40

711 68 11
                                    

Дълън се опитваше да се свърже с мен два дни след това спря. Реших, че се е отказал. Така беше и се опитвах да вярвам, но въпреки това една малка част от мен иска да знае, да разбере истина ли е? Дали наистина се интересува от мен.....
Мислите ми бяха прекъснати от телефона ми.

Зак:Аби.

Аби:Какво?

Зак:С Дилън скарах те ли се?

Аби:... Той ли ти каза да ми пишеш?

Зак:Не.... Добре де да, но моля те обясни ми какво съм направил! 😕

Аби:Ти?

Зак:Автокоректор, винаги прави така!

Зак:Веднъж исках да напиша "Хей, хей", но заради глупавия автокоректор стана "Хей, гей".

Аби:🙁

Зак:Ще ми кажеш ли?

Аби:Дилън...

Аби:Онзи ден му писах, а той ми каза, че има работа и просто така ме заряза....

Зак:Това е..... Не мисля, че е достойна причина да се разделите.

Аби:Изчакай да довърша!

Аби:След това ми писа. Писа ми, че иска да скъса ме,защото му е писнало да ме лъже, че ме обича.

Аби:Блокира ме.

Аби:На следващия ден ми писа отново и се държеше сякаш нищо не станало!

Аби:Каза, че се ядосвам за глупости! И че просто си търся причина да се разделим!

Зак:Аби уверявам те, че..

Зак:жсхсйдйеюшсл и др Г ксш

Зак:йьхджелиъеууу6вожсющ9в9

Аби:Зак? Какво правиш?

Зак:Извинявай, Дилън се опита да ми вземе телефона. А сега лежи на пода.

Аби:🙄

Зак:Даде ли шанс на Дилън? Да ти обясни какво е имал предвид или как стоят нещата?

Аби:Не. Не искам да го слушам. Достатъчно ме нараниха думите му.

Зак:Дай му шанс Аби! Заради мен! Моля те!

Аби:Не искай това от мен! Моля те, Зак!

Зак:Ако си спомняш ми дължиш услуга.! Сега ще се реваншираш като го изслушаш.

Аби:Няма ли нещо друго?

Зак:Не! Това е! Нищо друго!

Аби:..ъх..Правя това само заради теб!

Texting with? Where stories live. Discover now