"Tekrardan merhaba Çam Ağacı."
Gözlerini olabildiğince açıp karşısındaki şeytana bakan Dipper,Mabel'in sesiyle kendine gelebildi.
"Kimmiş Dipper?"
Soruyu sormasıyla ikizinin yanında bitmesi bir oldu Mabel'ın.
Bill'i gördüğünde ilk dikkatini çeken sarı gözleri olmuştu.
"Sen de kimsin?"
"Merhaba. Ben Will."
Kardeşinin ismini kullanmayı akıl ettiği için kendisiyle övünen şeytan aynı zamanda ikizleri süzüyordu sahte bir gülümsemeyle.
Mabel yüzünde oluşan gülümsemesiyle şeytana bakarken,Dipper dehşet bir surat ifadesindeydi.
Şeytan,yapmıştı yine yapacağını.
"Gelsene içeri. Ayakta dikiliyorsun öyle. Kusura bakma ikizim biraz kaba olabiliyor."
Konuşurken aynı zamanda da şeytanı kolundan çekerek içeri sürüklemeye başlamıştı.
Dipper..o hâlâ açık olan kapıdan dışarıyı izliyordu.
🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄🌄
"Demek burada çalışacaksın. Bu harika olacak. Nedense seni çok sevdim!"
Soos ve Mabel, Bill'i sevmişler,hemen konuşmaya geçmişlerdi.
Dipper zar zor yürüyerek içeri girmiş,sadece bakıp sessizce odasına çıkmıştı.
Orada durmasının bir önemi yoktu.
Anlatmasının da öyle.
Çünkü kimse bir paranoyağa inanmazdı.Ama Dipper yalnız değildi. Kitapları vardı birçok. Ve onlar insanlardan daha anlayışlıydı Dipper'ın gözünde.
Yarısını okuduğu kitabı aldı,gözlüklerini taktı ve sırtını yatağın başlığına dayayıp ayaklarını uzatarak kitabı okumaya başladı.
Daha bir sayfayı bitirmeden kapı vurulmadan açıldı.
Tahminler doğruydu. Gelen Mabel idi.
Dipper göz ucuyla ona baktıktan sonra kitabına geri döndü. Ama odada ikinci bir kişinin varlığını hissettiğinde bakışlarını tekrar kaldırdı kitaptan.
Bu sayede ilk gördüğü şey seytanın gözleri olmuştu.
Gerilmesine engel olamıyordu bir türlü Dipper. Ve bu kitabı sıkmasına sebep oluyordu.
"Dipper ben bu gece kızlarda kalacağım. Bilirsin pijama partisi falan. Will'e bir oda ayarlanacak ama ancak yarına. Bu yüzden bu gecelik benim yatağımda yatacak."
"Kesinlikle olmaz Mabel."
Vücudundaki gerilimin aksine sakin bir şekilde ama kesin konuşmuştu. O şeytanla bir geceyi aynı oda da geçiremezdi.
Gözlerini kitaba geri çevirdiğinde okumuyordu bile. Sadece göz temasını kesmek için bir aracıydı şu anda.
"Dipdip ayıp oluyor. Nerede yatıracağız yeni misafirimizi? Pardon artık o yeni çalışanımız."
"Salondaki koltukta olabilir mesela."
diye yanıtladı onu Dipper gözlerini kitaptan kaldırmadan."Benim için sorun değil ka- Mabel. Salonda uyuyabilirim."
Mabel'a kayan yıldız deme hatasında bulunacakken direkten dönen Bill'in uykuya falan ihtiyacı yoktu. O bir şeytandı.
Ama Dipper ile aynı odada bir gece geçirme fikri,aklında dolanan tilkilerle daha keyifli gelmişti gözüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...