имам чувството, че го забравям. А тя? Тя иска онзи Камерън да заеме мястото на мой баща.

Аби:Извинявай, че те притисках да ми кажеш. Самата мисъл да си бил с Брит, защото имаш чувства към нея ме кара да се чувствам някак си не спокойна.

Дилън:Аби, казах ти го веднъж ще го повторя ако трябва още милион пъти! Аз нямам чувства към Брит! Аз искам да бъда с теб, не с нея!

Аби:😳

Дилън:😅😂изчерви ли се?

Аби:Не... Може би малко.

Дилън: Бих искал да съм там за да го видя.

Аби:Тогава ела!

Дилън:Имам малко работа и след това ще дойда. Ако нямаш нищо против? Или баща ти?

Аби:Спокойно баща ми те хареса.

Дилън:Надявам се, че е така. Ако съдя по погледите които ми мята си мисля точно обратното, но щом ти казваш ще ти се доверя.

Аби:Спокойно не може да ти направи нищо пред мен.

Дилън:Ами ако реши отново да ме заведе до тоалетната? 🤔😨

Аби:Ами... Ще се надявам да се върнеш! 😂😘

Дилън:Какво?😱😱😰😨

Аби:До после, Дил! 😘😘

Дилън:Чакай! Как така да се върна? Той способен ли е на това?

Дилън:Аби!

Дилън:Върни се тук! Става въпрос за живота ми! 😨

Дилън:Аби!

Дилън:..Какво ли не правя за да те видя? Надявам се да го имаш в предвид когато те поканя на среща.

Дилън:Ако ме има до тогава... 😩😨

Texting with? Where stories live. Discover now