14.

3.5K 283 50
                                    

Oliver

Ethan veti kätensä irti omastani ja pysyi sitten paikallaan tuijottaen eteenpäin. Katsoin vain häntä avuttomana, kun en minä tienny kuka tuo oli. En edes uskaltanut katsoa taaksemme, tuskin siellä joku minulle tuttu olisi.

"Ethan?"

"Mitä?!" Ethan ärähti minulle. Säikähdin hieman ja otin pari askelta taaksepäin. Se tuttu pelko valtasi kehoni, saaden kylmätväreet aikaan. "Mitä nyt Oliver?" Kuulin Ethanin äänen taas. Se oli hieman leppyneempi, mikä äsken. Silti minua pelotti. Onhan Ethan henkilö kenestä ei tiedä mitä hän voisi tehdä.

"E- ei mitään." Änkytin. Ethan kääntyi katsomaan minuun päin, joten suljin silmäni nopeasti ja laitoin käteni kasvojeni eteen.

"Oliver mä en oo tekemässä sulle mitää." Ethan sanoi rauhallisesti. Asetin käteni sivuilleni ja avasin silmäni kohdaten Ethanin kasvot. "Muutta Lukalle oon." Ethan virnisti. Tiesin heti kenestä Ethan puhui. Eli tuon kuka meitä "häiritsi" on Luka, selvä.

"Ai mitennii sä mulle teet jotai?" Luka taisi vähän säikähtää. Katsoin vain kuinka Ethan hiljaa lähestyi häntä ja kohta hänen nyrkkinsä liikahti pojan kasvoille lujaa.

"Ja sä et kerro kenellekkään Oliverista ja musta, tai muuten käy pahemmin." Ethan puhui rauhallisesti. Hän tuli sitten luokseni ja tarttui kädestäni kiinni. Kun lähdimme kävelemään, katsoin taakseni kuinka Luka pyyhki nenästään tulluta verta takkinsa hihaan.

"Miks sä löit sitä?" Kysyin katsoen Ethanin kasvoihin. Hän oli vetänyt minut ihan kainaloonsa kävellessämme, joka ei kyllä mitään haitannut.

"Koko ihminen on täys kusipää." Ethan vastasi yksinkertaisesti.

"Kuka se ees oli?" Jatkoin kysymyksiäni. Ethan huokaisi syvään ja kertoi sitten Lukan olevan hänen entinen käverinsa. En päätellyt kysellä enempää, koska Ethan ei näyttänyt haluavan puhua hänestä.

Tulimme valkoisen kerrostalon pihaan. Pihalla oli hiekkalaatikko ja pari keinua lapsille. Oven luona oli myös pinkkejä kukkia, mitkä olivat mielestäni kauniita.

Ethan avaimellaan avasi oven ja päästi minut ensin rappukäytävään. Kuljimme käsikädessä portaat kolmanteen kerrokseen.

Kun pääsimme sisään asuntoon laiton kenkäni nätisti kenkätelineeseen ja takkini naulakkoon. Ethanin kengät vaan lensivät sinne tänne ja takki tippui vain lattialle. Reppunikin jätin eteiseen, kun Ethan teki niin. Kipitin hiljaa Ethanin perässä keittiöön ja jäin seisomaan paikalleni, kun Ethan siivosi sotkuista keittiötä.

"Sori ku täällä on vähä sotkusta." Ethan raapi niskaansa. "Mä oon nyt ollu vähä aikaa täällä yksin, enkä mä oo mikää siistein ihminen." Hän lisäsi sitten naurahtaen.

"Ei se haittaa." Vastasin heiveröisellä äänelläni. Olisin ollut töykeä jos olisin vain katsonut vierestä Ethanin siivoavan, joten autoin häntä. Sain laittaa likaisia astioita astioita koneeseen. Kun kyykistyin laittamaan lautasia, Ethan löi minua täysillä takamukseeni. Nousin äkkiä ylös, laitoin lautasen pöydälle ja katsoin Ethania vihaisena. Hän vain näytti kieltään, joten otin pöydältä pesuaine pullon ja uhkasin suihkuttaa sitä Ethanin päälle.

Päädyimme vain juoksemaan ympäri asuntoa nauraen. Ethan sai napattua pesuaineen kädestäni ja vei sen sitten keittiöön. Sillävälin piilouduin sohvan taakse ja istuin siellä hiljaa. Ethan meni monta kertaa ohitseni muttei huomannut minua, onneksi.

"Oliveeer!" Ethan huusi. Kikatin hiljaa paikallani ja silloin Ethan löysi minut. Kiljuin, kun yritin päästä hänen otteestaan pois. Ethan kantoi minut huoneeseensa ja heitti sängyllensä. Katselin ympärilleni, mutta katseeni osui Ethaniin kuka heitti paitaansa pois.

"Eikö täällä oo susta vähä kuuma?" Hän virnisti. Ujosti posket punoittaen nyökkäsin. "No sitte ota säki paita pois." Aloin hiljaa hivuttamaan paitaani pois päältäni. Ethan vain katsoi minua nuollen huuliaan. Kun paitani oli poissa päältäni jotenkin minulle tuli itsevarma olo.

Heitin siis paitani vain lattialle ja liikuin sängynreunalle Ethanin eteen. Nuolaisin huuliani ja katsoin Ethanin tummiin silmiin. Sitten oikealla kädellä silitin Ethanin hiuksia. Ethanilla ei kuitenkaan kärsivällisyys näyttänyt riittävän, kun hän kaatoi minut selälleni ja tuli sitten päälleni suudellen huuliani.

Miks oon tämmönen? Viekää mut roskiin!!

Pojat ei pussaa poikiaWhere stories live. Discover now