40.

1.9K 153 57
                                    

Ethan

Istuimme Oliverin kanssa penkeillä luokan lähellä odottaen tunnin alkua. Katselimme yhdessä hauskoja videoita instagramista puhelimestani. En juurikaan keskittynyt itse videoihin, vaan poikaystäväni hymyyn ja nauruun. Hymyilin vain onnellisena pitäen häntä tiukasti kainalossani.

"Hyi vittu." Yhtäkkiä Oliver sanahti hiljaa. Nostin katseeni hänestä eteemme, missä näin Joelin uuden "gänginsä" kanssa. Sammutin puhelimeni tunkien sen taskuuni ja tartuin sitten Oliverin kädestä kiinni, kuka jo suunnilleen murisi vihoissaan.

"Rauhassa nyt." Sanoin rauhoittelevasti ja Oliver hieman leppyi. Sisälläni alkoi myös velloa entistä suurempi viha Joelia kohtaan. Miten edes ennen jaksoin hänen naamaansa?

"Ethan, meijän tunti alkaa." Hiljaa syleilyssäni istuva poika sanoi. Pyöräytin vähän päätäni ja nousin sitten sohvalta Oliver perässäni. Tartuin omistushaluisesti tämän käteen kiinni, kiitäen Joelin ohitse. Kuulin kyllä heidän naurun tirskahdukset mutten jaksanut välittää ollenkaan.

Istahdimme luokan perälle ikkunan viereisille paikoille. Oliver oli hieman jännittynyt ja näytti varautuneelta koko ajan, mikä toki oli ymmärrettävää. Tartuin kuitenkin vain tämän kädestä kiinni varovasi. Annoin vielä pienen lohduttavan hymyn, jonka jälkeen keskityimme luokan etuosassa hääräävään naisopettajaan.

Tunti meni hitaasti. Tylsistyin jo heti ensimmäisillä minuuteilla, joten tuijottelin vain poikaystävääni hiljaa sydämmet silmissä. "Voinko sit myöhemmi kopsaa nuo?" Kysyin ja katsahdin Oliverin edessä olevaa vihkoa johon hän oli juuri kirjoittanut tunnin muistiinpanot.

"No en kyllä tiiä, ku et osaa tunnil keskittyy koskaa." Oliver sanoi vitsaillen. Katsoin vain häntä ensin hiljaa avuttomana, mutta suunpieleni vääntyivät sitten virneeseen.

"Voisit sit illal pitää mulle yksityisen tunnin, missä opetat nää mulle." Kuiskasin ettei kukaan kuulisi. Oliver katsoi minua muka järkyttyneenä.

"No sä et muuta ansaitse ku vaa lentää jokeen." Hän sitten sanoi, järkys muuttuen ilkeäksi virneeksi hänen kasvoillaan. Katsoin vain hiljaa, kun tämä pakkasi tavaransa ja lähti kohti luokan ovea viimeisten perässä. Nappasin nopeasti reppuni ja juoksin poikakaverini kiinni.

"Sä et lähe enää mihinkää ilman mua tääl." Tartuin Oliverin kädestä tiukasti kiinni. Hän katsoi minua hieman hymyillen, tiukentaen otettaan kädessäni. Hymyilin takaisin ja lähdimme sitten etsimään vapaata istumapaikkaa käytävällä.

Vihdoin, kun koulupäivä päättyi juoksin Oliverin luokan ovelle ja siellähän näinkin upean poikaystäväni. Kaappasin tämän haliin ja suutelin hänen täydellisiä huuliaan keskellä käytävää. Monet katsoivat hieman kummastuneina, että milloin minusta oli tullut tämmöinen pehmo, mutta onneksi jotkut vain hymyilivät meille, kun vihdoin irtauduin Oliverista. Hänen poskensa kiilsivät punaisina, mikä oli mielestäni söpöä.

"Voidaanko käydä kaupassa?" Oliver kysyi kävellessämme koulun ovista ulos. Vastasin myöntävästi, koska en voinut vastustaa hänen suloisuuttaan enää. Käytin jopa viimeiset rahojeni rippeet ostaessani suklaata, mistä en itse edes pitänyt!

