Medyağğğ..kalbiğmmmm...
▪
▪"Gözlerini açabilirsin artık."
Dipper sevgilisinin komutuyla gözlerini açarken onu üçgen formunda görmüştü yıllar sonra. Şaşkınlıkla açılmıştı gözleri ve tek odağı şeytandı.
"Senin orjinal halinin bu olduğu aklımdan tamamen çıkmış.İnsan bedeninde o kadar bizdensin ki-"
"Şşhh!Burada benim insan formumun konusunu açmıyoruz."
Bill fısıltı ile sevgilisini uyardığında Dipper başını olumlu anlamda salladı. Sonra aklına gelen soru ile kaşlarını havaya kaldırdı.
"Peki ya ben? Sorun olmayacak mıyım?"
"Bu halinle mi? Hiç sanmıyorum."
"Ne varmış ki hal- Aman Tanrım!"
Dipper kendisini incelemek için bakışlarını bedenine yönlendirdiğinde gördüğü tek şey yeşil bir gövdeydi.
"Bill! Ne oldu bana? Neye döndüm böyle?"
"Hey sakin ol. Benim gibisin işte."
"Senin gibi?" Dipper ne kadar sakin kalmaya çalışsa da içindeki kendini görme isteğini bastıramıyordu.
"Benim gibi tek gözlü bir üçgen. Yeşil renkli."
Bill gülümseyerek konuştuğunda sevgilisini inceliyordu hâlâ. Onu kendi gibi görmek hoşuna gitmişti.
"Tanrım! Buradan gidene kadar böyle mi kalacağım?"
"Evet. Seni tehlikeye atamayız."
"Ama...neden tehlikede olayım ki?"
"Ailemin senin insan olduğunu öğrenmesi tehlikeli."
"Senin ailen mi var!!?"
Dipper şaşkınlık ve merak içerisindeydi ve bu sesine oldukça fazla yansımıştı.
Ortama bir kıkırtı bıraktı Bill.
"Evet sevgilim. Benim de bir ailem var."
"Yani annen...baban...kardeşin var mı?"
"Aslında 2 babam ve 2 kardeşim var."
"2 baba mı!!? A-ama bu biyolojik olarak imkânsız."
"Sizin dünyanızda belki. Ama burası benim dünyam."
Dipper etrafını incelediğinde sevgilisinin şeytan olduğunu bir kez daha hatırladı. Her yer kırmızının koyu tonlarındaydı ve hava biraz sıcaktı.
"İyi de...siz nasıl hayata geldiniz? Sonuçta 2 babanız var ve-"
"Dipper. Şu an bunları konuşmak yerine saraya doğru yürüyor olmamız gerekiyorru."
"Saray?"
Bill derin bir nefes vererek tekrar gülümsedi.
"Bu boyutu benim babalarım yönetiyor."
"Ha yani babaların kral...Bu harika da...kendi boyutun varken neden bizim dünyamızı almak istedin ki?"
"Uzun hikaye sevgilim. Şimdi sadece yürüsek-"
"Yüce Lucifer! Bill? Bu sen misin?"
Arkalarından gelen sesle 2 oğlan da susmuştu ve kendilerine doğru gelen pembe üçgene bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...