30.

2.5K 189 114
                                    

Oliver

Kävelimme käsikädessä kohti koulua. Puristin kättäni Ethanin omaa vasten tiukasti. Nojasin myöskin hieman häneenpäin kylmissäni. Tuuli puhalsi kasvoihini, saaden poskeni hieman punaisiksi. Käännähdin katsomaan Ethania kenellä ei edes ollut pipoa päässä. Hänen hiuksensa hulmusivat tuulessa, mikä näytti hieman hupsulta mielestäni.

"Mikä nyt on noin hauskaa?" Ethan kylmästi kysyi. Hymyni katosi heti ja käänsin katseeni surullisena eteeni. Ethan hymähti vain ja pysyi hiljaa sitten. Hellitin otettani Ethanin kädessä, liikkuen hieman nopeampaa. Hän ei kuitenkaan nopeantanut tahtiaan, joten vetäisin käteni irti kokonaan ja lähdin melkein juoksemaan.

"Mitä vittua Oliver?" Hän huusi perääni, mutten kuunnellut. Suutuspäissäni kävelin vain koulun pihalle Ethan perässäni tullen. Hän koko ajan yritti huutaa minulle, mutta en jaksanut yhtään välittää hänestä. Hän oli koko aamun ollut niin etäinen ja kylmä. En edes saanut aamulla suukkoa enkä halia, kun eilen taas oltiin toisissamme vielä kiinni suutelemassa koko ajan. Mutta näköjään Ethanilla taitaa olla miesmenkat.

"Oliver nyt oikeesti!" Pysähdyin koulunpihalle, kun kuulin Ethanin taas huutavan. Kaikki pihalla olevat katsoivat meitä. Kuulin kuinka Ethan läheni minua, asettaen sitten kätensä olkapäälleni. Purisin käsiäni nyrkkiin lapasissani ja silmiäni kiinni. "Kuuntele." Käännyin ympäri ja kohtasin Ethanin katseen. Hän näytti väsyneeltä ja rikkinäiseltä.

"Anteeks jos oon ollu tänään vähä etänen. Eilen oli ihanaa ja mä haluan sellasia päiviä lisää. Mutta mun on ollu koko aamun ollu tosi vaikee aatella, ku Janette on tunkenu koko ajan viestii." Nostin heti käteni hänen poskelleen silittäen sitä hellästi. "Anteeks, jos sain sulle pahan mielen tai jotain. Mä en todellakaan halua sulle pahaa mieltä, koska mä rakastan sua sen verran paljon." Nousin varpailleni ja asetin huuleni Ethanin huulille. Ethanin kädet kieryivät alaselkäni ympärille, kun omani molemmat olivat tämän poskilla. Pidin silmiäni kiinni, kun liikutin huuliani Ethanin omia vasten ahnaasti. Ethanin ote ympärilläni tiukentui koko ajan, kun liikutimme huuliamme voimakkaasti toisiaan vasten.

Kun vihdoin erkanimme suudelmastamme, poskeni punoittivat. Katsahdin ympärillemme ja poskeni punoittivat nyt enemmän, kun tajusin kaikkien katsovan meitä. Laskin vain pääni Ethanin olkapäälle sulkien silmäni. "Rakastan suaaaa." Ethan kuiskasi korvaani ja antoi suukon vielä päähäni.

"Mäkin sua. Ja anteeksi, rakas." Sanoin hiljaa nostaen pääni Ethanin olkapäältään. Hän kiersi kätensä ympärilleni, kun lähdimme kulkemaan sisälle. Kaikkien katseet olivat meissä, jopa Joelin ja Janeten, ketkä seisoivat tupakat käsissään tupakkapaikalla. Ethan jopa kuiskasi korvaani, ettei minun pitäisi välittää heistä. Kuitenkin katsoessani heihin päin, Janette näytti hieman surulliselta, kun Joel taas vain mulkaisi meitä.

Veimme ulkovaatteemme pois ja kävelimme käytävää pitkin kohti ensimmäistä tuntiamme. Ethanin käsi oli koko ajan ympärilläni kävellessämme. Kun istuimme luokan edessä oleville penkeille, Ethan laittoi kätensä olkani yli. Nojauduin hieman häneen päin sulkien silmäni väsymyksestä.

"Pikkunen on väsyny, ku eilen oli niin rankka päivä." Ethan sanoi. Ja aika kovaan ääneen. Monet käytävällä kääntyivät katsomaan meitä, kun minä aloin hakkaamaan Ethanin kättä, hymyillen muille hieman nolosti.

Onneksi tunti alkoi pian ja menimme Ethanin kanssa luokan perällä sijaitseville paikoille istumaan. Tämä oli ainut tuntimme tänään milloin olisimme yhdessä, joka oli mielestäni surullista. Olisi ollut paljon kivempaa, jos olisimme saaneet olla koko päivän yhdessä.

Tunti meni nopeasti ja niin meni koko päiväkin. Kun olin menossa hakemaan Ethania hänen viimeiseltä tunnilta, päästessäni aikaisemmin, törmäsin Joeliin. Hän katsoi minua vihaisesti ja, kun olin kävelemässä hänen ohitseen hän tarttui kädestäni kiinni. Hän työnsi minut seinään ja otti käteni omiinsa pääni yläpuolelle. Peloissani katsoin hänen virneessä olevia kasvojaan.

"Mitäköhän mä sulle tekisin?" Hän mietti. Janettekin ilmestyi kulman takaa Leon kanssa, saaden minut panikoimaan.

Kiitos, kun luit ja toivottavasti tykkäsit❣️

Pojat ei pussaa poikiaWhere stories live. Discover now