23

866 71 11
                                    

Зак:Аби?

Зак:Аби!

Зак:Ще ме удостовериш ли с отговор?

Зак:Не?

Зак:В такъв случай с Дилън няма да си оправите взаимоотношенията.

Аби:Какво? Имаш ли план вече?

Зак:Значи ако не е свързано с Дилън няма да ми отговориш? 🤔😣

Аби:Съжалявам Зак! Просто.. Знаеш.. Наистина ценя Дилън и това, че не си... Говорим...ме кара да се чувствам някак празна. Сякаш настроението ми остана блокирана зад малкия екран заедно със Дилън.

Зак:Няма нищо. Не се сърдя! 😊

Аби:Благодаря ти, а относно плана...?

Зак:Ела  в парк ******* в 16:00 пред голямото дърво със синята пейка.

Аби:Защо. Не можеш ли да ми го кажеш тук? Сега?

Зак:Ами... Не.

Аби:Добре, но моля те, обмисли всичко. Не искам после Дилън да се сърди и на теб!

Зак:Добре. До после, Аби!

Аби:До после!

След като Зак ми съобщи мястото на срещата, започнах да се приготвям. Дано плана му да си струва. Това което му казах е истина. Без Дилън се чувствам... Различно.? Но не в добрият смисъл на думата.

Когато бях готова реших да тръгвам вече, защото паркът никак не беше близо. Взех телефона си и тръгнах.

Щом стигнах до уговореното място се огледах за Зак. Къде е? Тръгнах към дървото и седнах на пейката. Чаках така около десет минути, но никой не дойде. Реших да му пиша. Тъкмо отворих чата ни със Зак и забелязах сянката на някого. Когато вдигнах погледа си от телефона пред мен не стоеше Зак.

-Дилън?

Texting with? Where stories live. Discover now