Не сънувам, нали?
Дилън:Искам да се срещнем!
Аби:Сериозно?
Дилън:Да! Но не искам да те притискам. Ако не си готова или не искаш, ще те разбера...
Аби:Не! Разбира се, че искам да се видим...
Дилън:Супер😀.
Аби:Но сигурен ли си, че ще е добре да дойда с теб на тази среща.
Аби:Все пак майка ти я е организирала за да бъде с теб и "бъдещият ѝ съпруг". Какво ще правя аз там?
Дилън:Моля те, Аби! 😖
Аби:Не знам, Дилън...
Дилън:Хайде, не ме оставяй! Моля те! Моля те! Моля те! Моля те! Моля те! Моля те! Моля! Моля! Моля!
Дилън:Моля! Моля! Моля!
Аби:Добре спри! Ще дойда.! Но ако майка ти се ядоса...
Дилън:Повярвай ми няма! Дори ще се зарадва.
Аби:.. Добре тогава!
Дилън:Добре ще ти пратя адреса утре! После ще ти пиша кога да дойдеш. Става ли?
Аби:Добре. 🙄
След като с Дилън си пожелахме лека нощ си легнах. Но не успях да заспя. Аз знам как изглежда той,но не мога да кажа същото и за него. Ами ако не ме хареса на живо? Ако се изложа? Толкова много начини за отхвърлянето ми преминаха през главата ми, че сънят ми съвсем си отиде.
Станах и светнах лампите. Застанах пред гардероба и се огледах. Средна по дължина, къдрава кафява коса, зелени очи и малко лунички. Дано да ме хареса. Избрах си дрехи за утре и вече бях напълно подготвена, но изобщо не можех да затворя очите си.
Взех една от любимите си книги и седнах на единия от фотьойлите. Опитвах се да се съсредоточа върху съдържанието ѝ и тъкмо когато ми се получи, клепачите ми започнаха да натежават....
%%%%%%На следващия ден%%%%
Дилън:Ела на ******* ****** в 12 часа. За сега ще бъдем само двамата срещата с майка ми е в 13:00ч. Ще имаме време да си поговорим малко преди това.
Аби:Добре...
Дилън:Притесняваш ли се?
Аби:А ти не се ли?
Дилън: Притеснявам се, разбира се! Но не намирам причина... Просто съм развълнуван. А ти защо се притесняваш?
Аби:Не знам. Просто не успях да спя добре миналата нощ.
Дилън:Защо?
Аби:Няма значение. Трябва да се приготвя! Ще се видим... 😊.
Странно ли е, че се усмихнах щом го написах? Най-накрая ще се видим. Ако не му допадна поне ще го разбера сега. По-добре сега отколкото никога, нали?
След като се облякох, прекарах пръсти през къдриците на косата ми. Огледах се за последно, взех телефона си и тръгнах.
Сърцето ми запопваше да бие по-силно с всяка следваща крачка. Накрая стигнах до посоченото място огледах се и го видях. Той беше там...
YOU ARE READING
Texting with?
FanfictionАби:Радвам се, че си такъв! Все пак ако, човек е безгрешен нямаше да се познаваме... И може би, нямаше да бъдем приятели. ...:Ние приятели ли сме?. Аби:... Да?