Той ме блокира? Дилън ме остави? Нали уж го беше грижа за мен? Нали никога нямаше да го направи? Избърсах стеклите се сълзи и отворих чата със Зак.Аби:Зак?
Аби:Зак, моля те отговори ми!
Аби:Ехоо😥
Зак:Аби? Какво е станало?
Аби:Дилън при теб ли е?
Зак:Да, но не разбирам какво е станало. Прибра се бесен от срещата с родителите си, а след това взе телефона си и буквално го счупи.
Аби:Моля те, обясни му всичко. Той ми се сърди... Заради срещата. Мисли, че съм си тръгнала.
Зак:Какво искаш да му обясня? Че когато си влязла в тоалетната Брит те е заключила?
Аби:Да, моля те обясни му как стоят нещата.
Зак:😱Знаех си! 😏
Аби:Какво? 🙁
Зак:Брит те е заключила, нямало е никаква случайност! Но защо ме излъга? 🙁
Аби:Виж, Зак.... Брит е бившата.. тя е гадже на Дилън, а аз? Аз съм не познатото момиче от интернет.. 😕
Зак:Не е вярно! Ти значиш много за него. Той не повярва на Брит, защото ѝ е бивш гадже. Той просто се беше разочаровал, че ти не беше там.
Зак:Относно дали си не позната, не си! Дълън твърдеше, че те познава и съм сигурен, че рано или късно ще оправите взаимоотношенията си. Или телефона си😂.
Аби:Аз... Надявам се, но моля те помогни ми. Дилън е наистина важен за мен, не искам да го изгубя...
Зак:Изпитваш ли към Дилън нещо повече от приятелски чувства?
Понякога наистина ме изненадва с въпросите си.
Аби:Аз.. Не.. Не знам.... Мисля, че да. Но не му казвай, моля те! Ако той не изпитва същото, ще се почувствам ужасно.
Зак:Добре, ще го направя.
Аби:Кое? 😕
Зак:Ще ти помогна. Имам план как Дилън ще те изслуша.
Какво значи това?
YOU ARE READING
Texting with?
FanfictionАби:Радвам се, че си такъв! Все пак ако, човек е безгрешен нямаше да се познаваме... И може би, нямаше да бъдем приятели. ...:Ние приятели ли сме?. Аби:... Да?