"Oot iha tärähtäny." Kuulin pienen sokerihumalaisen pojan kikattavan edessäni. Naurahdin itsekkin ja nappasin sitten tämän takaapäin syliini leveästi hymyillen. "Äläää!" Oliver kirkui kikattaen, kun heiluttelin häntä ympäriinsä. Monet ohikulkijat ja autoilijat katsoivat meitä kummissaan, mutta onneksi joku taisi jopa hymyilläkkin meille.

"Eiköhän lähetä vaa kotiin." Laskin vihdoin Oliverin alas maahan jaloilleen. Hän ei kuitenkaan ollut samaa mieltä. Tunsin tämän käsien kiertyvän ympärilleni ja hänen huulensa omillani. Vastustelematta vastasin suudelmaan nostaen käteni Oliverin poskille hellästi.

"Hei me ollaa viel tiellä." Naurahdin irottautuessani Oliverin huulista hieman, kun hän vain tuntui kiipeävän päälle.

"Mä vaan rakastan sua niin paljon." Oliver kuiskasi hiljaa ja laski päänsä olkapäälleni.

"Mäkin rakastan sua." Sanoin hymyillen onnellisesti. "Mut lähetäänkö kotiin? Pidetään rento ilta ihan kahestaan sängyn nurkassa, okei?" Oliver suostui heti ja lähdimme kotia kohti.

Kotona ei onneksi ollut ketään, joten saimme koko talon itsellemme. Oliverin äiti oli lähtenyt mini lomalle parin ystävänsä kanssa, mikä oli mielestäni ihan hyvä. Ja kuulemma hän oli hoitanut asioita poliisien kanssa tästä Oliverin ja Joelin välisestä jutusta. Toivoisin vain, että kaikki tämä olisi pian ohi.

"Mieti jos sä et ois koskaan alkanu 'kiusaa' mua meistä ei ois tullu yhtikäs mitää." Oliver sanoi, kun makoilimme vain sohvalla katsoen jotain sarjaa netflixistä.

"No iteppäs olit nii syötävän söpön näkönen aina." Näykkäisin varovasti poikaystäväni kaulaa kuka parahti hiljaisesti, mutta naurahti sitten.

"Onks susta tullu joku vampyyri?"

"Näähh, enemmänki halinalle." Sanoin kiusoittelevasti. Oliver käänsi päänsä minuun päin hymyillen suloista sekä enkelimäistä hymyään. "Vaan mun rakkaan Oliverin halinalle."

"Pelkästään mun." Kuulin pientä muminaa, kun poika tarrautui käsin ja jaloin minuun kiinni. Onnellisuuden tunne kasvoi vain sisälläni. Tuntui, kuin olisin voittanut lotossa tai jotain. Oliver oli jotain mistä en olisi osannut edes unelmoida. Hänessä oli kaikki, mitä tarvitsin. Ja tuo suloisuus on pelkkää plussaa hänen täydellisyydelleen. "Kerro mullekki nyt jo, tuijotat vaa mua!" Oliver perus omana lapsellisena itsenään kitisi. En voinut tehdä muuta kuin hymyillä entistä enemmän ja rutistaa häntä enemmän itseäni vasten.

"Mä rakastan sua. Ei helvetti Oliver! Minä, Ethan rakastan sinua!" Huusin kuin olisin umpipäissään. Oliver vain nauroi minulle ja antoi suukkoja ympäri kasvojani.

"Mäkin sua. Oot ihan pöljä! Mun rakas." Viimein Oliverin huulet olivat omillani. Suudelma muuttui pian hennosta hyvin intohimoiseksi. Eipä ollut yllätys, kun kyse oli meistä kahdesta. "E- ethan." Pieni huokaus karkasi Oliverin huulilta, kun omani siirtyivät tämän kaulalle.

"Sano sit jos et haluu jatkaa, okei?" Keskeytin tekemiseni hetkeksi. Oliver nyökkäsi päätään nopeasti ja käski minun jatkaa. "En haluu painostaa sua tai mit-"

"Jatka nyt hemmetti sentää!"

"Okei okei." Naurahdin vain, kun jatkoin hommaani saada Oliver tuntemaan hyvältä.

Terve ihmiset🥰

Oliks kellää ees ikävä mua? Toivottavasti ees jollai :')

Tässä teille tämmöne lyhyt söpöily luku, toivottavasti tykkäsitte siit😘❣️

Ps. Yritän nyt alkaa taas aktiivisemmaksi JA mun tauko on nyt ohi!! Jeahhhh

Pojat ei pussaa poikiaWhere stories live. Discover now