33

792 70 13
                                    

Правилно ли чух? Дилън ме харесва? Аз.. Не мога да повярвам. Усещам глупава усмивка на лицето си, но не ми пука! Не мога да я спра... Всичко вървеше добре докато не ме потърсиха.

-Аби! Хайде! - извика Мат, карайки всички погледи да се приковът в мен. Тръгнах към Мат сякаш не е станало нищо. Докато!!! Дилън не ме извика..

-Аби?-обърнах се към него. Не изглеждаше много щастлив, явно от факта, че Мат държи ръката ми....

-Здравей! - казах тихо.

-Аби кой е това? - попита ме Мат.

-Това ли е Мат? Същия като онзи Мат? Мат гаджето ти? - сега беше ред на Дилън за зададе въпросите си.

-Да аз съм този Мат!.. Чакай, чакай! Гадже ли каза? - сега стана лошо...

-Ъм... Да?

-Объркал си се! Ние не сме гаджета,нали Аби? - кимнах без да поглеждам Дилън.

-Но ти ми каза... - прекъснах Дилън.

-Мат ти върви! Ще се прибера по-късно. - той кимна и си тръгна. Осмелих се да погледна Дилън.

-Излъга ли ме? - попита ме тихо.

-Аз... - не знаех какво да кажа.

-Излъга ли ме? Да или не!? - повтори този път по-силно от преди малко.

-Да.. - казах тихо. - Но мога да обясня.!

-Хайде, тогава! - подкани ме той.

-Добре де, не мога, но...

-Дори да ми обясниш, какво значение има? Преди ме попита дали ти имам доверие. Истината е, че вече не знам. Трябва ли да ти имам доверие, Аби?

-...Имай ми доверие,моля те...-прекъсна ме.

-Защо? За да ме излъжеш пак?

-Дилън имах си причина да те излъжа!

-И каква беше тя? - Не мога да му кажа,че просто ревнувах от бившата му.

-Аз... Н-не знам...

-Ето! Виждаш ли? Лъжеш ме без причина, а искаш да ти имам доверие. - щях да го прекъсна отново за да оспоря изказването му, но не ми даде шанс. - Ти самата не знаеш причината!

-Ревнувах! Ревнувах, защото имам чувства към теб, Дилън!

Texting with? Where stories live. Discover now