Semenin Dipper olacağının tepki yaratacağını biliyordum ama bu kadar fazlaydı sksnsjsjjsjs eee benim aklımda fena fikirler var napçaz? Neyse yazar benim yazar geçerim djdjdjjdjd
"Ne yapıyorsun?"
Dipper birden arkasında hissettiği şeytan ile yerinden sıçramıştı.
"Asıl sen ne yapıyorsun? Böyle birden gelinir mi?"
Bill arkadan kollarını sevgilisine sardı ve karnında birleştirdi. Burnu genç oğlanın kahverengi saçlarına denk geldiğinden dolayı kokusunu soludu derince.
"Demekki geliniyormuş."
"Çocuk gibisin ya."
Dipper gülerek kurduğu cümleden sonra elindeki bıçağı tezgahın üzerine bıraktı ve ellerini sevgilisinin ellerinin üzerine koydu.
"Benim gömleğimi giymişsin."
"Hm. Galiba öyle yapmışım."
"Ne kadar baştan çıkarıcı göründüğünü biliyor musun?"
"Ya! Konuşma şöyle."
Dipper dirseğini hafifçe sevgilisinin karnına vurmuştu.
"İltifat ediyorum. Burası kızman değil beni öpmen gereken yer."
"Çok biliyorsun sen."
Genç oğlan tezgaha bıraktığı bıçağı aldı ve domates doğramaya kaldığı yerden devam etti.
"Bana kahvaltı mı hazırlıyorsun?"
"Bize hazırlıyorum Bill. Ben de açım."
"Eh..dün geceden sonra normal aç olman. Baya efor sarf ettin."
"Bill!"
Şeytanın konuşması üzerine utanan Dipper'ın gözünün önüne dün geceden kesitler gelirken ağlamaklı bir ses çıkararak bu sefer salatalık doğramaya başladı.
"Ya! Nerede benim haşin utanmaz sevgilim?"
"Gitti o. Yok artık."
"Bence geri dönmesi ya-"
Dipper sevgilisi hazır çenesini omzuna yaslamışken fırsat bu fırsat diyerek şeytanın ağzına kocaman bir salatalık dilimi sokmuştu.
"Biraz sessiz ol."
Bill mırın kırın ederek ağzındaki salatalığı bitirdi.
"Ama aşkım ben gerçeklerden bahsediyordum."
Şeytan bilerek bastırdığı aşkım kelimesi yüzünden bir kere daha dirsek yedi karnına.
"Eğer devam edersen bu iş akşama kadar bit-"
Dipper şeytanı azarlamak için kolları arasında arkasını dönmüştü ki sevgilisinin yarı çıplak hali onun cümlesini tamamlamasına izin vermemişti.
Bill genç oğlanın kendine bakmasıyla hafifçe tebessüm etti.
"S-sen niye giyinmedin üst kısmını?"
Bill'in belinden düşecekmiş gibi duran eşofman dışında sevgilisi çıplaktı ve Dipper sesli bir yutkunma bırakmıştı ortaya. Dün gece fark edememiş olmalı ki oda zaten karanlıktı,şu an sevgilisinin karın ve kol kasları muazzam görünüyordu.
Dipper gözlerini şeytanın vücudundan gözüne çevirdi ve 2 oğlanın bakışları kesişti.
"Bir an kahvaltıda beni yiyeceksin sandım sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...