27.BÖLÜM

1.5K 140 203
                                    

"Baba tüm şeytanları topla.Zaman kalmadı!"

Şeytanın saraya ışınlanır ışınlanmaz ağzından dökülen cümleler bunlar olmuştu.

Lucifer oturduğu tahttan kalktı ve oğlunun kucağında acıdan kıvranan gence baktı. Daha sonraki işi boyuttaki güçlü ve önemli şeytanları buraya çağırtmak olmuştu.

Bill kucağındaki sevgilisini sarayın avlusuna çıkardı ve yere bıraktı. Hızlıca gerekli sembolleri çizdi ve Dipper'ı tekrar kucaklayarak yerleştirdi çembere.Ellerini ve ayaklarını da bağlamıştı dört köşeden.

2 dakika sonra birçok şeytan ve babası yanlarına gelmişti.

"El ele tutuşup halka oluşturun!Çabuk!"

Şeytanlar duydukları otoriter sesle verilen emri hemen yerine getirmişler ve halka oluşturmuşlardı. Will ve Kill de bu şeytanlara dahildi.

Bill bakışlarını sevgilisine indirdiğinde önceden mavi ışık yayan doğum lekesinin şimdi siyahla kaplı olduğunu gördü. Bunu umursamadan sevgilisine yaklaştı ve onun zorla açık duran gözlerine odaklandı.

"Geçecek.Sabret."

Şu anki acısını hissetmiyordu koruma büyüsünden dolayı ama acı çekişini görmesi hissetmesinden daha kötüydü.

Üçgen formuna dönmeden önce siyah olan alna bir öpücük kondurdu diğerlerini umursamadan.

"Seni seviyorum."

Son cümlesi olmuştu bu şu anlık insan olan sevgilisine...son kez bakmıştı o kahvelere.

Sihir yaparak elinde bir bıçak oluşturmuştu şeytan ve hızlıca avucunun içine bir çizik atıp kan çıkmasına sebep olmuştu. Kanını boş bir kaseye akıttıktan sonra Dipper'ın yanına çöktü.

"Yüce Lucifer bana güç ver. Onu kötü yapabilmem için...kalbine girebilmem için bana yardım et..."

Şeytan kasedeki kanı sevgilisinin yüzüne sürerken kuruyordu cümlelerini.
Sonunda işi bittiğinde yukardan yerde yatan oğlana baktı.

Suratındaki her bir nokta kendi kanıyla kaplanmıştı şimdi.

"B-bill..."

"Şşh..konuşma."

"A-acıyor...ka-kalbim..."

"Az kaldı güzelim...çok az kaldı."

Sihirle üçgen formuna girdi Bill ve diğer şeytanların oluşturduğu halkanın ortasında yerini aldı.

Ellerini açarak mavi bir ışığın yayılmasına sebep oldu. Aynı zamanda diğer şeytanlar büyü için gereken sözcükleri söylemeye başlamışlardı.

Mabel olayları uzaktan izleyen tek kişiydi.Kardeşine ne olacağını kestiremediği için içi endişe doluydu ama elinden bir şey gelmiyordu.

Bill'in gözbebeği siyahtan kırmızıya döndüğünde o da sihirli kelimeleri söylemeye başlamıştı ve eş zamanlı Dipper'dan acı dolu çığlıklar yükselmişti.Bu Bill'in odaklanmasını zorluyordu.Şeytan bunun olacağını bildiğinden dolayı diğer şeytanlardan yardım istemişti.

Dipper kıvrandıkça ve ayağa kalkmaya çalıştıkça Bill aklındaki kelimeleri dökemiyordu dile ve bu Dipper'ın acı çekmesini uzatıyordu.

"Bir terslik olacak."

Mabel tırnaklarını yerken kurdu bu cümleyi. O kadar endişeli hissediyordu ki bayılacağını düşündü.

"Odaklan Bill! Acı çekmesine sebep oluyorsun!"

Kod Adı:Billdip  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin