Oliver
Makoilimme peiton alla sängyssäni rauhallisessa hiljaisuudessa. Pidin silmiäni kiinni, hengittäen sisääni Ethanin tuttua tuoksua. Ethanin kädet olivat kiertyneet ympärilleni, kun hän samalla silitti paljasta ihoani hellästi.
"Onko sulla nälkä." Ethan mumisi hiuspehkoani vasten. Pudistin vain päätäni ja yritin nukahtaa. Tunsin suukon päässäni. Hymyilin vain yksikseni silmät kiinni, täysin unenpöpperössä. "Nuku hyvin. Mä rakastan sua." Kuulin Ethanin kuiskaavan, kun hän jatkoi ihoni silittelyä ja hiusteni suukottelua. Vaivuin pikkuhiljaa uudelleen uneen, jättäen Ethanin hymyileväksi sekamelskaksi.
Raotin silmiäni heräten unestani. Huoneeni verhot oli auki, joten syksyinen auringonvalo pääsi huoneeseen, paistaen suoraan silmiini. Nousin istumaan ja silloin vasta tajusin, ettei Ethan ollut enää vieressäni. Haukotellen päätin nousta sängystä ja laittaa jotain vaatetta päälle. Puin Ethanin hupparin ja jotkut omat urheilushortsini. Ne päälläni kävelin unisena huoneestani keittiöön, missä Ethan olikin. Istuin pöydän ääreen hiljaa ja katsoin, kuinka hän keskittyi puhelimeensa. Kiinnitin huomioni siihe, kuinka kireältä hän näytti.
"Ai huomenta." Ethan sanoi vihdoin, kun sai katseensa irti puhelimen näytöstä. Nousin pöydästä ja kävelin Ethanin luo. Kiersin käteni hänen kaulansa ympärille, katsellen sitten hänen silmiinsä.
"Mikä on?" Kysyin.
"Janette laitto viestii. Kuulemma se haluais puhua." Ethan vastasi heti. Janette halusi puhua Ethanille, miksi? Hän petti Ethania, enkä todellakaan aijo antaa hänen mennä edes lähelle sitä idioottia.
"No ainakin sanoit rehellisesti mielipitees." Ethan naurahti ja laski omat kätensä sivuilleni. Katsoin häntä kummissani miettien mistä hän puhui. Enkai juuri sanonut tuota ääneen? "Kyllä sä sanoit." Ethan hymyili typerästi. Poskeni muuttuivat punaisiksi tajutessani, että en enää edes osannut pysyä hiljaa.
"Sulonen." Tunsin huulet omillani. Liikutin huuliani Ethanin huulia vasten, silmät suljettuina. Otteeni tiukentui Ethanin kaulan ympärillä, kun tunsin työntyväni keittiötasoa vasten. Suuni raottui hieman pienestä kivusta selässä, kun se kolahti tasoa vasten. Tottakai Ethan otti tämän mahdollisuutena ujuttaa kielensä suuhuni.
Pitkän suutelusessiomme jälkeen päätimme keittää kahvia ja syödä jotain. Istuin keittiötasolla kahvinkeittimen vieressä. Ethan seisoi jalkojeni välissä ja kertoili kaikkea. Melkein koko ajan hän kertoi jotain todella huonoja vitsejä, mitkä saivat minut nauramaan. Ethankin hymyili ja naureskeli kanssani koko ajan.
"Onko se kahvi jo tippunu?" Katsahdin keitintä vieressämme. Kahvi oli jo valmista, joten kurotuin ottamaan kaapista meille mukit. Kaadoin kahvia niihin, kun Ethan otti jääkaapista maitoa sillävälin.
"Sano sittenku riittää." Ethan kaatoi mukiini maitoa. Tuijotin kuppia hiljaa ja ilmoitin sitten, kun maitoa oli tarpeeksi. Ethan kaatoi sitä myös omaansa, vieden maidon sitten pois. Kun hän tuli takaisin, vedin hänet hänen olkapäistään lähelleni ja painoin huuleni hänen omilleen. Hymyilin vain, eikä suutelusta tullut mitään, joten jouduimme eroamaan toisistamme. Ethan otti kädestäni kiinni ja vetäisi minut alas tasolta.
Kahvikupit käsissämme kuljimme huoneeseeni. Otin Ethanin mukin myös käteeni ja asetin sen omani viereen yöpöydälleni. Makasimme sängylle vetäen peiton jalkojemme päälle. Ethanin käsi kiertyi ympärilleni, kun joimme kahvejamme kaikessa hiljaisuudessa.
Nojailimme vain toisiimme pitkän aikaa sängyssä jaksamatta nousta. Ethan suukotti poskeani joka minuutti, saaden hymyn nousemaan kasvoilleni ja hennon punam poskilleni. "Taidetaan viettää kooooko päivä vaan maaten sängyssä, eikö?" Ethan kysyi. Nyökkäsin päätäni, liikkuen sitten lähemmäksi häntä. Yhdistin kätemme ja asetin ne sitten peiton päälle väliimme.
"Rakastan sua." Sanat lipsahtivat suustani. Käänsin pääni katsomaan Ethaniin, kuka hymyili onnellisen näköisenä.
"Mäkin rakastan sua." Hän sitten sanoi ja kurottautui suutelemaan huuliani. Suutelin takaisin samalla voimalla ja tunteella. Onnellisuus valtasi koko kehoni, kun antauduin vain Ethanin vietäväksi.
Iltaa kaikille :)
Sain tän tehtyy uuden osan nyt teille. Taidan olla tulossa kipeeksi, kun kurkku aina kipee, ääni painoksissa ja nenä tukossa. Kuumetta ei onneksi oo, ja toivottavasti ei tuukkaa olee.
Mutta toivottavasti tykkäsitte💜 vaikka tää olikin vähän lyhyt ja tylsä
YOU ARE READING
Pojat ei pussaa poikia
RomanceKun koko maailma tuntuu olevan heitä vastaan 「sisältää kiroilua ja päihteiden käyttöä!」